Tj-nome Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hei er klare over den, vi tar ned serveren nå til vi ha oppdatert og fjernet alt unøvendig fra server drift. Siste crashen er minecraft_server.jar som crasher, årsak er forsatt unknown der vi oppdatere nå og sjekke ut hva som er problemet. Jeg skal ha meg noe mat og vil trulig gjøre dette litt senere ut på kvelden. Jeg må få augene mine vekk fra maskinen en times tid til jeg faktisk ser noe annet en 0x00000, if, exception, cach og else. Endret 19. februar 2011 av Tj-nome 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Hei er klare over den, vi tar ned serveren nå til vi ha oppdatert og fjernet alt unøvendig fra server drift. Siste crashen er minecraft_server.jar som crasher, årsak er forsatt unknown der vi oppdatere nå og sjekke ut hva som er problemet. Jeg skal ha meg noe mat og vil trulig gjøre dette litt senere ut på kvelden. Jeg må få augene mine vekk fra maskinen en times tid til jeg faktisk ser noe annet en 0x00000, if, exception, cach og else. Bare hold den nede til du er sikker på at ting er på plass - det er i hvert fall min mening. Lenke til kommentar
nicholas95 Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 vei du når ca serveren kommer opp igjen ? Bra jobbet Tj Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Den kommer opp når den funker bra igjen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Hei, sovnet vist. Jeg har oppe en test nå. Den har fungert lokalt som alt annet, men må dessverre teste live. Jeg håper folk kjem på likevel slik serveren kan stress teste litt og sjå om det er ordnet eller ikke. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 kommer meg ikke på, står Connection lost Internal client error Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 kommer meg ikke på, står Connection lost Internal client error Keep on trying!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Og der kom det en crash til.... Beklager å måtte si det TJ, men ser ut som feilen enda er der... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg synes egentlig tj kan bare legge seg å sove viss han er så trøtt! Flere grunner; For det første fortjener han å sove. Dere er ikke avhengig av at serveren fungerer. Legg dere, eller få noe frisk luft. evt tren. Han fortjener å sove. Og om han sover seg utvilt, og fikser det når han er våken igjen, så er sjansen mindre for å gjøre feil. Bare min mening. 3 Lenke til kommentar
WillTiltU Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg synes egentlig tj kan bare legge seg å sove viss han er så trøtt! Flere grunner; For det første fortjener han å sove. Dere er ikke avhengig av at serveren fungerer. Legg dere, eller få noe frisk luft. evt tren. Han fortjener å sove. Og om han sover seg utvilt, og fikser det når han er våken igjen, så er sjansen mindre for å gjøre feil. Bare min mening. Er vel ingen som har klagd på at TJ sover? Lenke til kommentar
lolduds98 Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) navnet er Amund-NOR Har snakket med han, men du har fortsatt flere personer du har stjelt fra og bygget du skadet var ikke bygd av han. Du har forsatt en del på listen og vil forsatt være bannet for denne grunnen. Reaksjon kan tas på PM! kan jeg pleas bli unbannet? det var ikke meg som grifa. hva er PM? Endret 20. februar 2011 av lolduds98 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 navnet er Amund-NOR Har snakket med han, men du har fortsatt flere personer du har stjelt fra og bygget du skadet var ikke bygd av han. Du har forsatt en del på listen og vil forsatt være bannet for denne grunnen. Reaksjon kan tas på PM! kan jeg pleas bli unbannet? det var ikke meg som grifa. hva er PM? PM = Personlig Melding. Du finner knappen under profilbildet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Litt kjipt at det skal være så mye problemer med serveren nå som jeg er i min verste Minecraft-avhengighet :/ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg synes egentlig tj kan bare legge seg å sove viss han er så trøtt! Flere grunner; For det første fortjener han å sove. Dere er ikke avhengig av at serveren fungerer. Legg dere, eller få noe frisk luft. evt tren. Han fortjener å sove. Og om han sover seg utvilt, og fikser det når han er våken igjen, så er sjansen mindre for å gjøre feil. Bare min mening. Enig der. Man tenker mye klarere når man har fått sove skikkelig. Det finnes også nok av andre servere man kan flytte midlertidig til mens TJ og gjengen får sove skikkelig. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 er dere avhengig er dette bare bra for dere, kontroler spillinga deres .. 2 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Ikke vær så wannabe-moralist nå Canaye. Folk gjør hva de vil. Endret 20. februar 2011 av AnaXyd 4 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Virkelig Canaye? Du slenger den? /facepalm Endret 20. februar 2011 av Frederick_ 3 Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Haha Så er det starten av ferien også Endret 20. februar 2011 av Minoren Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Gleder meg til den kommer opp igjen @Minoren : Du skylder meg noe gull Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Afterlife? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå