Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hardwork.no og mitt syn på den idag Tok ikke og quote alt, men skal svare på alt! Jeg liker det svært godt du tar tiden å skrive en slik tilbakemelding. Det gjør at vi får en en slags indre "spirit" med å forsette med utvikling av Hardwork. Skal først prøve å forklare utvikling av plugin. Vi tar og teste det meste lokalt før vi teste det på serveren, men dessverre må vi jobbe litt direkte der alle problem ikke kjem opp lokalt når vi teste. Boosterblocks var planlagt lenge der carts forsvant og hadde en del problem. Derfor vart det det boosters. Hva grunnen til svinger ikke fungere med carts, er faktisk ikke våres feil der feilen er i bukkit. Vi kan diskutert om vi ikke skulle oppdatert osv. men Det blir for mye tøys og arbeid der det er allerede 470 versjoner av bukkit og det forsette. Vi oppdatere alt til den nyeste bukkit. Kort og greit. Jeg skal si vi ikke har vert så flinke på chaten den siste uken, men har vert en del ganger der stab/vakt ikke vert tilgjenlig og verktøy var ikke tilstede for alle. Vi har det meste på plass nå og dem som bruke unøvendig caps blir kicked med advarsel så klart. Vi kicker også for dårlig oppførsel. Selve donasjon er ikke så stor i forhold til utgiftene. Denne måned fekk vi ikke inn nokk donasjon for drift av serveren denne måned der jeg må betale rekningen. Vi fekk inn peng for webserveren, men skal vi sjå over budsjette ser det selvsagt ikke bra ut. Dette er noe vi ikke tjene penger på og det koster en del. Jeg startet med donasjon når utgiftene begynte å vokse. Der vi tok inn donasjon for å dekke dem nye utgiftene til Hardwork. Ny Minecraft server, switch, ruter, reserve deler osv. Der donasjon skal dekke mest mulig av utgiftene rundt drift av Hardwork. Edit: Kom litt mye svar på det samme. Endret 28. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) VM-Bilde i Holmenkollen! I forbindelse med Ski-Vm i Holmenkollen, vil vi få til et bilde av så mange som mulig i bakken! Bilde blir tatt 28/02-11 / I dag. Klokken 20:00 Det vil være mulig å warpe til Holmenkollen ved å skrive /warp bilde Endret 28. februar 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) VM-Bilde i Holmenkollen! I forbindelse med Ski-Vm i Holmenkollen, vil vi få til et bilde av så mange som mulig i bakken! Bilde blir tatt 28/02-11 / I dag. Klokken 20:00 Det vil være mulig å warpe til Holmenkollen ved å skrive /warp bilde :w00t: :w00t: Endret 28. februar 2011 av Avien Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Vi tar og teste det meste lokalt før vi teste det på serveren, men dessverre må vi jobbe litt direkte der alle problem ikke kjem opp lokalt når vi teste. Boosterblocks var planlagt lenge der carts forsvant og hadde en del problem. Derfor vart det det boosters. Hva grunnen til svinger ikke fungere med carts, er faktisk ikke våres feil der feilen er i bukkit. Vi kan diskutert om vi ikke skulle oppdatert osv. men Det blir for mye tøys og arbeid der det er allerede 470 versjoner av bukkit og det forsette. Vi oppdatere alt til den nyeste bukkit. Kort og greit. Edit: Kom litt mye svar på det samme. Problemet med cartsene er at maksfarten blei endra, boosterblokkene fungerer som de skal. Minecarts sporer av eller henger seg lett opp når farten er for stor, så burde kanskje prøve å senke det litt igjen. Er vel heller notch en kan skylde på for at dette ikke fungerer. Endret 28. februar 2011 av oln Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Problemet med cartsene er at maksfarten blei endra, boosterblokkene fungerer som de skal. Minecarts sporer av eller henger seg lett opp når farten er for stor, så burde kanskje prøve å senke det litt igjen. Er vel heller notch en kan skylde på for at dette ikke fungerer. Vet maksfarten er endre, men den er skrevet inni bukkit sin kode der dem kan styre dem. Derfor vente jeg på bukkit kan fikse den. Mer rettere sagt er det Herr. Notch sin feil. Lenke til kommentar
Django Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Montering og installering Alt går som planlagt med andre ord 4 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Takk for flotte svar Avien og Tjnome, da ble det hele litt klarere. Selvfølgelig, alle plugins som er på Hardworkserveren er unike, og jeg har prøvd å finne noe lignende selv på diverse fora rundt om kring. Men gjett hva? INGEN like plugins finnes. (Konstant dag, unlimited health, unlimited tool dmg etc) Om man finner noe, så er det ihvertfall ikke like god kvalitet som hos Hardwork. Så her fortjener dere cred, for dette tyder bare på en ting; og det er at denne serveren skiller seg betraktelig ut fra mengden. Jeg trodde minecart-buggen var pluginrelatert, men da har jeg misforstått, og beklager isåfall dette. Jeg håper dette vil bli fikset i fremtiden, slik at jernbanene kan bygges like/eller om ikke mer kompakte. Jeg håper ihvertfall i fremtiden at dere eventuelt deaktiverer plugins som viser seg å ikke funke etter endt testperiode, slik at vi brukere kan lide minst mulig på det. Jeg personlig vil ikke bli lei av å spille inne på serveren på grunn av slike ting, for jeg verdsetter Minecraft for høyt til det. Ang dette med kostnader, vil nok de gå svært opp og ned. Til slutt vil det nok gå i null ihvertfall! PS: Jeg kommer til å poste slike tilbakemeldinger med jevne mellomrom. Vil gi mitt for at serveren kun går en vei, og det er oppover. Endret 28. februar 2011 av AnaXyd 2 Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 kabinettet var rent og pent! 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 VM-bilde er tatt av Siemn og vil bli lagt ut når han gjør det! Takk for oppmøte folkens selv om det ble delay på det hele Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Montering og installering **bilder** Alt går som planlagt med andre ord Nice! Husk at stock kjøleren er helt sykt dårlig da! :0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Her kommer mine bilder fra VM-bildet: Lenke til kommentar
Django Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 kabinettet var rent og pent! Det er ikke så ille faktisk Men har blitt litt missfarget i bunn Processor information Intel® Core i5 CPU 760 @ 2.80GHz, 4 cores System uptime 0 hours, 9 minutes Running processes 174 CPU load averages 0.02 (1 min) 0.10 (5 mins) 0.08 (15 mins) CPU usage 0% user, 0% kernel, 0% IO, 100% idle Real memory 7.75 GB total, 266.23 MB used Virtual memory 15.14 GB total, 0 bytes used Local disk space 7.60 TB total, 4.67 TB used Package updates All installed packages are up to date Nice! Husk at stock kjøleren er helt sykt dårlig da! :0 Har stock kjøler fra Q6600, litt større ribbe/vifte på den, kanskje jeg monterer den senere om det blir for varmt. 3 Lenke til kommentar
hagemo77 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 hei, kan jeg få byggerettigheter? ingame navn: hagemo Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) hei, kan jeg få byggerettigheter? ingame navn: hagemo Den var kort, les første posten eller spoileren under: Brukernavn (Dette må skrives riktig) Lenge han/hun har spilt Minecraft Din erfaring innen Minecraft Hvordan han/hun fant serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har lest Reglene Her har vi et eksempel: Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver) Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk! Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Endret 28. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
hankhelvete Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei! mitt brukernavn er Hermzmoe Jeg har lett etter en god server lenge nå og kom tilfeldig vis over denne tråden. jeg har lite erfaring med mutliplayer i minecraft, men har lagd en del fete figurer i singelplayer. min styrke er å bygge helt klart jeg har lest reglene og vill holde meg til dem : ) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei! mitt brukernavn er Hermzmoe Jeg har lett etter en god server lenge nå og kom tilfeldig vis over denne tråden. jeg har lite erfaring med mutliplayer i minecraft, men har lagd en del fete figurer i singelplayer. min styrke er å bygge helt klart jeg har lest reglene og vill holde meg til dem : ) Ser grei ut den, litt kort med ok. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 ETA på når webserveren kommer opp? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Lurer på hvor mange nye medlemmer diskusjon.no har fått bare pga Hardwork 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 ETA på når webserveren kommer opp? Han jobbe med den... Han jobbe med den! Løp av kvelden håper vi! Lurer på hvor mange nye medlemmer diskusjon.no har fått bare pga Hardwork Alt for mange Lenke til kommentar
hagemo77 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 brukernavn: hagemo har spilt minecraft i ett par måneder, stort sett bare singleplayer men leter nå etter en bra server å bygge mine underverk på. jeg fant serveren via google og jeg vil spille på denne serveren fordi det virker som en seriøs og god server, sikkert god comunity også vil si at min sterkeste evne er at jeg har mye kreativitet (har i tilegg utdanning innen kunst/arkitektur) Jeg har lest reglene og vil så klart følge dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå