Tj-nome Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Noe nytt om Prison Break-fengselet som skal bygges? Hadde tenkt og la brukerne finne en plass, men siden ingen har funnet en plass sette jeg opp en i dag slik vi kan starte byggingen Lenke til kommentar
Populært innlegg jonol Skrevet 26. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2011 jeg bare tester hva andre sier. Før eller etter du fikk mange neier? Før. 11 Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Du kan jo kjøpe deg ny konto for å spille Fsx Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Alle vet du vil inpå Hardwork serveren fordi den er bare den BESTE Minecraft serveren.... Bare si det! Du vil inn. men du er vell ikke velkommen har vi vel kommet fram til? Du kan jo kjøpe deg ny konto for å spille Fsx Det vil vell ingen her på Hardwork at han skal? 7 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Alle vet du vil inpå Hardwork serveren fordi den er bare den BESTE Minecraft serveren.... Bare si det! Du vil inn. men du er vell ikke velkommen har vi vel kommet fram til? Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke ikke vil innpå serveren? Punktum. Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Alle vet du vil inpå Hardwork serveren fordi den er bare den BESTE Minecraft serveren.... Bare si det! Du vil inn. men du er vell ikke velkommen har vi vel kommet fram til? Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke ikke vil innpå serveren? Punktum. Da kunne du vell latt være og skrive et innlegg på hardwork sitt forum... 6 Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det vil vell ingen her på Hardwork at han skal? Hysj 3 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Don't feed the troll. Og nå nyhetene: 4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nå kan alle slutte å skrive tull her inne. Dette inkluderer DEG fsx. Vist du ikke vil inn på serveren, så vennligst ignorer tråden her. Du trenger heller ikke å svare på dette innlegget! 5 Lenke til kommentar
amunds Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tror du burde skrive litt mindre på diskusjon.no og fokusere litt mer på skolen ditt lille troll. Norskkunnskapene dine ligger å daffer i en grøftekant Skal du ta en, så får du ta alle.. ;-) Sett flere av dere gromgutta(Stab/Vakt) bomme innimellom også jeg... :-p Lenke til kommentar
Django Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tror du burde skrive litt mindre på diskusjon.no og fokusere litt mer på skolen ditt lille troll. Norskkunnskapene dine ligger å daffer i en grøftekant Skal du ta en, så får du ta alle.. ;-) Sett flere av dere gromgutta(Stab/Vakt) bomme innimellom også jeg... :-p Har du sett halvparten av trådene til fsx? Kan ikke sammenlignes 5 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tror du burde skrive litt mindre på diskusjon.no og fokusere litt mer på skolen ditt lille troll. Norskkunnskapene dine ligger å daffer i en grøftekant Skal du ta en, så får du ta alle.. ;-) Sett flere av dere gromgutta(Stab/Vakt) bomme innimellom også jeg... :-p Har du sett halvparten av trådene til fsx? Kan ikke sammenlignes alle* 3 Lenke til kommentar
amunds Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har du sett halvparten av trådene til fsx? Kan ikke sammenlignes Nei, jeg pleier å overse bitre småunger... :-) De siste innleggene hans er jo bare morsomme... Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Sett flere av dere gromgutta(Stab/Vakt) bomme innimellom også jeg... :-p *host* Meg du sikter til? *host* Lenke til kommentar
amunds Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 *host* Meg du sikter til? *host* Nei, tenkte faktisk ikke på deg... ;-) Men la oss droppe denne diskusjonen (før vi sårer noen) da den ikke har noe med MC å gjøre.. :-p Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Når kommer boosterne på togbana fra /spawn til Naxos til å bli fikset? Hadde det vært mulig å lage en midlertidig /warp til Naxos eller noe sånt? Lenke til kommentar
nisseDVERG Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Når kommer boosterne på togbana fra /spawn til Naxos til å bli fikset? Hadde det vært mulig å lage en midlertidig /warp til Naxos eller noe sånt? Det går togbane fra pjattestad sentrum til Naxos:) Togbanen til Pjattestad sentrum, togbanen som går til Pjattestad sentrum finner du i /warp roros EDIT: ops nevnte togbanen til pjattestad sentrum 2 ganger Endret 26. februar 2011 av nisseDVERG Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Den ene boosteren fra Pjattestad til Naxos er også gone De kommer til å bli griefa med en gang... Skulle ikke admin gjøre det umulig å griefe boosters? Endret 26. februar 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
jonol Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Skal vi ta nytt gruppebilde? Jeg har med litt hjelp fra Hansien lagd en ny plass vi kan ta gruppebilde, håper dere liker det 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå