Weir Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Brukernavn: Bragilicious Har spilt Minecraft siden August 2010 og har vært helt hooked siden. Jeg har hatt en privat server som kjørte hMod så har en god del erfaring med MC så kan godt hjelpe nykommere med å komme igang Har Spillt ganske mye på nFF sin MC server (den som nå er kjent som Thorcraft www.thorcraft.no) Men er lei av de bruker så lang tid på å oppdatere serveren etter hver eneste patch så da fant jeg dere etter et google søk på : Norsk Minecraft Server. Har laget en god del "pixel art" på MC, spesielt mye fra Nintendo's univers Min største styrke er nok at jeg er svært hjelpsom og kreativ. Håper at dere vil ta meg inn i varmen å lar meg bli med på serveren =) Jeg har lest reglene og er klar for minecrafting! Godkjent, be en Stab om å legge deg til listen. Lenke til kommentar
Bragrid Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei, mitt bukernavn er Ingrid1702. Jeg har spilt minecraft siden september 2010. Jeg har laget mye pixel art:) og store underjordiske byggverk. Jeg fant serveren igjennom min forlovede Bragilicious Jeg vill spille på denne sereren pga. at Bragilicious er der og jeg leter etter en god norsk server å være på. At jeg er svært kreativ av meg er nok min støste styrke. Jeg har lest reglene og er klar for å spille! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei, mitt bukernavn er Ingrid1702. Jeg har spilt minecraft siden september 2010. Jeg har laget mye pixel art:) og store underjordiske byggverk. Jeg fant serveren igjennom min forlovede Bragilicious Jeg vill spille på denne sereren pga. at Bragilicious er der og jeg leter etter en god norsk server å være på. At jeg er svært kreativ av meg er nok min støste styrke. Jeg har lest reglene og er klar for å spille! Godkjent! Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hardwork store vinterferie prosjekt Jeg vil oppfordre brukere som har tid og lyst å være med på prosjektet der vi skal bygge Hardwork sitt fengsel. Fengslet skal innholde "fanger" som blir vist fram til alle. Hvem disse fangene er blir ikke vist fram før fengslet er ferdig. Selve designet tenkte vi ut Prison Break sitt fengsel: Fox river Det blir ikke gitt ut ressurser til bygningen og området er enda ikke bestemt. Det er der jeg vil dere brukere kjem inn og finne et område og starte byggingen. Selve prosjektet for en eigen warp! den kan bruke Vil dere være med å bygge! Skriv det her i tråden eller høre med folk ingame! Jeg vil sette opp warpen så snart byggingen er i gang! Dette er jo etter vinterferien min >.< Men kan vel bidra litt, hvis det trengs Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har vinterferie om 2 uker. Får se da:P Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kartet fungerer ikke Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Kartet fungerer ikke Vet driv og rendre et nytt et. Endret 26. februar 2011 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Har nettopp donert 60kr til serveren Kommer fra mail so*****@hotmail.com 5Y649088K3468484U Endret 26. februar 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har nettopp donert 60kr til serveren Kommer fra mail so*****@hotmail.com Takker, alt hjelper! Nå kommer litt informasjon: Ser ut som posten er litt delayed med pakken med nye Hardware til webserveren. Den kjem ikke før Mandag dessverre, men vi skal klare å overleve helgen. Har fått tak i to SAMSUNG SPINPOINT F4 320 GB som skal kjøres som backup disk på den nye Minecraft serveren når nye Hovedkortet har komme i havn. Fekk dem så og si gratis etter en grei tjeneste, som kostet litt *host* men den treng vi ikke snakke høgt om. Har planlagt litt nedtid på serveren i dag/søndags morgen der jeg skal forandre litt tid på UPS og koble til en nettverksboks for det mitt eiget bruk. Nedtiden er vel beregnet rundt 30 min. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kartet fungerer ikke Vet driv og rendre et nytt et. Hvor vil dette mappet være å finne? Lenke til kommentar
d3mon Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 kommer ikke inn mc lengere lol Jeg dro en reconnect og sliter selv med å komme inn nå. Det er nok på grunn av at www.minecraft.net er nede. Det er ofte lurt å sjekke www.minecraft.net hvis du sliter med å logge inn. Hvis du ikke får opp siden, så betyr det som regel at serverene er nede, noe som forklarer problemet med innloggingen! Er du heldig så kommer du deg inn etter å ha prøvd en del ganger, men mest sannsynlig må du vente en liten stund for å komme inn igjen. Siden var oppe og en venn av meg var på. når det skjer må jeg somoftes restarte pcen. noen forslag til hva dette kan være? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvor vil dette mappet være å finne? http://kart.hardwork.no/ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Siden var oppe og en venn av meg var på. når det skjer må jeg somoftes restarte pcen. noen forslag til hva dette kan være? Hei Kan du gi oss litt informasjon? Hva OS du kjører og hva Java version du kjører? Eventuelt om du har mods innstalert i klienten. Lenke til kommentar
LaidBackBA Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er serveren oppe å går? Får bare en feilmelding når jeg prøver å logge på :S Kode 503.... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Er serveren oppe å går? Får bare en feilmelding når jeg prøver å logge på :S Kode 503.... Minecraft.net er nede (Vertfall auth serveren har samme problemet her, serveren er oppe og kjøre som vanlig.) Endret 26. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 hmm jeg kommer ikke inn igjen.. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Minecraft.net er nede. Hadde du ikke leave servern så kunne du ha fortsatt å spilt Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Så det Akkurat hjemme fra lan, så måtte nesten logge av da 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Oi, Nå er serveren til notch oppe igjen! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå