Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hvis noen er villig til å bygge disse mega bygge prosjektene så er det litt mer offisiell informasjon om det fra disse sidene The Palm Trilogy og The World.

 

Jeg kunne kanskje ha bygget de men jeg har ikke spilt Minecraft skikkelig, bare testet det, men jeg vet hvordan prinsippet er.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Unskyld jeg skal aldri gjøre noe sånt igjenn ( vertfall prøve så hardt jeg kan ) :tease:

 

Kan du komme med din fine tnt og spade nå jonol :)

 

Hvis noen er villig til å bygge disse mega bygge prosjektene så er det litt mer offisiell informasjon om det fra disse sidene The Palm Trilogy og The World.

 

Jeg kunne kanskje ha bygget de men jeg har ikke spilt Minecraft skikkelig, bare testet det, men jeg vet hvordan prinsippet er.

jeg kan hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvis det som jeg har foreslått skal noengang bli bygget så kreves det mange kvadratkilometer med byggeplass, og da må du legge til store deler med hav slik at øyene får plass. Etter dette kan man dele inn området opp i eiendommer som folk kan bygge sine ting, men de viktigste bygningene bygges av øy byggeren som broer, motorveier, største hoteller, største kjøpesentre, skyskrapere osv.

Lenke til kommentar

Hvis det som jeg har foreslått skal noengang bli bygget så kreves det mange kvadratkilometer med byggeplass, og da må du legge til store deler med hav slik at øyene får plass. Etter dette kan man dele inn området opp i eiendommer som folk kan bygge sine ting, men de viktigste bygningene bygges av øy byggeren som broer, motorveier, største hoteller, største kjøpesentre, skyskrapere osv.

hadde vert kult det :)

Lenke til kommentar

Hvis det som jeg har foreslått skal noengang bli bygget så kreves det mange kvadratkilometer med byggeplass, og da må du legge til store deler med hav slik at øyene får plass. Etter dette kan man dele inn området opp i eiendommer som folk kan bygge sine ting, men de viktigste bygningene bygges av øy byggeren som broer, motorveier, største hoteller, største kjøpesentre, skyskrapere osv.

 

Er ikke akkurat et plass problem på serveren der mapet utvides dynamisk, men kanskje et annet problem med block limit i høgde.

 

Brette er 64 blocks høgt fra vann nivå og det går 64 blocks ned. Derfor blir det umulig og lage dem i 1:1, men forsatt mulig og lage miniatyr av bygningene.

 

er den nede nå +

 

Serveren er oppe

 

Mulig det har blitt nevnt tidligere i tråden, men hvilket materiale har blitt brukt på de røde veiene vi ser på oversiktsbildet? Bricks?

 

Ja veiene er laget av murstein = bricks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvorfor har dere blokk limit høyde på +64 og blokk limit bunn på -64? dere kunne jo ha hatt havnivå på blokk nr 20, så har dere -19 blokk som er under havnivået, mens dere får da +108 i blokk høyde? dette hadde vært mye mer praktisk?

 

Edit:

Palmeøyene og vanlige høyhus kan bygges i målestokk 1:1, men pga den lave blokk høyde grensen så kan vi ikke bygge skyskrapere.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Hvorfor har dere blokk limit høyde på +64 og blokk limit bunn på -64? dere kunne jo ha hatt havnivå på blokk nr 20, så har dere -19 blokk som er under havnivået, mens dere får da +108 i blokk høyde? dette hadde vært mye mer praktisk?

 

Edit:

Palmeøyene og vanlige høyhus kan bygges i målestokk 1:1, men pga den lave blokk høyde grensen så kan vi ikke bygge skyskrapere.

men vi kan jo bygge de øyene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...