DugMan Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hei, mitt brukernavn er DugMan og jeg ønsker svært gjerne å få byggetillatelse på servern deres slik at jeg kan utfolde min fulle og hele creativitet! Jeg har spilt Minecraft i snart et halvt år. Servern deres fant jeg når jeg lette etter andre norske servere rett og slett, og så langt virker det her som en kjempeserver Ønsker å bygge og spille sammen med andre og ikke være sånn en loner på singleplayer hele tiden, men ikke tro jeg er en griefer! Jeg hater griefere!! Jeg er full av ideer og i godt humør nesten hele tia. Min styrke: etterligning og bygge gigantiske byggverk! Jeg har lest og forstått reglene. PS. kommer ikke inn på servern deres, er det byggetillatelsen som mangler isåfall? .....BAD login Endret 9. februar 2011 av DugMan Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Bysøknad Introduksjon Prosjekt X er en by laget av meg etter jeg så og si ga opp Huttiheiti (Grunnet mange nye brukere greifet, bygde tomter uten lov og den ble egentlig "forlatt"). Prosjekt X skal være en by bygget i gammel stil, med strenge regler. Tomter skal ikke koste noen ting, men det er anbefalt å levere materialer til bykassa. For å få tomter må man oppfylle noen krav, som ikke er helt hundre prosent utarbeidet. Men det går i at du må være erfaren, ha noe å vise til e.l. Planlegging Jeg skal lage et område på 200x200, lage veier, gatenavn og markere opp tomter før de deles ut. Har sett at området kommer halveis innenfor noen andre sitt hus, dette vil bli tatt opp med de det gjelder. Jeg lager en jernbane til området så framkomst blir enkelt for alle. Sted Jeg har ikke området på kartet markert, men jeg har koordinatene stab kan få på PM. (Ønsker ikke å "avsløre" sted før jeg har laget gatestruktur) Se bilde for oppmerkning. Kun 100x100 er oppmerket på bilde. Før utgraving startet. Ansvar Havers har fullt ansvar, trenger gravere og planleggere. (Det er ikke mye til bysøknad, men det er mer bare for at HELE stab skal godkjenne dette. Jeg selger heller ingen tomter. Har snakket med noen i stab som har vært positive til dette) Endret 9. februar 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Et lite stemingsbilde fra da meg og pjatte misbrukte et par grisespawnere. Whopper, anyone? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Hei, mitt brukernavn er DugMan og jeg ønsker svært gjerne å få byggetillatelse på servern deres slik at jeg kan utfolde min fulle og hele creativitet! Jeg har spilt Minecraft i snart et halvt år. Servern deres fant jeg når jeg lette etter andre norske servere rett og slett, og så langt virker det her som en kjempeserver Ønsker å bygge og spille sammen med andre og ikke være sånn en loner på singleplayer hele tiden, men ikke tro jeg er en griefer! Jeg hater griefere!! Jeg er full av ideer og i godt humør nesten hele tia. Min styrke: etterligning og bygge gigantiske byggverk! Jeg har lest og forstått reglene. PS. kommer ikke inn på servern deres, er det byggetillatelsen som mangler isåfall? .....BAD login Den er grei, velkommen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bysøknad Introduksjon Prosjekt X er en by laget av meg etter jeg så og si ga opp Huttiheiti (Grunnet mange nye brukere greifet, bygde tomter uten lov og den ble egentlig "forlatt"). Prosjekt X skal være en by bygget i gammel stil, med strenge regler. Tomter skal ikke koste noen ting, men det er anbefalt å levere materialer til bykassa. For å få tomter må man oppfylle noen krav, som ikke er helt hundre prosent utarbeidet. Men det går i at du må være erfaren, ha noe å vise til e.l. Planlegging Jeg skal lage et område på 200x200, lage veier, gatenavn og markere opp tomter før de deles ut. Har sett at området kommer halveis innenfor noen andre sitt hus, dette vil bli tatt opp med de det gjelder. Jeg lager en jernbane til området så framkomst blir enkelt for alle. Sted Jeg har ikke området på kartet markert, men jeg har koordinatene stab kan få på PM. (Ønsker ikke å "avsløre" sted før jeg har laget gatestruktur) Se bilde for oppmerkning. Kun 100x100 er oppmerket på bilde. Før utgraving startet. Ansvar Havers har fullt ansvar, trenger gravere og planleggere. (Det er ikke mye til bysøknad, men det er mer bare for at HELE stab skal godkjenne dette. Jeg selger heller ingen tomter. Har snakket med noen i stab som har vært positive til dette) Kjør på med bygging og legg litt info om byen på wikien. Hva med å bare flate ut tomteområdene, så man har en by som bygges på det naturlige landskapet. Vist dette var der du vise meg så kunne jo sentrum vært der det store flate arealet er ( bygd kirker, rådhus osv der ) og heller latt folket vært litt mer kreative på hvordan tomtene skal se ut? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kjør på med bygging og legg litt info om byen på wikien. Hva med å bare flate ut tomteområdene, så man har en by som bygges på det naturlige landskapet. Vist dette var der du vise meg så kunne jo sentrum vært der det store flate arealet er ( bygd kirker, rådhus osv der ) og heller latt folket vært litt mer kreative på hvordan tomtene skal se ut? Jeg må si meg imponert over kreativiteten som brukerne har vist i f.eks. Metropolis og Bedrock city. Der det med vilje er lagd usymmetriske tomter, veier med svinger osv. har det poppet opp det ene bygget mer kreativt enn det andre. Lenke til kommentar
DugMan Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei, mitt brukernavn er DugMan og jeg ønsker svært gjerne å få byggetillatelse på servern deres slik at jeg kan utfolde min fulle og hele creativitet! Jeg har spilt Minecraft i snart et halvt år. Servern deres fant jeg når jeg lette etter andre norske servere rett og slett, og så langt virker det her som en kjempeserver Ønsker å bygge og spille sammen med andre og ikke være sånn en loner på singleplayer hele tiden, men ikke tro jeg er en griefer! Jeg hater griefere!! Jeg er full av ideer og i godt humør nesten hele tia. Min styrke: etterligning og bygge gigantiske byggverk! Jeg har lest og forstått reglene. PS. kommer ikke inn på servern deres, er det byggetillatelsen som mangler isåfall? .....BAD login Den er grei, velkommen Jeg kommer ikke inn, det står ''failed to login: bad login''. Håper det finnes en løsning på problemet mitt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kjør på med bygging og legg litt info om byen på wikien. Hva med å bare flate ut tomteområdene, så man har en by som bygges på det naturlige landskapet. Vist dette var der du vise meg så kunne jo sentrum vært der det store flate arealet er ( bygd kirker, rådhus osv der ) og heller latt folket vært litt mer kreative på hvordan tomtene skal se ut? Jeg må si meg imponert over kreativiteten som brukerne har vist i f.eks. Metropolis og Bedrock city. Der det med vilje er lagd usymmetriske tomter, veier med svinger osv. har det poppet opp det ene bygget mer kreativt enn det andre. Jeg er helt enig i dette. Men området denne karen skal bygge på åpner muligheten til bygging i fjellsider, jordhauger og annet variert terreng. Noe jeg tror kan bli utrolig kult! Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg er helt enig i dette. Men området denne karen skal bygge på åpner muligheten til bygging i fjellsider, jordhauger og annet variert terreng. Noe jeg tror kan bli utrolig kult! Akkurat det jeg tenkte på. Det vil dermed bli enda mer variasjon, og det har jeg lyst til å se! Jeg kommer ikke inn, det står ''failed to login: bad login''. Håper det finnes en løsning på problemet mitt. Får du logget inn med brukeren din på minecraft.net når du starter minecraft? Hvis ikke du får kontakt med minecraft.net får vi ikke autentisert brukernavnet ditt mot mojang sine servere. Endret 9. februar 2011 av Nudel Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bysøknad Introduksjon Prosjekt X er en by laget av meg etter jeg så og si ga opp Huttiheiti (Grunnet mange nye brukere greifet, bygde tomter uten lov og den ble egentlig "forlatt"). Prosjekt X skal være en by bygget i gammel stil, med strenge regler. Tomter skal ikke koste noen ting, men det er anbefalt å levere materialer til bykassa. For å få tomter må man oppfylle noen krav, som ikke er helt hundre prosent utarbeidet. Men det går i at du må være erfaren, ha noe å vise til e.l. Planlegging Jeg skal lage et område på 200x200, lage veier, gatenavn og markere opp tomter før de deles ut. Har sett at området kommer halveis innenfor noen andre sitt hus, dette vil bli tatt opp med de det gjelder. Jeg lager en jernbane til området så framkomst blir enkelt for alle. Sted Jeg har ikke området på kartet markert, men jeg har koordinatene stab kan få på PM. (Ønsker ikke å "avsløre" sted før jeg har laget gatestruktur) Se bilde for oppmerkning. Kun 100x100 er oppmerket på bilde. Før utgraving startet. Ansvar Havers har fullt ansvar, trenger gravere og planleggere. (Det er ikke mye til bysøknad, men det er mer bare for at HELE stab skal godkjenne dette. Jeg selger heller ingen tomter. Har snakket med noen i stab som har vært positive til dette) Kjør på med bygging og legg litt info om byen på wikien. Hva med å bare flate ut tomteområdene, så man har en by som bygges på det naturlige landskapet. Vist dette var der du vise meg så kunne jo sentrum vært der det store flate arealet er ( bygd kirker, rådhus osv der ) og heller latt folket vært litt mer kreative på hvordan tomtene skal se ut? Likte idèen om sentrum. Har begynte å bygge en kirke der før spawn ble flyttet (Så fort warp er oppe igjen. Tar århundrer å gå dit). Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 jeg spurte nettop ingame hva folket synes om at jeg hjelper andre hva synes dere på forumet ? så lenge jeg hjelper under vakt nivå ? prøver og forbedre meg og gi noe tilbake til hardwork derfor spør her også tar imot positive og negative ting ( ikke slike som Du SUGER ! da blir jeg sint) helst bare serriøse tilbake melldinger- det eller ikke svar Lenke til kommentar
DugMan Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er helt enig i dette. Men området denne karen skal bygge på åpner muligheten til bygging i fjellsider, jordhauger og annet variert terreng. Noe jeg tror kan bli utrolig kult! Akkurat det jeg tenkte på. Det vil dermed bli enda mer variasjon, og det har jeg lyst til å se! Jeg kommer ikke inn, det står ''failed to login: bad login''. Håper det finnes en løsning på problemet mitt. Får du logget inn med brukeren din på minecraft.net når du starter minecraft? Hvis ikke du får kontakt med minecraft.net får vi ikke autentisert brukernavnet ditt mot mojang sine servere. Jeg får logget inn med brukernavn og alt, men kommer ikke inn på servern deres... som sagt ''bad login''.. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er helt enig i dette. Men området denne karen skal bygge på åpner muligheten til bygging i fjellsider, jordhauger og annet variert terreng. Noe jeg tror kan bli utrolig kult! Akkurat det jeg tenkte på. Det vil dermed bli enda mer variasjon, og det har jeg lyst til å se! Jeg kommer ikke inn, det står ''failed to login: bad login''. Håper det finnes en løsning på problemet mitt. Får du logget inn med brukeren din på minecraft.net når du starter minecraft? Hvis ikke du får kontakt med minecraft.net får vi ikke autentisert brukernavnet ditt mot mojang sine servere. Jeg får logget inn med brukernavn og alt, men kommer ikke inn på servern deres... som sagt ''bad login''.. bare og prøve igjenn restart minecraft og logg inn igjenn så skal du se at det funker tilslutt Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg får logget inn med brukernavn og alt, men kommer ikke inn på servern deres... som sagt ''bad login''.. Rart. Det kan være grunnet stor pågang på serveren eller minecraft.net. Noen ganger tar det flere forsøk som canaye sier, så prøv det i første omgang. Har du først fått logget inn på minecraft.net skal det (vanligvis) ikke være nødvendig å starte minecraft på nytt mellom hvert forsøk. Hvis det ikke funker må vi neste vente til en av server-guruene våre serverer oss løsningen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har inngått en avtale med Pjatte om å åpne butikk i Pjattestad Øst. Denne vil ligge på stasjonen slik at den er enklest mulig tilgjengelig! Byggingen er alt i gang! Jeg valgte å gjøre dette siden Huttiheiti er noe forlatt, samt til nå har vert et sted bare nye spillere med lite kapital vanker grunnet tidligere spawn... Og etter å ha ryddet opp flere griefer angrep bare den siste uka har jeg blitt litt lei. Hva som vil skje med butikkene i Huttiheiti er enda ikke bestemt, jeg har enda tomta der. Lenke til kommentar
SindreZuko Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei. Jeg vil levere en søknad for to kompiser Brukernavn: OleogRobin og Robbe123 Jeg (sindrezuko) har spiler ofte med disse på offline smp. de er seriøse spillere. OleogRobin er flink på slott. de er hyggelige mennesker og vil ikke snakke stygt på serveren. jeg viste dem serveren gjennom min bruker (sindrezuko) og de har veldig lyst til å være med Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kommer meg ikke inn på serveren. Får bare end of stream. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei. Jeg vil levere en søknad for to kompiser Brukernavn: OleogRobin og Robbe123 Jeg (sindrezuko) har spiler ofte med disse på offline smp. de er seriøse spillere. OleogRobin er flink på slott. de er hyggelige mennesker og vil ikke snakke stygt på serveren. jeg viste dem serveren gjennom min bruker (sindrezuko) og de har veldig lyst til å være med Disse er ikke godkjent. De må søke med egen bruker. Her kan de se hvordan en søknad skal være. Lenke til kommentar
OleogRobin Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 hei Brukernavn: OleogRobin Hei, jeg er aktiv minecraft spiller som har spilt spillet siden tidlig alpha. jeg er kreativ og hyggelig. jeg hørte om serveren gjennom en venn (SindreZuko) jeg liker å bygge detaljrike hus med fin innredning. jeg har lest reglene og er klar til å spille Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 hei Brukernavn: OleogRobin Hei, jeg er aktiv minecraft spiller som har spilt spillet siden tidlig alpha. jeg er kreativ og hyggelig. jeg hørte om serveren gjennom en venn (SindreZuko) jeg liker å bygge detaljrike hus med fin innredning. jeg har lest reglene og er klar til å spille Godkjent, velkommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå