Bentus Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Skjer med minecraft.net da?!?!? Lørdagskveld med gutta uten minecraft:/ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 I know it's bad... Klarte å loge av selv Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Jeg kom inn etter 20min:D Hogger ved som bare det, haha. Status er 7stk online:P Endret 26. februar 2011 av Limestone Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis minecraft.net ikke kommer opp innen de neste 15-20 minuttene, og jeg har regna rett (as if), ser dette ut til å bli mitt første døgn uten hardwork på godt over en måned. Bør dette gjøre meg glad, eller en anelse opprørt? *sett inn et passende smilefjes her* 1 Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg kom inn etter 20min:D Hogger ved som bare det, haha. Status er 7stk online:P Måtte du bare prøve å connecte mange ganger?? Jeg må ha svar asap! Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg kom inn etter 20min:D Hogger ved som bare det, haha. Status er 7stk online:P Måtte du bare prøve å connecte mange ganger?? Jeg må ha svar asap! Måtte prøve ett par ganger ja. Tok meg ca. 20 min fra jeg logga av til jeg fikk logga på igjen. Lenke til kommentar
chrmcd Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Var et lite vindu hvor serveren var oppe i sånn 10 min hvor både jeg og Limestone kom på :O Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Alle Mojang-folka er på Game Developer Conference nå, så tviler på at Minecraft blir fiksa i natt Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Hmm, tja, da er det på tide å gjøre noe annet enn å sitte forran PC'en. Kaster på med "I'm only here because my server is down" t-skjorta mi og går ned i stua. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) William ba meg om å laste opp dette bildet for han fordi han er lat. Det er av fengselet de bygger, og som jeg skulle vært med på hvis jeg fikk logga inn Endret 26. februar 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Fuckfuckfuckfuckfuck jeg klarte og logge ut! 2 Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Fuckfuckfuckfuckfuck jeg klarte og logge ut! HAHAHAHAHHAHA Nå vet du hvordan jeg har hatt det i fire timer. Måttet sitte å høre på at du spiller Endret 26. februar 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 fu Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 fu lol. Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Da var det kveld. Vi fikk nu gravd ut noe samt hogget ned 50% av skogen God natt! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Tok en norskoversettelse fra Minecraftforums.net og språkvasket den. Tror den ble ganske bra faktisk Instructions: FIND MINECRAFT.JAR 1. Hold Windows-button and press R 2. type %appdata% 3. go to .minecraft folder 4. go to bin folder MAKE IT NORWEGIAN! 1. Open minecraft.jar with WinRAR 2. Delete the META-INF folder 3. Go to the lang folder 4. Drag my .lang file there 5. Close WinRAR(If it asks you to save: YES!) en_US.zip 2 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Tok en kjapp test av den og det virket bra, ikke alt var omsett enda, men det var ganske bra jobbet. Eneste menu som manglet var vel esc menu når du er ingame ellers var alle menu i orden. Et lite screenshot: Endret 27. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Tok en kjapp test av den og det virket bra, ikke alt var omsett enda, men det var ganske bra jobbet. Eneste menu som manglet var vel esc menu når du er ingame ellers var alle menu i orden. Såvidt jeg kan se i den originale språkfila, så er ikke denne menyen inkludert Endret 27. februar 2011 av Avien Lenke til kommentar
Asken Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Enspiller og flerspiller er vell bedre enn Spill solo og Spill Multiplayer 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Enspiller og flerspiller er vell bedre enn Spill solo og Spill Multiplayer Takker. Kommer i neste versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå