gitauo Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Hei. jeg lurte på om jeg kunne bli med og bygge på denne servern. Har lest reglene og er dermed kjempeklar for og bygge brukernavn: gitauo hørte også at denne servern var råbra Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Hei. jeg lurte på om jeg kunne bli med og bygge på denne servern. Har lest reglene og er dermed kjempeklar for og bygge brukernavn: gitauo hørte også at denne servern var råbra Søknaden skal inneholde følgende: Brukernavn (Dette må skrives riktig) Lenge han/hun har spilt Minecraft Din erfaring innen Minecraft Hvordan han/hun fant serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har lest Reglene Her har vi et eksempel: Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver) Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk! Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Lenke til kommentar
gitauo Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 brukernavn: gitauo har spilt i noen månder nå og har finni servern av en venn av meg som fortelte meg reglene. jeg vil spille på denne servern fordi mne venner spiller her. jeg bygger fordet meste under bakken og noen små bygg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 brukernavn: gitauo har spilt i noen månder nå og har finni servern av en venn av meg som fortelte meg reglene. jeg vil spille på denne servern fordi mne venner spiller her. jeg bygger fordet meste under bakken og noen små bygg. Sånn seriøst! Her kommer du og bare poster helt random når en person over deg nettopp sier hva posten MINIMUM skal inneholde! Er så irritert av alle de personen som ikke klarer å lese første posten eller andre poster her i denne tråden! Søknaden skal minimum inneholde følgende: Brukernavn (Dette må skrives riktig) Lenge han/hun har spilt Minecraft Din erfaring innen Minecraft Hvordan han/hun fant serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har lest Reglene Her har vi et eksempel: Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver) Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk! Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Folk er noen raringer, ja. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Nei vi har ikke hatt det morsomt. Nei, overhodet ikke i det hele tatt. Move along, absolutt ingen ting i det hele tatt å se her. 4 Lenke til kommentar
gitauo Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Brukernavn: gitauo Hvor lenge du har spilt Minecraft? 2månder. Har hovedsakelig lyst til å spille på en seriøs byggeserver for å bygge meg noen fine bygninger og lignende. Din erfaring innen Minecraft? den er ikke meget stor. og håper på mange koselige stunder med minecraft fremover! Hvordan du fant serveren? Jeg fikk en anbefaling av mine venner siden jeg selv har spilt en god del singelplayer Hvorfor du vil spille på serveren? Bygge og ha det morro! Kose meg med å være kreativ Hva er din største styrke? Ha det moro? Har lest Reglene? Jeg har lest reglene! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Nei vi har ikke hatt det morsomt. Nei, overhodet ikke i det hele tatt. Move along, absolutt ingen ting i det hele tatt å se her. Hvilken texturepack er dette? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Nei vi har ikke hatt det morsomt. Nei, overhodet ikke i det hele tatt. Move along, absolutt ingen ting i det hele tatt å se her. Hvilken texturepack er dette? Default med ambient occlusion (har det bytta namn til ambient light?) og bettergrass. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Nei vi har ikke hatt det morsomt. Nei, overhodet ikke i det hele tatt. Move along, absolutt ingen ting i det hele tatt å se her. Hvilken texturepack er dette? Default med ambient occlusion (har det bytta namn til ambient light?) og bettergrass. Det er betterlight og bettergrass(link) Lenke til kommentar
@b Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Menneh... Kunne sette opp testserveren (når buildserveren er nede), så får jeg tømt inventory for tnt igjen 1 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Støtter den jeg og Var gøy igår! 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Enig, elsker å sprenge store landområder. Veldig morsomt, skal vi se hvor stort område vi kan sprenge ned til bedrock? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Vi har ei hule vi skulle ha fylt, guttæær! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Vi har ei hule vi skulle ha fylt, guttæær! Det er umulig. Noen sprenger en TNT før vi har fyllt 0.01% av hula. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Vi fylte jo den opp ganske dugelig i går da. Sånn, før JEG var uheldig og "tredobblet størrelsen". Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Vi fylte jo den opp ganske dugelig i går da. Sånn, før JEG var uheldig og "tredobblet størrelsen". Kanskje det, men det trengs fremdeles 10-12 ganger mer TNT for å bli fylt opp. Vi burde prøve å lage ett "rutenett" med TNT og naturblokker fra bedrock til toppen (Ikke opp til lag 128) Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Så, er jeg den enste som ikke har fått med seg IP'en til testserven? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Testserveren var under mc.hardwork.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå