matta55 Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 brukernavnet mitt er matta55 jeg har spilt minecraft i ca 2måneder jeg synes at jeg er flink til å bygge store hus jeg fikk tips om denne serveren fra venner jeg kjenner noen som spiller på den jeg synes at jeg er veldig positiv i chat og jeg har lest å forstått reglene godt Lenke til kommentar
Tubeost Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 brukernavnet mitt er matta55 jeg har spilt minecraft i ca 2måneder jeg synes at jeg er flink til å bygge store hus jeg fikk tips om denne serveren fra venner jeg kjenner noen som spiller på den jeg synes at jeg er veldig positiv i chat og jeg har lest å forstått reglene godt Godkjent, selv om den kanskje fortsatt er litt tynn. Be om promote ingame Lenke til kommentar
t0mas Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg låner Pazflor sin bruker til min søknad. Brukernavn: wener1998 Jeg har spillt MC siden August, men har for det meste gått i SP. Er flink til å mine, men kan også lage store hus. Jeg fant serveren gjennom Pazflor, som også er en god venn av meg. Serveren ser bra, ut, og folka virker greie, pluss at jeg har lyst til å vise tingene mine til andre. Jeg er vanligvis i godt humør, og kan bidra med hjelp, hvis det noe som trengs. Jeg har lest og forstått reglene, og respekterer dem. Endret 25. februar 2011 av Pazflor Lenke til kommentar
d3mon Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) kommer ikke inn mc lengere lol Endret 25. februar 2011 av d3mon Lenke til kommentar
KIRODE Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Yo, mitt brukernavn er KIRODE, med store bokstaver selvsagt. Jeg har spilt Minecraft siden August 2010 og har vært veldig aktiv gjennom Alpha testingen. Jeg har for det meste spilt SP, men bygningene mine virket så meningsløse da jeg ikke kunne dele de med andre. Så derfor har jeg vært på leting etter en god SMP server, med lite hell. Jeg har spilt mye med venner gjennom lokale nettverk og er glad i å sammarbeide med å lage byggverk. Jeg fant serveren da jeg ble tipset av en god venn av meg, med brukernavn: noxero. Jeg har også hørt mange gode ting om serveren siden, og bestemte meg nå for å bli med i denne tilsynelatende fantastiske serveren. Ettersom jeg ønsker å bli bedre med å bygge ting og å være med i et Minecraft samfunn, er Hardwork et perfekt sted for meg. Dette vil også øke min personlige inspirasjon til å spille Minecraft. Min beste styrke er å lage systematiske gruver og å bygge praktiske, men fortsatt stilige byggverk. Jeg lærer også veldig fort og er positiv mot andre i chat. Jeg har lest godt gjennom reglene og er klar til å komme i gang =) Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 kommer ikke inn mc lengere lol Jeg dro en reconnect og sliter selv med å komme inn nå. Det er nok på grunn av at www.minecraft.net er nede. Det er ofte lurt å sjekke www.minecraft.net hvis du sliter med å logge inn. Hvis du ikke får opp siden, så betyr det som regel at serverene er nede, noe som forklarer problemet med innloggingen! Er du heldig så kommer du deg inn etter å ha prøvd en del ganger, men mest sannsynlig må du vente en liten stund for å komme inn igjen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg låner Pazflor sin bruker til min søknad. Brukernavn: wener1998 Jeg har spillt MC siden August, men har for det meste gått i SP. Er flink til å mine, men kan også lage store hus. Jeg fant serveren gjennom Pazflor, som også er en god venn av meg. Serveren ser bra, ut, og folka virker greie, pluss at jeg har lyst til å vise tingene mine til andre. Jeg er vanligvis i godt humør, og kan bidra med hjelp, hvis det noe som trengs. Jeg har lest og forstått reglene, og respekterer dem. Ser grei ut den. Velkommen til Hardwork Yo, mitt brukernavn er KIRODE, med store bokstaver selvsagt. Jeg har spilt Minecraft siden August 2010 og har vært veldig aktiv gjennom Alpha testingen. Jeg har for det meste spilt SP, men bygningene mine virket så meningsløse da jeg ikke kunne dele de med andre. Så derfor har jeg vært på leting etter en god SMP server, med lite hell. Jeg har spilt mye med venner gjennom lokale nettverk og er glad i å sammarbeide med å lage byggverk. Jeg fant serveren da jeg ble tipset av en god venn av meg, med brukernavn: noxero. Jeg har også hørt mange gode ting om serveren siden, og bestemte meg nå for å bli med i denne tilsynelatende fantastiske serveren. Ettersom jeg ønsker å bli bedre med å bygge ting og å være med i et Minecraft samfunn, er Hardwork et perfekt sted for meg. Dette vil også øke min personlige inspirasjon til å spille Minecraft. Min beste styrke er å lage systematiske gruver og å bygge praktiske, men fortsatt stilige byggverk. Jeg lærer også veldig fort og er positiv mot andre i chat. Jeg har lest godt gjennom reglene og er klar til å komme i gang =) Ser grei ut den Velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 jeg kommer ikke inn atm Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) jeg kommer ikke inn atm Er det problem med Minecraft.net (Auth serveren?) Vi kan dessverre gjøre lite med auth serveren, men vi håper notch kjem med en løsning snart. Kan anbefale du venter litt og prøve igjen senere, vist det forsette kan du prøve: Hardwork.no eller 128.39.147.235 Endret 25. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Kominn nå inget problem, takk for tipset Lenke til kommentar
vildevanilla Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Brukernavn: VildeVanilla Lenge han/hun har spilt Minecraft: jeg har spilt i noen månder Din erfaring innen Minecraft: Har bygget en "Zelda" by, på min egen server. Hvordan han/hun fant serveren: Kjenner to som spiller på denne serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren: For å spille med folk jeg kjenner Hva er din beste styrke?: Liker å bygge originale ting c: - eller ting som jeg finner ut fra hodet mitt. Har lest Reglene: Ja, og jeg er helt enig. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Brukernavn: VildeVanilla Lenge han/hun har spilt Minecraft: jeg har spilt i noen månder Din erfaring innen Minecraft: Har bygget en "Zelda" by, på min egen server. Hvordan han/hun fant serveren: Kjenner to som spiller på denne serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren: For å spille med folk jeg kjenner Hva er din beste styrke?: Liker å bygge originale ting c: - eller ting som jeg finner ut fra hodet mitt. Har lest Reglene: Ja, og jeg er helt enig. Godkjent Velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
t0mas Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan fungerer Mumble? Har lastet ned og alt det der, men når jeg skal finne serveren, er det bare tre navn der? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Du må legge til serveren selv. Trykk add(?) Og fyll ut infoen i første posten Lenke til kommentar
bukake_pai Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 hei. kan derre si hvorfor jeg er banned fra hardwork.no? brikernavne er : leifus PS: pliz ikke ignorer mæ! Lenke til kommentar
buske Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg fikk ingen advarsler + en Stab/Vakt teleporterte seg til meg og sa: "Æsj! Huset ditt er skikkelig stygt!". Da ble jeg knust. Er vandt til det på server'n. Greifinga var på måte en hevn. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg fikk ingen advarsler + en Stab/Vakt teleporterte seg til meg og sa: "Æsj! Huset ditt er skikkelig stygt!". Da ble jeg knust. Er vandt til det på server'n. Greifinga var på måte en hevn. Det var i såfall ikke hyggelig gjort. Dersom du ikke har navn på vedkommende, får vi desverre ikke ryddet opp i det. Send meg evt. pm, dersom du husker det. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg fikk ingen advarsler + en Stab/Vakt teleporterte seg til meg og sa: "Æsj! Huset ditt er skikkelig stygt!". Da ble jeg knust. Er vandt til det på server'n. Greifinga var på måte en hevn. Ingen chat log på hendelsen etter normalt søk. Har du mer og skriv det på PM! Uansett er ikke greifing tillat på serveren og du hadde greifet samme plassen 2 ganger etter 5 dagers mellomrom. Hvordan det kan forklares som hevn forstår ikke jeg. Har du mer og si i saken ta det er på forumet eventuelt PM. hei. kan derre si hvorfor jeg er banned fra hardwork.no? brikernavne er : leifus PS: pliz ikke ignorer mæ! Det er Borbra som satt ned denne bannen, han har ikke vert tilgjenlig pga private grunner, men bannen står som greifing. Skal du ha grunn for du kontakte han via PM der han svare så kjapt han er online. Lenke til kommentar
t0mas Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Informasjonen til Mumbleserveren er nede.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Informasjonen til Mumbleserveren er nede.. Navn: Hardwork.no Adresse: mb.hardwork.no Port: 64738 navn: Ditt brukernavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå