Nudel Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Bilde blir tatt 27/02-11 / I morgen. Klokken 20:00 Mener du i dag den 27/2, eller i morgen 28/2? Eller begge deler? 1 Lenke til kommentar
JLvat Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Hei ! eg ønsker og få en plass inne på serveren deres sann eg kan få vere med og bygge. Eg har spillt en stund på egen server at med venner, so eg har erfaring. Minecraft navn: JLvat Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Hei ! eg ønsker og få en plass inne på serveren deres sann eg kan få vere med og bygge. Eg har spillt en stund på egen server at med venner, so eg har erfaring. Minecraft navn: JLvat Ikke godkjent, sjekk krav: Brukernavn (Dette må skrives riktig) Lenge han/hun har spilt Minecraft Din erfaring innen Minecraft Hvordan han/hun fant serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har lest Reglene Her har vi et eksempel: Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver) Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk! Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Lenke til kommentar
JLvat Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 MItt naven er JLvat Eg har spillt minecraft 4 måner eg har bygd en sver by atmed venner. eg fant serveren når min venn MSbone viste meg den. eg vil spille på denne serveren for og få spille med fleire en med bare 4 persjoner. min beste styrke er og ta meg god tid og fokusere på en ting jeg bygger. ja eg har lest reglene. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 MItt naven er JLvat Eg har spillt minecraft 4 måner eg har bygd en sver by atmed venner. eg fant serveren når min venn MSbone viste meg den. eg vil spille på denne serveren for og få spille med fleire en med bare 4 persjoner. min beste styrke er og ta meg god tid og fokusere på en ting jeg bygger. ja eg har lest reglene. Den er bedre. Godkjent Lenke til kommentar
hardcoreminecraftgamer Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 hva skjer a ? det står at jeg ikke er premium eller noe hvordan blir jeg det a har vert borte hele ferien kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 hva skjer a ? det står at jeg ikke er premium eller noe hvordan blir jeg det a har vert borte hele ferien kan noen hjelpe meg Du må logge inn når du starter spillet, hvis ikke blir du ikke autentisert. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hola, brukernavnet er Sensiw i MC også. Har nettopp begynt med Minecraft, så har ikke mye erfaring, men har nå bygget meg et hus i singleplayer, og plukket opp basicsene i spillet. Fant serveren gjennom denne tråden/forumet, og vil egentlig bare se på det som er bygget, og hjelpe til der det trengs (prisonbreak-prosjektet f.eks.). Har ikke noe store planer om noen egne byggverk for øyeblikket. Edit: Reglene er lest og forstått =D Endret 27. februar 2011 av Sensiw Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hola, brukernavnet er Sensiw i MC også. Har nettopp begynt med Minecraft, så har ikke mye erfaring, men har nå bygget meg et hus i singleplayer, og plukket opp basicsene i spillet. Fant serveren gjennom denne tråden/forumet, og vil egentlig bare se på det som er bygget, og hjelpe til der det trengs (prisonbreak-prosjektet f.eks.). Har ikke noe store planer om noen egne byggverk for øyeblikket. Mangler at du har lest reglene.... Skriv /rules ingame Edit Godkjent! Endret 27. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 hei, jeg vil gjerne være på en stor norsk server med pengebruk, håper dere kan legge meg til. :-) Lenke til kommentar
Fish Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Les førstepost Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 hei, jeg vil gjerne være på en stor norsk server med pengebruk, håper dere kan legge meg til. :-) Ikke godkjent les: Brukernavn (Dette må skrives riktig) Lenge han/hun har spilt Minecraft Din erfaring innen Minecraft Hvordan han/hun fant serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har lest Reglene Her har vi et eksempel: Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver) Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk! Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Brukernavn: Osprey5277 Spilt minecraft: classic 7 måneder, SP 2 måneder Min erfaring: spilt på stormcom server i classic og bygget et svært hotel med suiter, enkeltrom og dobbeltrom med 5 andre folk. fant serveren når jeg googlet etter norsk minecraft server :-S hvorfor, det er det eneste som står på første posten. min beste styrke er å lage boliger men full inredning. ja jeg har lest reglene :-) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Brukernavn: Osprey5277 Spilt minecraft: classic 7 måneder, SP 2 måneder Min erfaring: spilt på stormcom server i classic og bygget et svært hotel med suiter, enkeltrom og dobbeltrom med 5 andre folk. fant serveren når jeg googlet etter norsk minecraft server :-S hvorfor, det er det eneste som står på første posten. min beste styrke er å lage boliger men full inredning. ja jeg har lest reglene :-) Den var bedre Godkjent! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Bilder under byggingen Start: Slutt: Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Bilder under byggingen Slutt: *bilde* Haha, langt ifra slutt Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 sant sant, men slutten av dagen :-) Lenke til kommentar
Populært innlegg Nudel Skrevet 27. februar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) The code monkeys, og tilskuerne, hadde det grisemoro i holmenkollen i dag! Edit: 1080 versjon, by popular demand. Endret 27. februar 2011 av Nudel 15 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hvor bygges dette fengslet? EDIT: Var visst warp dit! Endret 27. februar 2011 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Er det bare meg, eller sporer minecarts av i svinger nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå