Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

HAHA :!:

Klassisk feil. Gjør det selv hele tiden :p

Det var btw en spøk (trodde den var obvious?).

 

Vet ikke hva som var problemet, men forhåpentligvis er det løst! Regner med at tj kommer med litt mer informasjon senere :)

Var ikke så obvious..

 

 

Elsker python jeg, det gjør alt jeg vil, omtrent akkurat sånn jeg vil det ;D

 

 

On-topic: ser irc pluginen ikke er på lengre, kanalen er så stille :p

Php og java gjør alt jeg vil også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søknad:

 

Hei, mitt brukernavn er keirikl14.

 

Jeg har spilt endel på singleplayeren og litt online. lager noen kule ting ut av glass, lava og vann. men kan selvfølgelig bygge vanlige bygninger.. Har aldri vært ordenlig medlem av en nett server på minecraft så dette blir den første.. Heter Keirikl14 siden jeg har nummer 14 på trøya i den sporten jeg spiller:)

 

Mvh Keirikl14

 

Neste godkjent, men ikke helt, du mangler noen av punktene i søknadskriteriene, spesielt det med reglene. ;)

 

Wikien er nede akkurat nå, så les reglene ingame ved å skrive /rules

 

Disse punktene skal være med:

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

 

Lenke til kommentar

Hei, litt informasjon:

 

Serveren er nå oppe slik den skal være, den har kjørt stabilt uten noe form for nedtid (men selvsagt noen restart for oppdatering :whistle:)

 

For tiden er dessverre nettsiden våres nede pga av uforventet problem med drift der web-serveren sitt hovedkort og psu er dødt. Vi tar en oppdatering på denne pakken der vi kjøpe nytt hovedkort, psu og cpu. Vi skulle vert over på nytt Hardware for build-serveren, men dessverre er det problem rundt Sandy Brigde som fortalt tidligere og venter enda på Hovedkort for kraftpakken. Vi sette opp litt senere donasjon for en Revodrive for og booste performance av chunks loads uten det går uten over minnet. (RAMDRIVE)

 

Jeg må si selv vi har hatt en tøff perioder der vi har hatt en del problem med Minecraft og webserveren. Det har vert mye arbeid og del overflow av informasjon og spørsmål der vi ikke har klart å svart alle enda. Vi jobber hardt, og vi kjem sterkt tilbake der vi viser hva Hardwork står for!

 

btn_donateCC_LG.gif

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Serveren er nå oppe slik den skal være, den har kjørt stabilt uten noe form for nedtid (men selvsagt noen restart for oppdatering :whistle:)

 

Det er mulig denne setningen egentlig svarer på spørsmålet mitt,

men tool-damage er som det skal være fremover ?

 

Me vil restarte serveren nå vi har oppdateringer klare for hovedserveren. men den vil ikke lengre crashe. World vil bli lagret og tatt backup av. Vi kommer til og hive inn nye ting og tang så fort det er stabilt (testet på lokal eller dev server der vi sikre oss den ikke skal gjøre noe negativt med resten av serveren.)

 

Tool-damage blir fikset slik det har vert tidligere, eventuelt blir det ordnet et repair-system. Det kan vi ordne en avstemming i tråden.

 

Jeg kommer trulig i dag og bruke tiden og besvare spørsmål rundt serveren og ordne en del administrative som har blitt pushet litt bak i køen pga av problemet som tidligere var på serveren.

Lenke til kommentar

Tool-damage blir fikset slik det har vert tidligere, eventuelt blir det ordnet et repair-system. Det kan vi ordne en avstemming i tråden.

 

Høres bra ut... :thumbup:

 

Å ha evige tools ødelegger jo, som dere har påpekt, litt for verdien

på gull og diamanter... Men på den annen side så er det veldig kjekt for

folk med store personlige prosjekter... :)

Lenke til kommentar

Rollback igjen :( Liker ikke de assa...

 

Jeg aner ikke hvordan tingene mine forsvant egentlig. De lå i en chest, og plutselig idag var de borte. Kanskje grief? Andre gang jeg mister alt og det er absolutt ikke noe gøy å spille når man mister alt man har opparbeidet seg.

Lenke til kommentar

Virkelig Canaye? Du slenger den? /facepalm

Ja jeg gjør faktisk det :) (har ikke sett deg her på en stund men gla for og ha deg tilbake )

 

Virkelig Canaye? Du slenger den? /facepalm

Han har jo forsåvidt rett.

takk for at noen er enig :)

 

Virkelig Canaye? Du slenger den? /facepalm

Han har jo forsåvidt rett.

Mulig han har "rett" idèt at folk kan ta en pause fra minecraft å gjøre noe annet, men sånne moralprekener syntes jeg han kommer med litt for ofte for tiden.

Men vist du synes så kan du jo bare si det til meg ? Tar imot kritikk jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Har spilt minecraft en ukes tid, har litt erfaring etter å ha sett på brormin spele det. Jeg fant serveren igjennom Loff (en som spiller der). Grunnen til at jeg vil spille på Hardwork er fordi jeg liker å samarbeide, bygge creative bygg. Ha noe å gjøre på når jeg kjeder meg :)Jeg er positiv, bygger store og små ting som er kult. I nærmeste framtid tenker jeg å bygge en "Hell's Kitchen" bygning :D

 

Så jeg gler meg til å bygge, og reglene er lest ! :D

 

Login: skogsfrosk

Endret av Skogsfrosk
Lenke til kommentar

Hei.

Har spilt minecraft en ukes tid, har litt erfaring etter å ha sett på brormin spele det. Jeg fant serveren igjennom Loff (en som spiller der). Grunnen til at jeg vil spille på Hardwork er fordi jeg liker å samarbeide, bygge creative bygg. Ha noe å gjøre på når jeg kjeder meg :)Jeg er positiv, bygger store og små ting som er kult. I nærmeste framtid tenker jeg å bygge en "Hell's Kitchen" bygning :D

 

Så jeg gler meg til å bygge, og reglene er lest ! :D

 

Login: skogsfrosk

Godkjent, be en [stab] om å legge deg til i whitelist da whitelist kommandoen ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Virkelig Canaye? Du slenger den? /facepalm

Han har jo forsåvidt rett.

Mulig han har "rett" idèt at folk kan ta en pause fra minecraft å gjøre noe annet, men sånne moralprekener syntes jeg han kommer med litt for ofte for tiden.

Men vist du synes så kan du jo bare si det til meg ? Tar imot kritikk jeg :)

 

Det gjorde jeg også:

 

Ikke vær så wannabe-moralist nå Canaye. Folk gjør hva de vil.

 

Mulig det du mente var harmløst, men jeg og tydeligvis flere tok det som noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...