Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. jeg lurte på om jeg kunne bli med og bygge på denne servern.

 

Har lest reglene og er dermed kjempeklar for og bygge :new_woot:

 

brukernavn: gitauo

 

hørte også at denne servern var råbra :thumbup:

 

Søknaden skal inneholde følgende:

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! :thumbup:

 

 

 

 

Lenke til kommentar

brukernavn: gitauo

 

har spilt i noen månder nå og har finni servern av en venn av meg som fortelte meg reglene.

jeg vil spille på denne servern fordi mne venner spiller her.

 

jeg bygger fordet meste under bakken og noen små bygg.

 

Sånn seriøst!

 

Her kommer du og bare poster helt random når en person over deg nettopp sier hva posten MINIMUM skal inneholde!

Er så irritert av alle de personen som ikke klarer å lese første posten eller andre poster her i denne tråden!

 

Søknaden skal minimum inneholde følgende:

 

 

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

 

Lenke til kommentar

Brukernavn: gitauo

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft?

2månder. Har hovedsakelig lyst til å spille på en seriøs byggeserver for å bygge meg noen fine bygninger og lignende.

 

Din erfaring innen Minecraft?

den er ikke meget stor. og håper på mange koselige stunder med minecraft fremover!

 

 

Hvordan du fant serveren?

Jeg fikk en anbefaling av mine venner siden jeg selv har spilt en god del singelplayer

 

 

Hvorfor du vil spille på serveren?

Bygge og ha det morro! Kose meg med å være kreativ :D

 

Hva er din største styrke?

Ha det moro?

 

 

Har lest Reglene?

Jeg har lest reglene!

Lenke til kommentar

Vi fylte jo den opp ganske dugelig i går da. Sånn, før JEG var uheldig og "tredobblet størrelsen".

 

Kanskje det, men det trengs fremdeles 10-12 ganger mer TNT for å bli fylt opp.

Vi burde prøve å lage ett "rutenett" med TNT og naturblokker fra bedrock til toppen (Ikke opp til lag 128)

post-115034-0-24816200-1298312119_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...