pbsds Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) *fjernet* ...Det er desverre brudd på lisensen til mojang å redistrubere den, og vi vil helst ikke at linker til denne dukker opp på tråden... Endret 23. februar 2011 av pbsds Lenke til kommentar
nisseDVERG Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 SÅnne ting som dette skjer når Ventrec, ahpadt, Scenest, nisseDVERG og sikkert MANGE fler har det gøy med TNT Før! Etter! Enjoy Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 SÅnne ting som dette skjer når Ventrec, ahpadt, Scenest, nisseDVERG og sikkert MANGE fler har det gøy med TNT Før! Etter! Enjoy Hvordan fikk de tak i TNT? Ir ikke det slått av? Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det var på testserveren, de hadde det morsomt med å "griefe" på en kopi av kartet Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 "Heldige" det var da. Var kun på en ordinær(Ikke etter litt TNT)- kart Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) SÅnne ting som dette skjer når Ventrec, ahpadt, Scenest, nisseDVERG og sikkert MANGE fler har det gøy med TNT Før! Etter! Enjoy Vor fikk dere map.. Me want to !!! *store bilder satt i spoiler av moderator* Endret 23. februar 2011 av Runar Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Da er serveren oppdatert. Det er ingen hål på mappet slik som bilde over, det var en test server for å sjekke hvor lang til conventeringen brukte! Velkommen til Hardwork 1.3! Edit: Fikset slik donasjon knappen fungere fra førsteposten: Endret 23. februar 2011 av Tj-nome 2 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Vor fikk dere map.. Me want to !!! mappet deles ikke ut heller foresten ( kan ikke kjøpes for penger ) hardwork 1.3 ?? Digg Endret 23. februar 2011 av Canaye Lenke til kommentar
d3mon Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hei. Jeg har gått og grublet lenge på å bygge D3moncity der du starter og bygge 2 blokker opp fra bedrock og helt opp til himmelen. det skal komme tak og vegger helt opp til toppen slik at det blir mørkt. (Jeg trenger også flere som kan hjelpe til med og styre/bygge byen) Jeg vil derfor søke om at en i staben kunne hjelpe meg med og fjerne blokkene ned til bedrock. Jeg har merket omerådet og gått en del ganger rundt for og se om noen har bygget der -Målene: jeg skulle akkurat til og sette meg ned og måle da updaten var kommet -Bilde: Kommer når mappen har opdatert seg. -location: Den er nærmest roros warpen men et fortsat et stykke unda -byggere: D3monslayer at the moment. Ta kontakt med meg hivs du vil bli med utvikle byen -priser: det vil ca ligge på 1-3 g ettersom størelsen du skal ha. Dette er da 2gangen jeg skriver denne søknaden pga strømmbrud , Når jeg ser etter var den mye mindre en den forje. men men håper denne byen faller i smak byggere/sjefer i byen: D3monslayer, Canaye Endret 23. februar 2011 av d3mon Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 BUG RAPPORT: Jeg får ikke hakket på noen venners blokker selvom de er i gruppen min. Det er litt irriterende fordi da kommer jeg ikke inn i huset mitt xD Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 BUG RAPPORT: Jeg får ikke hakket på noen venners blokker selvom de er i gruppen min. Det er litt irriterende fordi da kommer jeg ikke inn i huset mitt xD Hei, den skal vi klare å få fikset løp av dagen. Kan du plutselig ikke ødelegge dine eigene blocks? Reconnect, det er en klient/srv bug. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Velkommen til Hardwork 1.3! Det tok ikke langt tid *klappe på hodet* Endret 23. februar 2011 av Dr. Weir Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Velkommen til Hardwork 1.3! Det tok ikke langt tid *klappe på hodet* Enig, jeg er imponert! Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Flott jobba Hardwork (stab) nå er angsten over Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg er på hytta helt til lørdag kveld, uten nett. Om radioen går ned, må dere mase litt på borbra, men serveren min kommer til å stå på så lenge den selv har lyst i allefall edit: ser ut som den allerede har tatt natta. Får ikke kontakt over remote desktop heller. jaja kos dere! Endret 23. februar 2011 av mGrytbak Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 SÅnne ting som dette skjer når Ventrec, ahpadt, Scenest, nisseDVERG og sikkert MANGE fler har det gøy med TNT Før! Etter! Enjoy Hvilken texturepacks / mods? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvilken texturepacks / mods? BetterLight, er nå kjent som smooth light i 1.3 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 HEI skal lage en liten gruveby / mining som skal ha litt gruveby stil over seg ( skal ikke ha bystatus ) det hele skal være i namsos blir et stykke unna der men nermeste warp er namsos:) skriver det her for at folk skal se det og slikt send meg pm eller bare skriv til meg ingame at du er med Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bare jeg som har problemer med å logge inn etter at jeg innstalerte den nye launcheren? Lenke til kommentar
Bria’s Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Brukernavn: Thaard Hvor lenge har jeg spilt MC: Spilt Minecraft siden Alpha Hvor fant jeg serveren: Fant serveren gjennon google og diskusjon.no Hvorfor vil jeg spille på serveren: Trenger en fast server jeg kan bygge på, som også har grief protection. Hva er din beste styrke: Kreativ bygging. Jeg har lest regelene og godtar dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå