mGrytbak Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Har vert på lan hele helga og ikke fått med meg så mye av hva som har skjedd, men jeg er tilbake i morge, så får vi se Radioen kommer opp igjen fra min side i allefall. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Afterlife? Mhm Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Virkelig Canaye? Du slenger den? /facepalm Han har jo forsåvidt rett. 2 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Virkelig Canaye? Du slenger den? /facepalm Han har jo forsåvidt rett. Mulig han har "rett" idèt at folk kan ta en pause fra minecraft å gjøre noe annet, men sånne moralprekener syntes jeg han kommer med litt for ofte for tiden. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 er dere avhengig er dette bare bra for dere, kontroler spillinga deres .. Har jeg noen gang sagt at jeg ikke kan kontrollere spillinga mi? Bare fordi jeg er avhengig trenger ikke det å bety at jeg ikke klarer å kontrollere spillinga mi. Dessuten er det ingen som kan bestemme hva som er bra for meg og hva jeg skal kontrollere. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Håper servern kommer opp innen i kveld Synes staben og vaktene gjør en fantastisk jobb! 3 Lenke til kommentar
amunds Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Håper servern kommer opp innen i kveld Synes staben og vaktene gjør en fantastisk jobb! Betyr det at man bruker mye tid automatisk at man gjør en god jobb ? 1 Lenke til kommentar
scenest Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Hadde vært flott om en i staben kunne oppdatert oss litt på hva som skjer Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som har en link til minimap modden som brukes på her ? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som har en link til minimap modden som brukes på her ? http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=77497 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Populært innlegg Tj-nome Skrevet 20. februar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Da har jeg faktisk våknet, var litt mer utslitt en da jeg trudde. Skal ta og starte og jobbe med serveren sjå om vi finner en løsning på problemet som har kommet. Det kan virke ut som vi ikke har jobbet med problemet, men det har vi men en løsning er ikke enkelt å finne uten en form for feilmelding der java prossessen stopper. Vi må rett og slett leite etter en nål i høystakken. Men etter å sove nesten 18-20 t burde jeg være klar for en innsats. Xstasy har jobbet en stor del med koden og har enda ikke funnet direkte hvor feilen er. Xstasy har tatt og reskreve koden for en developer server i dag, slik vi får testet den enda bedre og forandringene kjem først på dev serveren der vi teste dem og senere blir dem slept ut på hovedserveren. Vil nett ha en ting klart at selv med dev serveren ville trulig ikke denne feilen blitt oppdaget før hovedserveren der den crashe uregelmessig og crashe helst med en brukermasse over 20 personer. Vi jobber vertfall på spreng for å fikse problemet og Xstasy har gjort enormt bra arbeid vi vil trulig finne ut av problemet i løp av kvelden. Endret 20. februar 2011 av Tj-nome 12 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Høres bra ut !! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Flott, dere står på. Dere burde fått lønn ifra staten Lenke til kommentar
nisseDVERG Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Haha, enig Weir! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Vi har satt opp en utviklings/testserver nå. Den står midlertidig under mc.hardwork.no siden vi trenger å stressteste litt. Så kom deg inn og ha det gøy. PS: Det som blir gjort her nå blir ikke lagret. Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Tror vi fikk den til å crashe Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jepp. Og til en forandring så er det bra! :!: Skulle hilse fra Xstasy og si at dem som dreper tjnome er flinke gutter/jenter! Endret 20. februar 2011 av Hansien Lenke til kommentar
nisseDVERG Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Nå som vi først venter kan jeg legge ut et lite bilde av Nudel's limbokurs How low can you go? Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Hvordan blir det etterpå da? Vil det bli en helt ny world, og vil det være en byggeserver slik som før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå