Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Jeg synes også at dere gjør en kjempejobb med serveren. :) Fine systemer dere har klart å lage, samt en fantastiskt hjelpsomt stabteam. :) Klart beste serveren jeg har spillt på!

 

Til og med den stunden vi var plaget av rollbacks var denne serveren mer stabil og bugfree enn noen andre online servere. Keep on rocking! :w00t:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, har ikke sovet enda. Tok likavell vedlikehold av serveren i mens og fekk snakket med han som sitt med noen deler og tester. Har faktisk arbeidet selv om internett har vert borte.

 

Nå er det slik at Internett er tilbake, men server pc-en er nede siden jeg driv å rense den for støv. Gir dere meg 10 min så er Hardwork back online!

 

Nettlinjen vil være ustabil i dag til nettverkslevrandøren er tilbake med hovudlinjen.

 

Noen som vet når kart.hardwork.no blir oppdatert? :)

 

Skulle blitt i går natt, men da nettlinjen vart kuttet, fekk den ikke hentet world.

Lenke til kommentar

Påminnelse om konkurranse

 

Vi i pjattestad arrangerer for øyeblikket en byggekonkurranse som pågår i pjattestad øst. Den startet på onsdag, og så langt har det kommet en del bidrag til konkurransen. Ettersom fristen er mandag, så er det fortsatt mulighet til å bidra i konkurransen hvor man vil ha sjansen til å stikke av med en fet premie!

 

Premien

Premien består blant annet av 135 diamanter og 180 gull, noe som er en ganske bra premie. Det vil bare bli utdelt verdier til førsteplassen, altså den som vi synes ser best ut.

 

Hvordan fungerer konkurransen?

Man får utdelt gratis tomt i pjattestad øst og må følge kravene som gjelder for konkurransen. Man får en tomt på ca 20x20 hvor det skal bygge et asiatisk-inspirert bygg.

 

Konkurransen vil som sagt pågå til mandag, og da vil byggene bli inspirert av byvaktene i byen. Det er først og fremst utseendet på byggene samt tomta (hagen o.l.) som teller, men hvis det er to bygg vi synes er jevngode så vil innredningen av byggene være avgjørende.

 

Hvis du er interessert i å delta i konkurransen ta kontakt med en av byvaktene i pjattestad. Det vil altså si: pjatte, ventrec, softislol, bouenos, zettt, ahpadt eller oln.

 

Lykke til med bygginga folkens :thumbup:

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke kommer meg inn på serveren nå?

Står bare "Logging in...", ikke noe mer.

EDIT:

Nå står det også: "Connection lost - Timed out"

 

Hei, var dessverre litt offline måtte ha meg en litt søvn før jeg begynte på arbeidet.

 

Det har seg at selve java har store probleme, kan tenke meg det er en feil i hvordan den håndtere minne iforhold til en ny thread. Jeg driver nå og prøve og fikse problemet, men lite søvn gjør det litt vanskelig. Kjem trulig til bunns løp av en time og skal fikse slik det ikke hender igjen.

 

Edit:

 

Din feil skyldes auth serveren til notch.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg driver og teste litt nå før serveren kjem opp for alle og prøve lokalisere problemet. Driver i mens og sjekke inn/out av socket serveren og litt annet.

 

Edit:

 

Serveren er oppe, Java er fikset, minnehåndtering er fikset, laget en patch for socket serveren. Tru alt skal fungere nå! Jeg er inne og log alt som blir sendt osv.

 

Jeg komme trulig ikke svare på spørsmål der hode mitt har nokk med å finne ut av feil med serveren.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Serveren vil forsatt trulig være ustabil til vi vet vi har fikset problemet. Jeg må berre beklage meg på det dypeste at det skal være slik på våres server.

 

Vi har vert ganske uheldig denne veken der serveren til nettsiden gjekk ned, det har med PSU og MB tok kvelden, dette har stoppet oss en del, men dessverre forsette problemene nettverket til selve Minecraft server og problemet vi har nå. Jeg kan ikke si noe annet at vi har en dårlig veke og jobbe enda hardere slik vi får tilbake det vi har mistet.

 

Det er en del brukere som er misfornøyde, jeg vet godt hvorfor og kan ikke gjøre noe annet en å bli bedre og gi dere brukere en god tid igjen på Hardwork-serveren. Vi har tapt oss i det siste, men selve arbeide har ikke blitt minket, men snakk om dobblet og enda mer. Jeg er selv så og si utslitt, men til alt er oppe blir det vist lite søvn.

 

Jeg håper dere er villig og gi oss en ny sjanse. Vist ingen flere feil hender løp av nemmeste 3 timer, vil jeg poste en melding at serveren er igjen stabil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...