Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Byggetillatelse?

 

har mange venner på mc.hardwork.no og vil gjerne spille med dem (bla King Vemund og Miniopsahl=))

Har god erfaring med minecraft så det vil ikke oppstå noen problemer.

 

-evenetzky

 

Det ordner seg. Prat med en admin, når du kommer inn. Virker som login systemet til minecraft.net er nede akkrurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

11 år ar1dal diger minecraft får jeg være md????plz plz kthx

 

 

Men fra revolver til kanon; kunne tenke meg å være med å bidra til en fantastisk Minecraft verden full av fantasifulle skapninger og bygninger, et tilbud, som byr på omtrent det samme som LSD.

 

Brukernavn: KillswitchEngage

Alder: 17.

 

Slipp meg inn >:0 Kaldt her ute.

 

Lenke til kommentar

11 år ar1dal diger minecraft får jeg være md????plz plz kthx

 

 

Men fra revolver til kanon; kunne tenke meg å være med å bidra til en fantastisk Minecraft verden full av fantasifulle skapninger og bygninger, et tilbud, som byr på omtrent det samme som LSD.

 

Brukernavn: KillswitchEngage

Alder: 17.

 

Slipp meg inn >:0 Kaldt her ute.

 

Garantert ;)

 

er det nede nå avien ?

 

Serveren er oppe, bruk evt. direkte IP: 128.39.147.235

Lenke til kommentar

Åhåhå! Festlig at pengebingen er i samme åndedrag som Colluseum. Planleggingen og gjennomføringen der er nok hakket mer imponerende, men koselig med noits!

 

Har kost meg litt i singleplayer i det siste og kommer nok litt innpå i løpet av helga. Men hadde vært fett om det hadde vært ett felles byggeprosjekt (altså, ikke ett stort hus, men en stor bydel eller noe i den duren) som kunne blitt starta i gang. Ved siden av pengebingen og mot glassflaska så er det jo rene villastrøket. Hadde vært ufattelig kult med ett større, og mer gjennomførst opplegg som det. Der "alle" bygger hus til ei gate eller en bydel. Om noen har konkrete temaer etc så er det vel enda bedre. Men krever liksom at flere er med om noe slikt skal gjennomføres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...