Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg må sikkert kjøpe fullversjonen med fremtidige oppdateringer for 90 kroner. Hvor registrerer jeg meg? Minecraft.net eller på selve spillet når den er online? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg må sikkert kjøpe fullversjonen med fremtidige oppdateringer for 90 kroner. Hvor registrerer jeg meg? Minecraft.net eller på selve spillet når den er online? Minecraft.net Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Der var jeg registrert på Minecraft med brukernavnet "Tricell". Hvilken versjon burde jeg kjøpe? Alpha eller? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Der var jeg registrert på Minecraft med brukernavnet "Tricell". Hvilken versjon burde jeg kjøpe? Alpha eller? Alpha er det eneste du kan kjøpe Classic er gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Men da jeg skulle laste ned Alpha da måtte jeg være "premium user" må jeg også betale for premium medlemskap itillegg til Alpha? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Premium user og tilgang til alpha er det samme Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 vi skal mine ned og vettu da kan det ikke bare vere 16 blokks ned .. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 jeg skal bygge en by under vann. byen skal bestå av ulike kupler og firkanter av glass. her viser det hvordan du lager en kuppel. jeg skal også lage ett hus som er forma som en sylinder, jeg skal bruke nr 45 og bygge halvparten under og halvparten over vann. huset blir av tre og glass. jeg setter pris på om noen vil hjelpe meg. Lenke til kommentar
Hoocky Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hei, kan jeg få byggetillatelse på serveren deres? Er venn med Lisbo, Miniopsahl, Stiffpawa, King Vemund osv. Navnet er Hoocky Endret 25. oktober 2010 av Hoocky Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Men da jeg skulle laste ned Alpha da måtte jeg være "premium user" må jeg også betale for premium medlemskap itillegg til Alpha? Premium user vil si at du har betalt for å få lov til å spille Alpha, og senere versoner! Lenke til kommentar
jonol Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hoocky: Fikset Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Heisann, kunne jeg fått byggetilattelse på serveren? Har planer om å lage en liten trailer i fremtiden også! Passer perfekt på deres server! Endret 25. oktober 2010 av Tor92 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Mulig å få byggetillatelse? Kaller meg anjensen ingame. Endret 25. oktober 2010 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Ønsker støtte til å bygge amerikansk fotball bane og stadion, trenger jord og ull foreløpig. Ull til å lage hvite tall i matta. trenger stein senere til å lage stadion. er dette noe jeg kan få støtte til ? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå skal ikke jeg snakke på TJ sin vegne, men tror det hadde hjulpet søknaden med en liten tegning eller litt mer detaljerte planer om hvor mye av ting du trenger. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Er helt enig med Gaarulf, tar mye lengre tid for meg å godkjenne uten noe planlegging bak prosjektet. Der jeg selv må spør om ide, område osv ingame til personen. Endret 25. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det muligheter til å få en egen warplocation? Tenkte å bygge en by sammen med en venn under bakken som enkelt og greit skal hete: "Hell" Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Fra tråden for Hardwork.nos RP server: Vi er stolte over å kunne presentere Hardwork RP mod. Det er en mod til SMP som et utviklet i java av Tjnome. Perioden fremover blir en testperiode, hvor vi vil prøve ut modens funksjoner på egen server. Serveren vil kjøre parallelt med Hardwork.nos buildserver. Dersom du ønsker å delta, så kan du skrive en søknad i denne tråden. Vi kommer ikke til å slippe inn alle og vi kommer til å plukke ut de spillerne vi synes har de beste søknadene. Vi er såpass priviligert at vi har en dedikert adminstab fra hardwork.nos buildserver, som brenner for prosjektet. Vi er derfor trygge på at dette vil bli en suksess. Såvidt vi vet, er flere av modens deler ikke sett til minecraft før, det er norsk pioneerarbeid om vi må si det selv. Så skriv en søknad og bli med på eventyret Endret 25. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei.. får av en irritabel grunn ikke kommet inn på serveren Får melding: "Failed to connect to the server" "Connection timed out: connect" Har testa med å skrive ip. og å skrive mc.hardwork.no. Noen forslag? (Kan jo være det fikser seg selv til i morra da men..) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hei.. får av en irritabel grunn ikke kommet inn på serveren Får melding: "Failed to connect to the server" "Connection timed out: connect" Har testa med å skrive ip. og å skrive mc.hardwork.no. Noen forslag? (Kan jo være det fikser seg selv til i morra da men..) Hei, den er oppe no, vart et lite problem med nettlinjen Edit: Håper virkelig at folk kjem med sine meninger om RP serveren! Det blir et svært spennende prosjekt! Endret 25. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå