Aiven Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Jaja. Kjedet meg litt i dag, så tenkte å lage en liten teaser for hardwork.no Min aller første Minecraft-video, så jeg aner ikke om den er bra eller ei. Jeg personlig syntes jo den ble ganske bra, hehe Ble kanskje litt dårlig kvalitet også, men skal se om jeg får fikset dette senere. Her er i alle fall videoen: Håper dere liker den *film* Jeg digga den. Kort, konsis og på poenget. Fått med mange fine bygg Endret 17. februar 2011 av Avien Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 SKATTEJAKTEN I SPAWN Jeg tok meg friheten i kveld å sette ut 17 esker rundt området nær spawn, og plasserte en gull BLOKK i hver av eskene. Da snakker vi esker uten skilt eller noe markering rundt seg, og med en gull BLOKK i midten. Håper noen får kost seg i natt Så til slutt: Jeg håper vakter og stab ikke har noe imot at et par esker okkuperer litt område en liten stund HAPPY HUNTING Fant 7 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei det blir testing av socket i dag der serveren vil være ustabil fra kl 00.00 til 06.00 Skal dere ha informasjon, spør her på forumet der vi ikke vil svare på spørsmål ingame. Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hey pjatte her:) Jeg laga en and i pjattestad øst. Når jeg logga på var det noen (buskemann) som hadde laget en hatt på den.... fikk ikke fjernet hatten og ingen vakter/stab som svarte meg. så jeg spør her om noen gidder og ta seg en tur og fjerne hatten (plankene) og karnsje gi buskemann en advarsel/snakke med han.. Mvh - pjatt Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hey pjatte her:) Jeg laga en and i pjattestad øst. Når jeg logga på var det noen (buskemann) som hadde laget en hatt på den.... fikk ikke fjernet hatten og ingen vakter/stab som svarte meg. så jeg spør her om noen gidder og ta seg en tur og fjerne hatten (plankene) og karnsje gi buskemann en advarsel/snakke med han.. Mvh - pjatt Skal vi klare å ordne. Serveren er snart oppe vi jobber en del med socket nå så serveren er nede en liten stund. Lenke til kommentar
@b Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skal vi klare å ordne. Serveren er snart oppe vi jobber en del med socket nå så serveren er nede en liten stund. Vil det si utilgjengelig til tider også? Mister ikke bare kontakt, men sliter å komme inn igjen også. Bare lurer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skal vi klare å ordne. Serveren er snart oppe vi jobber en del med socket nå så serveren er nede en liten stund. Vil det si utilgjengelig til tider også? Mister ikke bare kontakt, men sliter å komme inn igjen også. Bare lurer Det vil også si det. Siden mye må fikses, test og lukkes tar det tid. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Vi er da ferdig og har flyttet det meste over til socket Vi må beklage at vi var litt uheldige i prossesen og klarte slette en del av koden som ikke skulle vekk, vi har begynt å skrive denne på nytt, men dessverre treng vi også søvn. Det som ikke fungere er: /gl add brukernavn Gjester kan ikke få byggestatus ATM /gr Gruppersystemet er nede Det er en del annet men det er ikke så viktig. Vi håper dere er tålmodige slik vi kan fikse dette i fred og ro. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Vi er da ferdig og har flyttet det meste over til socket[/b][/size]Vi må beklage at vi var litt uheldige i prossesen og klarte slette en del av koden som ikke skulle vekk, vi har begynt å skrive denne på nytt, men dessverre treng vi også søvn. Og den lå ikke på git heller, slik at dere kunne hente ned en eldre versjon? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Sletting skjedde i form av å skru av PC uten å lagre dokumentet med koden. Det skal og nevnest at det var noe tull med ene FTP serveren i overføringsprosessen. -Dette skjedde rundt 4 tia i natt, så de fleste var nok tildels i svime. Vell, vist det er til en trøst så ble pcen slått av for å tas i bruk for å feilsøke skjermkortene mine i gamingriggen min! Endret 18. februar 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Red.: Innehold slettet da Siemn fikk ordnet opp for meg. Endret 18. februar 2011 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 hei. jeg er luemannen. kan jeg få byggetilatelse? hilsen luemannen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) hei. jeg er luemannen. kan jeg få byggetilatelse? hilsen luemannen. Sparer admin for jobb med å si at det er alt for kort. les reglene for søknad i førsteposten Endret 18. februar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 hei jeg er luemannen. vennen til hawkon99, trymster100 og nollo123. jeg har hørt at mc.hardwork er den beste buildserveren og er ivrig etter å spille på den. jeg vil veldig gjerne få byggetilatelse. HILSEN: luemannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 hei jeg er luemannen. vennen til hawkon99, trymster100 og nollo123. jeg har hørt at mc.hardwork er den beste buildserveren og er ivrig etter å spille på den. jeg vil veldig gjerne få byggetilatelse. HILSEN: luemannen Ikke godkjent. Se malen som er skrevet i førsteposten. Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 mit brukernavn er: luemannen dette er første gang jeg spiller. jeg hørte om denne serveren av min venn: hawkon99. jeg har ikke mye erfaring. hilsen luemannen. Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 mit brukernavn er: luemannen dette er første gang jeg spiller. jeg hørte om denne serveren av min venn: hawkon99. jeg har ikke mye erfaring. hilsen luemannen. er denne bedre? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 mit brukernavn er: luemannen dette er første gang jeg spiller. jeg hørte om denne serveren av min venn: hawkon99. jeg har ikke mye erfaring. hilsen luemannen. er denne bedre? Nei! Se her: Søknad om byggetilatelse Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Brukernavn= luemannen Hvor lenge du har spilt Minecraft= jeg fikk spillet i går og dette er første gang jeg spiller. Din erfaring innen Minecraft= jeg har ikke spilt noe og har ingen erfaringer. Hvordan du fant serveren= min venn hawkon99 fortalte meg om den. Hvorfor du vil spille på serveren= alle vennene mine spiller på den, og jeg liker online Hva er din største styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)= ingen spessiell styrke Har lest Reglene= jeg har lest reglene. hilsen luemannen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nå er spørsmålet om du virkelig har lest reglene eller bare skrevet det Men skal ikke kverulere! Bare å vente på at en stab / vakt godkjenner deg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå