Weir Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvordan blir det etterpå da? Vil det bli en helt ny world, og vil det være en byggeserver slik som før? Den vil bli slik som før. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Såvidt jeg har forstått det er planen at serveren skal returnere til slik den var før testserveren kom på, urørt siden da, med full map og alt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Blir sånn den en gang var ja. Vi driver bare å feilsøker litt nå, og prøver å ordne opp i feilen som har ført til rollback den siste tiden. Imens så får brukerne bare leke 2012 Vil bare nevne at jeg har laget meg en liten hule ved der en stor del folk driver på nå, og hadde vært fint om jeg kunne fått være i fred der og leke med TNT. Dette gagner de som ønsker å få tak i cobble, jord, grus og annet materiale man finner i fjellet lett! Bare å spørre, så får du vist jeg har Endret 20. februar 2011 av Hansien Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ok, det høres bra ut, godt at dere gjør en slik god innsats for serveren Er det lagt noen ETA for når serveren er tilbake slik den var? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Lite ønske når vi går over til standard map: Rendre kart over TNT ødeleggelsen vår Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ehm... Lurte bare om du Tjnome kunne ha rendret nytt map og satt det som en midlertidlig Pvp server med Normal/hard/easy som vanskelighetsgrad + Mobs i tillegg, hadde vert Gøy, istedenfor og gå irundt og se at andre sprenger masse hull overalt med tnt Mvh - Pjatte Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nå var jo denne serveren ment for stresstesting, så derfor ble tnt brukt overalt. Også kunne brukerne få lekt seg litt mens det ikke var så farlig. Vil tro noen syntes det var gøy! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er litt gøy ja. Klarte selvfølgelig å miste mye av tnt'en jeg fikk da jeg sprengte meg selv Lenke til kommentar
Django Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Serveren er tilbake som normalt¨ Er visst fortsatt noen små problemer, kommer med mer informasjon så snart som mulig Endret 21. februar 2011 av Xstasy 4 Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 All cred til dere, Xstasy Må nesten fikse meg en VPN så jeg kan spille i fritimene på skolen... Lenke til kommentar
nisseDVERG Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ikke bare meg det ble "timed Out" på? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ikke bare meg det ble "timed Out" på? Tror nok det er alle du. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tester hva jeg vil kalle, Silent kill. Vet ikke nøyaktig hva trigge det, men chunks stopper og loade fra mappet og servern slutte og respondere på kommandoene og java prossesen stopper. Jeg og Xstasy skal jobbe med den senere der vi håper dette fikse alt. Jeg skal på skolen en tur så blir ikke tilgjenlig før senere i dag. 1 Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det høres ut som det har vært veødig gøy her! Desverre har jeg vært opptatt med Røros Martnan, bursdag og slekninger på besøk. ^^ Stå på TJ og Xstasy! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nei vi har ikke hatt det morsomt. Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er test serveren nede? Lenke til kommentar
d3mon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Hva synes dere om dette stedet til D3mon city? Endret 21. februar 2011 av d3mon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå