Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved siden av pengebingen og mot glassflaska så er det jo rene villastrøket. Hadde vært ufattelig kult med ett større, og mer gjennomførst opplegg som det. Der "alle" bygger hus til ei gate eller en bydel. Om noen har konkrete temaer etc så er det vel enda bedre. Men krever liksom at flere er med om noe slikt skal gjennomføres.

 

Enig. Det kan bli veldig bra. Hadde vært litt stilig om vi klarte å fylle ut oldtown og lage litt mer gatepreg. Slik som det er nå, er det veldig usammenhengende, kult om man klarte å lage by av det. Tror det som trengs er å bygge enda tettere.

Lenke til kommentar

Hei hei.

 

Hva jeg liker ang minecraft: Den spesielle 8bit "grafikken" som viser at spill ikke trenger og se bra ut for og få folk helt hekta og at man kan gjøre nesten hva som helst i minecraft det er som lego for de som ikke har plass til den lengre :p

 

Hva jeg har tenkt og bygge vet jeg ikke enda men kommer nok på noe etter litt tenking :thumbup:

 

Hei hei.

 

Hva jeg liker ang minecraft: Den spesielle 8bit "grafikken" som viser at spill ikke trenger og se bra ut for og få folk helt hekta og at man kan gjøre nesten hva som helst i minecraft det er som lego for de som ikke har plass til den lengre :p

 

Hva jeg har tenkt og bygge vet jeg ikke enda men kommer nok på noe etter litt tenking :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skal starte en ny singleplayer game, spare opp fakler, bygge en bygning hvor jeg samler portaler. Han har sagt at man kan koble portaler fra singleplayer til mp servere, og omvendt (ikke i denne updaten, men senere). Sinnsykt kult. Kanskje man kan ta med seg ting over fra serveren også. Da kan man faktisk lage en butikk gate på en server, og folk kommer dit gjennom portaler og kjøper ting/bytter ting og så drar tilbake til serveren/spillet sitt :D

Endret av Lange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...