Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter et møte ble det tatt opp behovet for opplæring av brukere for å minske belastningen på staben, og det ble brainstormet skritt som kan tas i den retningen.

Sluttresultatet ser du her:

Lekkert. Dette møtet var fiktivt eller? Isåfall kanskje det var en idé :)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Etter et møte ble det tatt opp behovet for opplæring av brukere for å minske belastningen på staben, og det ble brainstormet skritt som kan tas i den retningen.

Fiktivt ja, men det er ett veldig aktuelt tema.

Kom på mumble avien? :)

Lenke til kommentar

Haha, flink du nudel. Den figuren som sier "Jobben" med W, er det *host* meg? :dremel:

Takk! Godt observert, du har helt rett. :-P

Takker. Og ja, det var bare et "møte" i den forstand at xstasy kom på ideen, og deretter brainstormet endringer på tegningen fortløpende med tj og hansien (og flere?). Endret posten litt. ;)

Endret av Nudel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nicket er Rokkar86 - 24 år gammel kar fra Trondheim

Min erfaring med minecraft, vel. jeg liker å bygge, helst ut ifra min egen fantasi.

Men liker også å hive meg på prosjekter hovedsaklig fra tutorials (dont judge me)

jeg fant serveren etter et google søk, kriteriene mine var vel å finne en vennlig server, med admins som er behjelpelige og spillere som ikke er klåfingra og går inn for å ødelegge. (altså, en total motsetning til der jeg kom ifra)også med generelt norsktalende spillere.

Min beste styrke vil jeg si er generell "vennlighet" jeg liker å hjelpe folk. Sjikanering, mobbing og rasisme er noe jeg tar stor avstand fra. jeg føler jeg aldri blir 100% fornøyd, og føler meg aldri "ferdig" når jeg har bygget noe. Kan sees på som en dårlig "styrke" sånn sett men også positiv? i mitt hode, positiv egenskap iallefall :)

Etter en liten visitt som gjest, falt jeg for vennligheten jeg ble møtt med, selvom at jeg hadde mange spørsmål, ble de besvart på en vennlig måte. Dette er noe jeg setter pris på!

og det er vel derfor i hovedsak jeg gjerne vil spille på deres server!

Håper jeg kan få "flytte" inn og bli med som en del av det som ser ut til å være en ellers fantastisk gjeng. på forhånd, Takk ^^

Lenke til kommentar

Nicket er Rokkar86 - 24 år gammel kar fra Trondheim

Min erfaring med minecraft, vel. jeg liker å bygge, helst ut ifra min egen fantasi.

Men liker også å hive meg på prosjekter hovedsaklig fra tutorials (dont judge me)

jeg fant serveren etter et google søk, kriteriene mine var vel å finne en vennlig server, med admins som er behjelpelige og spillere som ikke er klåfingra og går inn for å ødelegge. (altså, en total motsetning til der jeg kom ifra)også med generelt norsktalende spillere.

Min beste styrke vil jeg si er generell "vennlighet" jeg liker å hjelpe folk. Sjikanering, mobbing og rasisme er noe jeg tar stor avstand fra. jeg føler jeg aldri blir 100% fornøyd, og føler meg aldri "ferdig" når jeg har bygget noe. Kan sees på som en dårlig "styrke" sånn sett men også positiv? i mitt hode, positiv egenskap iallefall :)

Etter en liten visitt som gjest, falt jeg for vennligheten jeg ble møtt med, selvom at jeg hadde mange spørsmål, ble de besvart på en vennlig måte. Dette er noe jeg setter pris på!

og det er vel derfor i hovedsak jeg gjerne vil spille på deres server!

Håper jeg kan få "flytte" inn og bli med som en del av det som ser ut til å være en ellers fantastisk gjeng. på forhånd, Takk ^^

Godkjent! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei! mitt brukernavn er: grevaeg

Jeg er en kar på 25 som er på leting etter en dedikert server å spille på, og det går noen rykter om at hardwork er stedet å slå seg ned =)

Har forøvrig spillt minecraft siden alpha, og føler att jeg er en relativt oppegående kar som gledelig hjelper andre når det trengs.

*Putte inn lorem ipsum her*

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

Lenke til kommentar

Hei! mitt brukernavn er: grevaeg

Jeg er en kar på 25 som er på leting etter en dedikert server å spille på, og det går noen rykter om at hardwork er stedet å slå seg ned =)

Har forøvrig spillt minecraft siden alpha, og føler att jeg er en relativt oppegående kar som gledelig hjelper andre når det trengs.

*Putte inn lorem ipsum her*

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

Mangler fremdeles litt til. Så fort resten er fyllt ut skal vi se om jeg får godkjent det ;)

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

Her har vi et eksempel:

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! :thumbup:

Lenke til kommentar

Andre enn meg som ikke kommer inn på minecraft nå?

Error: Can't conenct to Minecraft.net.

Prøv den gamle klienten.

Hmm... hadde noen gamle launchere, men fikk error: 'Outdated' launcher. Hvilken klient er det du refferer til?

1.2_02. Klarer å logge meg inn uten problemer.

Endret av Dr. Weir
Lenke til kommentar

Andre enn meg som ikke kommer inn på minecraft nå?

Error: Can't conenct to Minecraft.net.

Prøv den gamle klienten.

Hmm... hadde noen gamle launchere, men fikk error: 'Outdated' launcher. Hvilken klient er det du refferer til?

1.2_02. Klarer å logge meg inn med de nuten problemer.

Har du noen link til nedlasting?

Lenke til kommentar

Har du noen link til nedlasting?

Dessverre, ikke kan jeg laste opp min klient heller.

Do not distribute anything I've made. This includes the client and the server software for the game. This also includes modified versions of anything I've made.
Du finner sikker den ved å google.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...