Ariston Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 For og lage boost er ganske enkelt, det du trenger er ID 49 og redstone og en bryter og skinner ID 49 er selve boosten Aaah, det forklarte alt! Thanks jk 1 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 For og lage boost er ganske enkelt, det du trenger er ID 49 og redstone og en bryter og skinner ID 49 er selve boosten Aaah, det forklarte alt! Thanks jk den bruekr jeg Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Når skal gruppebildet tas? Lenke til kommentar
jonol Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vi må vel finne en dato, f.eks neste fredag/lørdag? Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Skal vi ta nytt gruppebilde? Jeg har med litt hjelp fra Hansien lagd en ny plass vi kan ta gruppebilde, håper dere liker det NICE! den der plassen likte jeg. Er med lett! Lenke til kommentar
erling_paulsen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det var et sabla godt sted å ta et gruppebilde! Kommer til å bli bra når vi får smikka den plassen full med ivrige brukere. Godt jobbet med den altså! Lenke til kommentar
t0mas Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) I'll be there.. ooooo Endret 26. februar 2011 av Pazflor Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Å minecraft.net er nede:( Jeg er med på bilde viss ikke minecraft.net er nede eller det kommer noe uvendet i veien Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Å minecraft.net er nede:( Jeg er med på bilde viss ikke minecraft.net er nede eller det kommer noe uvendet i veien Feilmeldingen endrer seg hele tiden nå. Så håper at det snart er i orden Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Her er link til kartet over Joliet Prison aka Fox River:D http://wikimapia.org/#lat=41.5472753&lon=-88.073101&z=16&l=0&m=b mvh Limestone Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hardwork store vinterferie prosjekt Vi har begynt å grave ut området. Prosjektet har fått en eigen warp der vi oppfordre folk til å hjelpe! Område er på 250x300 blocks og er ganske svært! Folk i gruppen til prosjektet er: chaxx, Ashens, Hansien, Javidac, Claaaes, Limestone og Thomassen. Vi håper enda flere blir med. Skal du ha invite til gruppen skriv /msg til tjnome. Endret 26. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Så fort minecraft.net kommer seg opp etter å tryna med hue først, så blir jeg med! Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Samme her. Skulle aldri restartet :/ Lenke til kommentar
d3mon Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 LoL. jeg spilte leeenge aleine jeg xD bare meg online Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Samme her. Skulle aldri restartet :/ Haha, samme her Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Merker hvor avhengig jeg har blitt av denne serveren etter bare et par dager. Akkurat nå kaster jeg bort lørdagskvelden med å se på live cast av skjermen til Thomassen mens han gamer minecraft. Minecraft bare MÅÅÅ komme opp igjen snart. 3 Lenke til kommentar
LaidBackBA Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Merker hvor avhengig jeg har blitt av denne serveren etter bare et par dager. Akkurat nå kaster jeg bort lørdagskvelden med å se på live cast av skjermen til Thomassen mens han gamer minecraft. Minecraft bare MÅÅÅ komme opp igjen snart. Må si det hørtes veldig likt ut det jeg driver med ja... minecraft må opp! Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Merker hvor avhengig jeg har blitt av denne serveren etter bare et par dager. Akkurat nå kaster jeg bort lørdagskvelden med å se på live cast av skjermen til Thomassen mens han gamer minecraft. Minecraft bare MÅÅÅ komme opp igjen snart. Må si det hørtes veldig likt ut det jeg driver med ja... minecraft må opp! Nå sitter jeg og koser meg med SeaNanners "Welcome to Minecraft"-serie. Det er skummelt at jeg begynner å få abstinenser etter å ha brukt denne serveren i bar et par dager : / 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå