Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søknad :-D

Brukernavn: Rudde47

Siden idag.

Har absolutt ingen erfaring innen spillet.

Durochris fortalte meg om den..

Har lest reglene på servern siden webservern er nede.

Jeg vil spille her fordi jeg har venner som spiller her og jeg har ingen andre plasser å spille.

Jeg vet ikk hva jeg kommer til å gjøre mest men vet iallefall at jeg kommer til å prøve å bygge stuff.

Lenke til kommentar

Siden idag.

Jeg vil spille her fordi jeg har venner som spiller her og jeg har ingen andre plasser å spille.

Jeg vet ikk hva jeg kommer til å gjøre mest men vet iallefall at jeg kommer til å prøve å bygge stuff.

Får vel ta og godkjenne denne :thumbup:

Lenke til kommentar

Oslo Plaza

Søknad om serverstøtte

F105-E12 industri (Flipsen105-Erik12 industri) har bestemt seg for å bygge Norges høyeste bygning - Oslo Plaza i Metropolis.Info:

Høyeste punkt: 55 blocks høyt

Vi har regnet ut hvor mye vi trenger og vi har bygget det på singleplayer.

Kantene er av iron block med glass i midten.

Omkretsen av bygget er 30x11.

Vi trenger:

320 iron block

5670 glass

40x40 tomt i Metropolis.

Screenshots av Plaza på singleplayer

2011-02-27_073037.png

2011-02-27_073020.png

2011-02-27_072910.png

2011-02-27_072839.png

2011-02-27_104032.png

Prosjektledere: Flipsen105 - Erik12

Vi bygget det ikke ferdig innvendig på singleplayer pga. en peis som brant ned alt.

Her ble ikke guiden brukt når vi skrev søknaden så vi vet ikke om det mangler noe.

Mvh F105-E12 industri.

Endret av Flipsen105
Lenke til kommentar

Oslo Plaza

Søknad om serverstøtte

F105-E12 industri (Flipsen105-Erik12 industri) har bestemt seg for å bygge Norges høyeste bygning - Oslo Plaza i Metropolis.Info:

Høyeste punkt: 55 blocks høyt

Vi har regnet ut hvor mye vi trenger og vi har bygget det på singleplayer.

Kantene er av iron block med glass i midten.

Omkretsen av bygget er 30x11.

Vi trenger:

320 iron block

5670 glass

40x40 tomt i Metropolis.

Screenshots av Plaza på singleplayer

Prosjektledere: Flipsen105 - Erik12

Vi bygget det ikke ferdig innvendig på singleplayer pga. en peis som brant ned alt.

Her ble ikke guiden brukt når vi skrev søknaden så vi vet ikke om det mangler noe.

Mvh F105-E12 industri.

Ikke godkjent, da vi ikke gir ut jern i serverstøtte lenger. I tillegg setter vi som krav at bygg skal inneha litt mer detaljer enn det de skjermbildene der viser. Selv om man bygger med klosser, kan man faktisk legge inn mye detaljer, det handler kun om å planlegge.

Jeg presiserer at det har blitt vanskeligere å få serverstøtte enn før, fordi vi ønsker å belønne dem som bygger alt fra bunnen av. Det skulle ikke være umulig å få serverstøtte for oslo plaza, men da må det bygges mer detaljert og benyttes blokker som ikke er fullt så dyre.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

bruker navn: olekris

har spilt minecraft i snart et halt år og er litt lei av og være alene.

jeg fant denne survern av og søke på google etter norske minecraft survere.

mine stærke sider i minecraft er egentlig samling er ikke så flink i bygging, men lærer veldig fort.

har lest regler og alt er i orden.

jeg vil gjærne spille på survern for og få litt mer moro i spille og for og samarbeide og lære nye ting.

Lenke til kommentar

Hei, mitt navn er Simon, går under brukernavnet "Mr_Nelson" og jeg lurer på om jeg kan få en plass på serveren deres, har 2 venner, "thomassen" og "W4nn4be1337" som allerede spiller der og de lurte på om jeg ville bli med i gruppa dems!

Jeg har spilt Minecraft av og på i noen måneder nå og jeg har ganske god erfaring med spillet. Som sagt så fant jeg serveren via de 2 nevnte og jeg vil spille på serveren for å kunne hjelpe og spille med dem!

Min beste styrke er å tenke stort, jeg stopper ikke halvveis og er glad i gigantiske bygg!

Reglene har jeg lest og forstått! ;)

Lenke til kommentar

Hei, mitt navn er Simon, går under brukernavnet "Mr_Nelson" og jeg lurer på om jeg kan få en plass på serveren deres, har 2 venner, "thomassen" og "W4nn4be1337" som allerede spiller der og de lurte på om jeg ville bli med i gruppa dems!

Jeg har spilt Minecraft av og på i noen måneder nå og jeg har ganske god erfaring med spillet. Som sagt så fant jeg serveren via de 2 nevnte og jeg vil spille på serveren for å kunne hjelpe og spille med dem!

Min beste styrke er å tenke stort, jeg stopper ikke halvveis og er glad i gigantiske bygg!

Reglene har jeg lest og forstått! ;)

Godkjent!

Lenke til kommentar

Siden idag.

Kai på MC? Ingen klarer å holde seg unna jo :D

Lenke til kommentar

Søknad :p

Hei, mitt navn er Ole Mathias

Mitt brukernavn er "msbone"

Jeg lurer på om jeg kan få ein plass på serveren deres.

Jeg har spilt Minecraft på min egen server i nokken måneder, men har no lyst til og spille på ein litt større ein.

På min server så har eg bygd ein del store ting, men mitt beste felt er redstone :D

Har lest regler og skal følge dei.

Lenke til kommentar

Søknad :p

Hei, mitt navn er Ole Mathias

Mitt brukernavn er "msbone"

Jeg lurer på om jeg kan få ein plass på serveren deres.

Jeg har spilt Minecraft på min egen server i nokken måneder, men har no lyst til og spille på ein litt større ein.

På min server så har eg bygd ein del store ting, men mitt beste felt er redstone :D

Har lest regler og skal følge dei.

Ser grei ut den. Velkommen til Hardwork!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...