patzy Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Kunne jeg fått tilattelse til å bygge på minecraft serveren deres? Jeg kjenner blant annet Nicholas95, Olufus og izzystrad. plz? -mvh ExclusiveFrog Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 noen som blir med og bygger noe stort med meg ? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Er Minecraft sin loginserver nede? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Er Minecraft sin loginserver nede? Ser slik ut. Lenke til kommentar
evenetzky Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Byggetillatelse? har mange venner på mc.hardwork.no og vil gjerne spille med dem (bla King Vemund og Miniopsahl=)) Har god erfaring med minecraft så det vil ikke oppstå noen problemer. -evenetzky Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Byggetillatelse? har mange venner på mc.hardwork.no og vil gjerne spille med dem (bla King Vemund og Miniopsahl=)) Har god erfaring med minecraft så det vil ikke oppstå noen problemer. -evenetzky Det ordner seg. Prat med en admin, når du kommer inn. Virker som login systemet til minecraft.net er nede akkrurat nå. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 jeg skal bygge burj al arab (se tegning) så håpte jeg kunne blitt sponset med glass/sand og ull. og kansje mer. Lenke til kommentar
fillibom23 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 noen som blir med og bygger noe stort med meg ? Hey. Jeg kunne tenkt meg å starte ett nytt prosjekt sammen med noen. snakke med meg ingame, brukernavn fillibom. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 burj al arab, kan bli spennende, har allerede en location for den siden noe begynte på den men vart aldri ferdig. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 burj al arab, kan bli spennende, har allerede en location for den siden noe begynte på den men vart aldri ferdig. hvor? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 er det nede nå + Lenke til kommentar
festuz Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Kan jeg få lovt til å være med å bygge? Er 14 år. ingame navn = Festuz Endret 21. oktober 2010 av festuz Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan jeg få lovt til å være med å bygge? Er 14 år. ingame navn = Festuz Ordner seg nok det. Bare spør en admin ingame. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 er det nede nå avien ? Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 11 år ar1dal diger minecraft får jeg være md????plz plz kthx Men fra revolver til kanon; kunne tenke meg å være med å bidra til en fantastisk Minecraft verden full av fantasifulle skapninger og bygninger, et tilbud, som byr på omtrent det samme som LSD. Brukernavn: KillswitchEngage Alder: 17. Slipp meg inn >:0 Kaldt her ute. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 kan burj al arab komme i prosjekt lista slik jeg kan bli sponset med f.eks ull og glass Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Ble ganske imponert over pengebingen til onkel skrue og colosseumet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 11 år ar1dal diger minecraft får jeg være md????plz plz kthx Men fra revolver til kanon; kunne tenke meg å være med å bidra til en fantastisk Minecraft verden full av fantasifulle skapninger og bygninger, et tilbud, som byr på omtrent det samme som LSD. Brukernavn: KillswitchEngage Alder: 17. Slipp meg inn >:0 Kaldt her ute. Garantert er det nede nå avien ? Serveren er oppe, bruk evt. direkte IP: 128.39.147.235 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Åhåhå! Festlig at pengebingen er i samme åndedrag som Colluseum. Planleggingen og gjennomføringen der er nok hakket mer imponerende, men koselig med noits! Har kost meg litt i singleplayer i det siste og kommer nok litt innpå i løpet av helga. Men hadde vært fett om det hadde vært ett felles byggeprosjekt (altså, ikke ett stort hus, men en stor bydel eller noe i den duren) som kunne blitt starta i gang. Ved siden av pengebingen og mot glassflaska så er det jo rene villastrøket. Hadde vært ufattelig kult med ett større, og mer gjennomførst opplegg som det. Der "alle" bygger hus til ei gate eller en bydel. Om noen har konkrete temaer etc så er det vel enda bedre. Men krever liksom at flere er med om noe slikt skal gjennomføres. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei, blir mye update i løp av helge! Blir kanskje fiksing på web serveren også! Kjem med mer info senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå