ahpadt Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Du er råflink! 1 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Noen som har en oversikt over hvor de forskjellige minecartbanene går? hadde vært gøy og laget en oversikt man kunne bruke for og finne frem Lenke til kommentar
@b Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Noen som har en oversikt over hvor de forskjellige minecartbanene går? hadde vært gøy og laget en oversikt man kunne bruke for og finne frem Det var en som tegnet en oversikts-skisse en gang med hvor toglinjene gikk i forhold til byene, kun streker og bynavn da. Husker ikke hvem, og den er nok utdatert nå. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Er jeg ikke flink? Nei, du er ikke det. Du er kjempe flink Pentagon er blitt fin, flat og grønn. Jeg må fortsette arbeidet senere idag Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Størrelsen kommer jo an på hvor stort område jeg kan få tak i. Høres bra ut Det er to forskjellige brunfarger på kaken. En mørkere rundt kantene enn "inni", men jeg vet ikke hvilken av dirt og brun wool som er mørkest. Lager du den 1 pixel = 1 meter/blokk blir den jo bare 14x14, og det er jo ikke allverden. Brun ull er mørkere enn dirt ja. så kan man bruke hvit og lysegrå ull eller snø til toppen. Noen som har en oversikt over hvor de forskjellige minecartbanene går? hadde vært gøy og laget en oversikt man kunne bruke for og finne frem Det var en som tegnet en oversikts-skisse en gang med hvor toglinjene gikk i forhold til byene, kun streker og bynavn da. Husker ikke hvem, og den er nok utdatert nå. Genial ide gutter. Gyv løs: http://hardwork.no/wiki/index.php/Jernbaner Stemmer for at vi utarbeider et metro kart over hardwork, skal undersøke mulighetene til om prosessen kan automatiseres. Endret 14. februar 2011 av Nudel Lenke til kommentar
MartinSyversen Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 MartinSyversen Siden tidlig Alpha. Bygged en rekke bygninger, alt fra wizard towers til empire state building. Referanse fra "Srum" Kjenner en god del folk. Bygge store byggninger fra scratch. Oppfunnet og fra IRL Har lest reglene, og godtatt det som står oppsatt. Lenke til kommentar
@b Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Genial ide gutter. Gyv løs: http://hardwork.no/wiki/index.php/Jernbaner Stemmer for at vi utarbeider et metro kart over hardwork, skal undersøke mulighetene til om prosessen kan automatiseres. Begynte å tenke på det jeg også, vurderte om jeg skulle utarbeide noe sånt. Hadde vært utrolig kjekt med noe automatisk generert ja. Få det inn på kartet over hardwork, slik som skilt er i dag. Lenke til kommentar
softislol Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Hint om KONKURANSE! Vi i Pjattestad styret skal lansere en konkuranse. Den vil mest sannsynlig bli lansert onsdagskvelden... Ps. jeg har også hørt at det blir en saftig PREMIE! Så det er bare å følge med! og glede seg, men det er ikke lov til å bli nysgjerrig Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Få info ellers så er det /ban på dere! Men fra spøk til spade. Flott tiltak gutter, og jeg må si jeg er spent på hva dere nå har planlagt. 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 la merke til at brukernavnet mitt på wikien er skrevet feil. Altså bak egypt. står ITDGI og det er jo ITGDI Lenke til kommentar
@b Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Hvem som har ansvaret for wikien? (Drift/teknisk) Har noen spørsmål angående den. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Det er vell siomir som er wiki ansvarlig, men spørsmålene kan alltids stilles på wikitråden hardwork.no/forum Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 la merke til at brukernavnet mitt på wikien er skrevet feil. Altså bak egypt. står ITDGI og det er jo ITGDI Da kan du endre det så det blir riktig. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Mangler skinner for Spawn-Huttiheiti strekket!!! Dere som vil donere kan ta kontakt med meg! Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Genial ide gutter. Gyv løs: http://hardwork.no/wiki/index.php/Jernbaner Stemmer for at vi utarbeider et metro kart over hardwork, skal undersøke mulighetene til om prosessen kan automatiseres. Begynte å tenke på det jeg også, vurderte om jeg skulle utarbeide noe sånt. Hadde vært utrolig kjekt med noe automatisk generert ja. Få det inn på kartet over hardwork, slik som skilt er i dag. Tenker jeg lager en .svg i inkscape som alle kan redigere. Burde gå lett når de grunnleggende strekkene er nede. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Genial ide gutter. Gyv løs: http://hardwork.no/wiki/index.php/Jernbaner Stemmer for at vi utarbeider et metro kart over hardwork, skal undersøke mulighetene til om prosessen kan automatiseres. Begynte å tenke på det jeg også, vurderte om jeg skulle utarbeide noe sånt. Hadde vært utrolig kjekt med noe automatisk generert ja. Få det inn på kartet over hardwork, slik som skilt er i dag. Tenker jeg lager en .svg i inkscape som alle kan redigere. Burde gå lett når de grunnleggende strekkene er nede. Dette og mye mer er noe jeg snakket med ventrec om her om dagen. Vi kunne vært interessert i å virkelig forbedre og utvide (forbindelser mellom hver eneste by, i en stor skala) jernbanenettverket rundt om på hele serveren og standardisere en helt del ting. Har fått litt uklare meninger om dette faktisk er noe vi potensielt kunne fått støtte om gjennom søknad eller om det ikke er interessant fra admin sin side. Synspunkter? Lenke til kommentar
Sir_Richarde Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Dette og mye mer er noe jeg snakket med ventrec om her om dagen. Vi kunne vært interessert i å virkelig forbedre og utvide (forbindelser mellom hver eneste by, i en stor skala) jernbanenettverket rundt om på hele serveren og standardisere en helt del ting. Har fått litt uklare meninger om dette faktisk er noe vi potensielt kunne fått støtte om gjennom søknad eller om det ikke er interessant fra admin sin side. Synspunkter? Utvidelse og ikke minst standardisering høres bra ut. Stasjonen i Pjattestad er ett god utgangspunkt for det tekniske, men det estetiske rundt denne stasjonen er ikke helt i toppsjiktet synes jeg, hehe! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Har laget en stasjon i Spawn, som har plass til 3 destinasjoner til. Tror pjattestad skulle ha en? En av de går til huttiheiti, hvor jeg også har 3 ledige destinasjoner. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 MartinSyversen Siden tidlig Alpha. Bygged en rekke bygninger, alt fra wizard towers til empire state building. Referanse fra "Srum" Kjenner en god del folk. Bygge store byggninger fra scratch. Oppfunnet og fra IRL Har lest reglene, og godtatt det som står oppsatt. Litt tynt. Godkjent. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Dette og mye mer er noe jeg snakket med ventrec om her om dagen. Vi kunne vært interessert i å virkelig forbedre og utvide (forbindelser mellom hver eneste by, i en stor skala) jernbanenettverket rundt om på hele serveren og standardisere en helt del ting. Har fått litt uklare meninger om dette faktisk er noe vi potensielt kunne fått støtte om gjennom søknad eller om det ikke er interessant fra admin sin side. Synspunkter? Utvidelse og ikke minst standardisering høres bra ut. Stasjonen i Pjattestad er ett god utgangspunkt for det tekniske, men det estetiske rundt denne stasjonen er ikke helt i toppsjiktet synes jeg, hehe! Da er det bra at vi allerede planlegger en ombygning av stasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå