Hansien Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Vi er nå 63 spillere online. Bli med og sett en ny rekord! Endret 7. februar 2011 av Hansien 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Serveren har akkurat nå 64 spillere noe som er ny rekord. Logg på da vel så setter vi en enda større rekord Endret 7. februar 2011 av Avien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi var oppe i 65 brukere, men nå nede i 64 brukere. Kom igjen nå, la oss mose den gamle rekorden skikkelig! Lenke til kommentar
@b Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 67 and counting! Logg inn flere! Blir spam av dette her Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 84 brukere, bra jobba folkens! 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Eit par av mine screenshots frå samlinga: Endret 7. februar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Takker nok en gang alle som var med på bildet Veldig gøy med ny rekord Totalt 84 spiller på det meste Etter request ang hvilken texturepack jeg bruker, legger jeg ut zip filen her Final.zip Endret 7. februar 2011 av Borbra 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bah, jeg har spillet LOL og fikk ikke med meg dette Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tok noen bilder jeg også Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Takk alle brukerne våres! 1 Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Æsj! Fikk ikke vært med :S Er med neste gang Hva ble den endelige rekken? 85? Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ooops.. glømte og fjerne punktene som skulle skrives i søknaden Jaja, ny rekord folkens morsomt Lenke til kommentar
-JVS- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei, ønsker å søke om byggetillatelse Brukernavn: _JVS_ Hvor lenge du har spilt Minecraft: 2-3 mnd Din erfaring innen Minecraft: Tror jeg har kontroll på det aller meste, utenom avanserte plugins og redstone circuts som jeg ikke har satt meg skikkelig inn i enda. Hvordan du fant serveren: Her på diskusjon.no Hvorfor du vil spille på serveren: Er på jakt etter en seriøs server med minimalt med griefing og ellers hyggelig folk å spille med Hva er din største styrke? Foretrekker å bygge realistiske konstruksjoner, ikke bare rene cobble/wood hus med dør og vindu. Liker også å hjelpe til, enten med byggeprosjekter eller bare svare på spørsmål som dukker opp i chatten. Har lest Reglene: Jepp, + wiki og brukerguide Godkjent velkommen btw, er brukernavnet _JVS_ eller bare JVS? Takker Det er med underscore: _JVS_ Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei! Mitt brukernavn er: 123boe1. Jeg har spilt Minecraft siden desember 2010 og spiller det nesten daglig. Jeg har ikke noe særlig erfaring innen Minecraft, men er som regel trivelig og hjelpsom mot folk, så lenge de er vennlige til meg. Jeg fant helt tilfeldig denne tråden her øverst på index'en, så jeg lette rundt litt og har spilt som guest på serveren en stund. Og nå vil jeg ha et lite hus på landet, det er alt jeg ber om. Jeg har ikke noe særlig styrke i minecraft generelt, men jeg kan godt være med å hjelpe på store bygg, som arbeider ;P Jeg har lest gjennom reglene og forstått de. Jeg er 100% innstilt på å innrette meg etter de. Mvh. 123boe1. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei! Mitt brukernavn er: 123boe1. Jeg har spilt Minecraft siden desember 2010 og spiller det nesten daglig. Jeg har ikke noe særlig erfaring innen Minecraft, men er som regel trivelig og hjelpsom mot folk, så lenge de er vennlige til meg. Jeg fant helt tilfeldig denne tråden her øverst på index'en, så jeg lette rundt litt og har spilt som guest på serveren en stund. Og nå vil jeg ha et lite hus på landet, det er alt jeg ber om. Jeg har ikke noe særlig styrke i minecraft generelt, men jeg kan godt være med å hjelpe på store bygg, som arbeider ;P Jeg har lest gjennom reglene og forstått de. Jeg er 100% innstilt på å innrette meg etter de. Mvh. 123boe1. Godkjent, be om promote in-game Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 legger inn en liten søknad om spesialblokker. jeg å pjatte holder på å lage en vegg på innsiden av togbanestasjonen i pjattestad øst, og trenger en del blokker. jeg vet det ikke selges svamper(item-id 19), men vil søke et unntak siden de bare skal stå til pynt i veggen. vi søker også om å få 2 is blokker for å sette inn i veggen det vi trenger er: *3stk svamper(19)[hvis mulig] *3stk lapizore(21) *3stk diamond ore(56) *3stk redstoneore(73) *1stk portalblokk(90) *2stk is(79)[hvis mulig] veggen så langt: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 legger inn en liten søknad om spesialblokker. jeg å pjatte holder på å lage en vegg på innsiden av togbanestasjonen i pjattestad øst, og trenger en del blokker. jeg vet det ikke selges svamper(item-id 19), men vil søke et unntak siden de bare skal stå til pynt i veggen. vi søker også om å få 2 is blokker for å sette inn i veggen det vi trenger er: *3stk svamper(19)[hvis mulig] *3stk lapizore(21) *3stk diamond ore(56) *3stk redstoneore(73) *1stk portalblokk(90) *2stk is(79)[hvis mulig] veggen så langt: *3stk svamper(19) du får 4 for 1g. *3stk lapizore(21) skal du få for 3 lapis lazula. *3stk diamond ore(56) 3 diamant *3stk redstoneore(73) 12 rødsteinstøv *1stk portalblokk(90) 1g *2stk is(79)[hvis mulig] 1g, må plasseres ut av stab. Totalpris: 3g 3 lapis 3 diamant 12 rødsteinstøv Lykke til med prosjektet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Mange av dere har sikkert fått med dere Machosau sin gigantsau i Utopia. Men har dere sett ElgenOlves elg? Ett mesterverk! Endret 7. februar 2011 av Avien 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fin elg det der Får forøvrig gratulere med ny rekord, men var der dessverre ikke der denne gangen Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Mange av dere har sikkert fått med dere Machosau sin gigantsau i Utopia. Men har dere sett ElgenOlves elg? Ett mesterverk! Enig! Den er helt fantastisk bra! legger inn en liten søknad om spesialblokker. Og her er det ferdige resultatet, imponerende må jeg si! Bra jobba gutter. (Vil trekke fram at jeg fikk tillatelse til å ta æren for portal blokken, som ble feil vei). Endret 8. februar 2011 av Nudel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå