Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hvorfor har dere blokk limit høyde på +64 og blokk limit bunn på -64? dere kunne jo ha hatt havnivå på blokk nr 20, så har dere -19 blokk som er under havnivået, mens dere får da +108 i blokk høyde? dette hadde vært mye mer praktisk?

Det er noe som bestemmes av spillet, ikke de som står bak hver enkelt server. Med mindre de lager hele kartet manuelt, da. Eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Men det som også hadde fungert er om dere hadde hatt variasjon i økologien som is verden, jungel, ørken, store hav osv.

 

Edit: hvordan kan jeg få innpass? skal ikke bygge men se nærmere på hvordan verdenen ser ut?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Det store kartet som er der ute er det et premade kart som dere bygger byer på? eller er det noen som har laget naturen også mens noen andre bygger på den?

 

http://www.minecraftwiki.net/wiki/World

 

In Infdev and Alpha, maps are infinitely big. They are made up of chunks; as the player explores the map distant chunks are generated automatically, leading to theoretically infinite maps. In practice, technical reasons force the maximum map size to 8 times the surface area of the Earth [1]. Whilst the Horizontal planes of the Maps are vast in size, the vertical plane remains at a fixed 128 Block height [2]. Although player deviation outside the bounds of the generated map is possible, such as via the void in gaps of the bedrock, it will result in recurring damage until the players death.
Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Hei, jeg vil gjerne bli med som bygger på serveren deres.

 

Det jeg liker med minecraft er jo så klart det og bygge, bygge og bygge.

I det siste har jeg fått en kjærlighet for skjulte borger bygd inn i fjell og majestetiske underjordshaller. Det er dette jeg kunne tenke meg å prøve på serveren deres.

Lenke til kommentar

Det store kartet som er der ute er det et premade kart som dere bygger byer på? eller er det noen som har laget naturen også mens noen andre bygger på den?

 

Kartet blir automatisk generert av en algoritmisk kode som generere nye chuncks (deler) når folk går utenfor brette som allerede er generert av serveren.

 

Selvsagt kan jeg forandre hvordan den generere nytt map, men dessverre blir det uaktuelt og forandre det nå. Uansett vil det ødelegge mining for folk flest.

 

Kan jeg få bygge på minecraft serveren deres? jeg har noen venner som spiller der og de vil jeg gjerne spille med. det er ExclusiveFrog, Nicholas95 og Olufus.

 

så pls. :)

 

mvh. Erlus12

 

Skal jeg klare å ordne

 

 

Blir konkurranse på serveren kl 9! :thumbup:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei..

 

Kan jeg få byggetillatelse på serveren?

Har ingen spesifikke planer om å bygge noe, men kan hjelpe til. Kjenner Hansien her vertfall.

 

:)

 

Skal vi klare å ordne :thumbup: Hva er ingame nick?

 

Huff, får bygge ferdig den mazen start, men har ikke følt noe særlig pågangsmot i å bygge en maze og tenke samtidig... *Sigh*

 

Men jeg har planene klare for å gjøre det mer interesant ifra det som er nå toppen og helt opp, skal prøve å gjøre det til et helvette å komme igjennom ^^

 

Tru meg, flere syns den var svært vanskelig :innocent:

 

Men det som også hadde fungert er om dere hadde hatt variasjon i økologien som is verden, jungel, ørken, store hav osv.

 

Edit: hvordan kan jeg få innpass? skal ikke bygge men se nærmere på hvordan verdenen ser ut?

 

Hva er ingame nick? er det samme som forumet? Skal ordne status-en :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...