Borbra Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Til dere som jobber på Prison Break prosjektet, jeg har nå ordnet i kistene slik at alt materiale er fordelt hver for seg. Alt er skiltet og skal være enkelt å se hvor ting skal. Hvis folk også kan bruke det de finner av kull til å smelte stein hadde det vært veldig greit Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har startet igang massiv produksjon av finstein i Prison Break. Slik vi har finstein til muren og andre byggverk. 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har dere tatt ned google mappen? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Har dere tatt ned google mappen? Nei, vi holder på å rendre nytt, det vil komme opp i løpet av dagen. Lenke til kommentar
t0mas Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Can't connect to Minecraft.net = No online Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har startet igang massiv produksjon av finstein i Prison Break. Slik vi har finstein til muren og andre byggverk. He he, er litt jobb. Hva er grunnen til at dere ikke bruker de magiske admin kreftene deres til dette prosjektet ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har startet igang massiv produksjon av finstein i Prison Break. Slik vi har finstein til muren og andre byggverk. He he, er litt jobb. Hva er grunnen til at dere ikke bruker de magiske admin kreftene deres til dette prosjektet ? Vi bruke som helst ikke dem kreftene uten det er grunnlag for det (Søknad osv) Siden dette er et prosjekt brukerne skal være med på må det gjøres slik serveren står for (Hardt arbeid) Lenke til kommentar
jonol Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har startet igang massiv produksjon av finstein i Prison Break. Slik vi har finstein til muren og andre byggverk. He he, er litt jobb. Hva er grunnen til at dere ikke bruker de magiske admin kreftene deres til dette prosjektet ? Hørt om Hardwork? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ok. Er jo litt artig å være med på. Bare si ifra om det er noe mere dere trenger hjelp til, jeg hjelper gjerne til når jeg kan. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen andre enn meg som sliter med å komme inn på selve minecraft? "can't connect to minecraft.net" Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen andre enn meg som sliter med å komme inn på selve minecraft? "can't connect to minecraft.net" Samme skjer her. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Bruk 1.2 klienten, da skal det funke. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen andre enn meg som sliter med å komme inn på selve minecraft? "can't connect to minecraft.net" Kan anbefale du finner gamle EXE filen (den eldre luncheren) Den koble til gamle login serveren som fungere helt fint (vertfall her) Lenke til kommentar
kringo97 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 hei mitt brukernavn er kringonittisyv jeg har sånn ca spilt minecraft i ett år snart min erfaring i minecraft er å lage store hus å slott jeg fant denne kule serveren via venner jeg vil spille på denne serveren fordi den er norges kulesete server evver jeg er veldig positiv i chat mot andre jeg har lest og godtatt reglene ganske bra Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 hei mitt brukernavn er kringonittisyv jeg har sånn ca spilt minecraft i ett år snart min erfaring i minecraft er å lage store hus å slott jeg fant denne kule serveren via venner jeg vil spille på denne serveren fordi den er norges kulesete server evver jeg er veldig positiv i chat mot andre jeg har lest og godtatt reglene ganske bra Kort, men godkjent. Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 FORSLAG Om? Gruppe(r ) Hva? Kunne være med i fler grupper. Hvorfor? For å kunne være med i en bygruppe eller bedriftgruppe sammtidig å kunne være med i annet oppleg som dette prosjeke. For å slippe å måtte bytte gruppe hver gang det skjer i noen av de og det vil bli letter i slike sammenhenger. 3 Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Stripe I i opplysningskampanjen. Forslag mottas med takk. 8 Lenke til kommentar
Django Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Webserver oppdatering Look what just arrived 6 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Stripe I i opplysningskampanjen. Forslag mottas med takk. *klappe* *klappe* I stripe 2 må du ha brukere som rager fordi de ikke får tilbake items Endret 28. februar 2011 av Dr. Weir 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Stripe I i opplysningskampanjen. Forslag mottas med takk. Det mangler et lite troll på det siste bildet som tar items'a dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå