Canaye Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) tjonome jeg vil bugge slottet i oslo sett meg opp på det du kansje jeg kan bli sponset med matrealer og ? bygge altså Endret 22. oktober 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) fant masse info her: http://www.kongehuse....html?tid=27630 Hovedfløyens lengde: 100,8 m Hovedfløyens bredde: 24,1 m Hovedfløyens høyde: 23 m quota feil Sidefløyenes lengde: 40,7 m Sidefløyenes bredde: 14,3 m Sidefløyenes høyde: 16 m Slottets høyeste punkt: 25 m Endret 22. oktober 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Ved siden av pengebingen og mot glassflaska så er det jo rene villastrøket. Hadde vært ufattelig kult med ett større, og mer gjennomførst opplegg som det. Der "alle" bygger hus til ei gate eller en bydel. Om noen har konkrete temaer etc så er det vel enda bedre. Men krever liksom at flere er med om noe slikt skal gjennomføres. Enig. Det kan bli veldig bra. Hadde vært litt stilig om vi klarte å fylle ut oldtown og lage litt mer gatepreg. Slik som det er nå, er det veldig usammenhengende, kult om man klarte å lage by av det. Tror det som trengs er å bygge enda tettere. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei hei. Hva jeg liker ang minecraft: Den spesielle 8bit "grafikken" som viser at spill ikke trenger og se bra ut for og få folk helt hekta og at man kan gjøre nesten hva som helst i minecraft det er som lego for de som ikke har plass til den lengre Hva jeg har tenkt og bygge vet jeg ikke enda men kommer nok på noe etter litt tenking Hei hei. Hva jeg liker ang minecraft: Den spesielle 8bit "grafikken" som viser at spill ikke trenger og se bra ut for og få folk helt hekta og at man kan gjøre nesten hva som helst i minecraft det er som lego for de som ikke har plass til den lengre Hva jeg har tenkt og bygge vet jeg ikke enda men kommer nok på noe etter litt tenking Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Savner noen map? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 hvor høgt går det ann og bygge på serveren. jeg skal bygge burj al arab som er 321meter høgt altså 1 block = 1 meter. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Høgdelimits på alle kart uansett server er 128 blocks. Og det er frå under bedrock. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 er serveren nede? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) nei + svarte deg litt fort (tilgi meg ) den er vist nede whoops ( tilgi meg en gang til ) jeg kommer meg vertfall inn:D Endret 23. oktober 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Kommer helvete til MP også? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Helvete kjem til MP slik jeg har forstått, men selvsagt kan vi ikke vite 100% sikkert før notch kjem med updaten Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Jeg skal starte en ny singleplayer game, spare opp fakler, bygge en bygning hvor jeg samler portaler. Han har sagt at man kan koble portaler fra singleplayer til mp servere, og omvendt (ikke i denne updaten, men senere). Sinnsykt kult. Kanskje man kan ta med seg ting over fra serveren også. Da kan man faktisk lage en butikk gate på en server, og folk kommer dit gjennom portaler og kjøper ting/bytter ting og så drar tilbake til serveren/spillet sitt Endret 23. oktober 2010 av Lange Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 jeg har feilet stort i slottet jeg orker ikke og rette detopp igjenn Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Har du gjort så mye feil da? Bedre en Borbra som må fikse pyramiden etter han fant ut ene siden var alt for lang. Berre ta seg en pause og så fikse du etter du har ordnet deg en forfrisking Endret 23. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 må rive hele veggen kan du komme in og hjelpe eg ? Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Kunne jeg fått tilattelse til å bygge på minecraft serveren deres? Jeg kjenner blant annet miniopshal og stiffpawa. Ingame brukernavn er Xorxa På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Compo i kveld kl 10:00. Hemmelig tid, hemmelig sted, men blir et fyrverkeri. Møt opp på serveren 2 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Datt ut eg: "End og stream" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Datt ut eg: "End og stream" eller noe slikt. Server reset, kommer straks. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Serveren er oppe igjen! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå