mGrytbak Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du kan plassere ut blokker som gjest, det er en bug. Dessverre. Lenke til kommentar
Templos Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her blir jeg beskyldt for å ha plassert ut skilt, fordi jeg kunne plassere ut blokker. Men hvilke blokker? Jeg kunne jo ikke samle inn noe for å lage dem? Nei, først så sier dere en ting. Og så blir det bevist at det ikke er sant, så sier dere noe annet. Jeg føler meg rett og slett som et offer her etter å ha ytret min mening. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når dine meninger suger, så er det all grunn til å banne deg. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her blir jeg beskyldt for å ha plassert ut skilt, fordi jeg kunne plassere ut blokker. Men hvilke blokker? Jeg kunne jo ikke samle inn noe for å lage dem? Nei, først så sier dere en ting. Og så blir det bevist at det ikke er sant, så sier dere noe annet. Jeg føler meg rett og slett som et offer her etter å ha ytret min mening. Du er bannet, lev med det finnes også flere servere, som du syns er litt bedre! (Jeg sier ikke at hardwork er dårlig!) Lenke til kommentar
Templos Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her blir jeg beskyldt for å ha plassert ut skilt, fordi jeg kunne plassere ut blokker. Men hvilke blokker? Jeg kunne jo ikke samle inn noe for å lage dem? Nei, først så sier dere en ting. Og så blir det bevist at det ikke er sant, så sier dere noe annet. Jeg føler meg rett og slett som et offer her etter å ha ytret min mening. Du er bannet, lev med det finnes også flere servere, som du syns er litt bedre! (Jeg sier ikke at hardwork er dårlig!) Det er ikke banningen som er saken her "fsx". Det er påstandene til hvorfor det ble ban. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Diskusjon om ban bør tas på PM og ikke her i tråden. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Hei jeg heter Luboys på minecraft. Jeg har spilt det i et år, og syntes det er kjempegøy! Jag har vært mye på singleplayer og nå vil jeg være på multi også! Jeg kjenner Flipsen105 og han inviterte meg hit. Er i godt humør og vil veldig gjerne bli med! Jeg har selvfølgelig lest reglene! Hilsen Luboys Den er grei Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hmm, våkner og sjekker tråden, leser i ett par minutter, humrer for meg selv før tankene driver i vei mot en viss russer. Trololololo Lenke til kommentar
lolduds98 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor er lolduds98 banned? Lenke til kommentar
SindreZuko Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei, mitt brukernavn er: SindreZuko (stor S og stor Z) jeg har spilt Minecraft siden det var på tidlig alpha stadiet og jeg nyter spillet enda. jeg har spilt SMP med venner tidligere og har nå lyst til å ta steget opp og lage flottere og større byggverk med andre. jeg fikk vite om serveren gjennom min lillebror (Haien2008)jeg er hyggelig i språkbruken og vil ikke fornærme noen, enten gjennom stygt språk eller gjennom ødeleggelse av byggverk. jeg er veldig flink til å lage båter og jeg syns det er gøy å bygge store båter med flotte seil jeg har lest reglene og vil gjerne sette igang å bygge Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei, mitt brukernavn er: SindreZuko (stor S og stor Z) jeg har spilt Minecraft siden det var på tidlig alpha stadiet og jeg nyter spillet enda. jeg har spilt SMP med venner tidligere og har nå lyst til å ta steget opp og lage flottere og større byggverk med andre. jeg fikk vite om serveren gjennom min lillebror (Haien2008)jeg er hyggelig i språkbruken og vil ikke fornærme noen, enten gjennom stygt språk eller gjennom ødeleggelse av byggverk. jeg er veldig flink til å lage båter og jeg syns det er gøy å bygge store båter med flotte seil jeg har lest reglene og vil gjerne sette igang å bygge Den er grei! Velkommen! Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Brukernavnet mitt på minecraft er s1lverl1t (akkurat sånn ja) Har spilt siden slutten av alpha. Min erfaring med minecraft er vel at det bruker mye av tiden min... jeg skulle legge meg om et kvarter og ble sittende 3 timer til . Hater folk som herper andres greier... så gjør ikke slikt selv Min kjære fetter tipset meg om serveren ^^ Serveren virker flott den altså, og ikke minst er den norsk, stort pluss det der. Jeg liker å bygge... mye, altfor mye har lest og akseptert reglene. Endret 6. februar 2011 av silverlit Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hei (jeg er silverlits kjære fetter :! Minecraft brukernavnet mitt er CptAbusive har hatt minecraft siden jul omtrent, har spilt en del online men bare på utenlandske servere. Jeg så etter servere her på forumet og denne serveren så best ut. Vil spille på serveren fordi den ser veldig bra ut, og det høres moro ut med en norsk server. har sett på kart av serveren og jeg liker det jeg ser Vet ikke helt hva som er min beste styrke, men jeg er flink til å bygge store gruvesystemer hvertfall. Er veldig positiv i chat og det hender jeg er veldig RP. Jeg har lest reglene Endret 6. februar 2011 av Cpt. Abusive Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når dine meninger suger, så er det all grunn til å banne deg. Venneligst prøv å ungå slike komentarer, ettersom de er svært unødvendig, og kan være støtende for offeret. 3 Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Brukernavnet mitt på minecraft er s1lverl1t (akkurat sånn ja) Har spilt siden slutten av alpha. Min erfaring med minecraft er vel at det bruker mye av tiden min... jeg skulle legge meg om et kvarter og ble sittende 3 timer til . Hater folk som herper andres greier... så gjør ikke slikt selv Min kjære fetter tipset meg om serveren ^^ Serveren virker flott den altså, og ikke minst er den norsk, stort pluss det der. Jeg liker å bygge... mye, altfor mye har lest og akseptert reglene. Hei (jeg er silverlits kjære fetter ) Minecraft brukernavnet mitt er CptAbusive har hatt minecraft siden jul omtrent, har spilt en del online men bare på utenlandske servere. Jeg så etter servere her på forumet og denne serveren så best ut. Vil spille på serveren fordi den ser veldig bra ut, og det høres moro ut med en norsk server. har sett på kart av serveren og jeg liker det jeg ser Vet ikke helt hva som er min beste styrke, men jeg er flink til å bygge store gruvesystemer hvertfall. Er veldig positiv i chat og det hender jeg er veldig RP. Jeg har lest reglene Godkjent begge to! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når dine meninger suger, så er det all grunn til å banne deg. Venneligst prøv å ungå slike komentarer, ettersom de er svært unødvendig, og kan være støtende for offeret. Lenke til kommentar
theothegreat Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hallo, mitt brukernavn er: theothegreat. Jeg har spillt minecraft singleplayer siden desember, men starta med multi nå i Januar. Jeg ble tipset av en venn, og har fått ett godt førsteinntrykk av serveren deres. Jeg vil spille på serveren fordi jeg syntes det er gøy å bygge og lage ting med andre, serveren er norsk og det virker som en ryddig og fin server uten griefing. Jeg liker å bygge kjente byggverk og samarbeide med andre, og jeg ser på meg selv som en positiv fyr som kan tilføye mye i chat og forum. Har lest og aksepterer selvfølgelig alle reglene -Theo Endret 6. februar 2011 av theothegreat Lenke til kommentar
jonol Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Theo: Godkjent, ta kontakt med staben ingame for tilgang Lenke til kommentar
rutt3 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg referer til søknaden på side 242, som vi enda ikke har fått svar på! Beklager å mase, men det det ble sagt av noen på serveren at det ville ta 24 timer å få svar. Skjønner at dere har hatt mye å gjøre, men tenkte jeg skulle minne dere på søknaden. Mvh: minum. Albatrozzz, rutt3 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Hei! Jeg holder på å lage et musem, og lurte i den forbindelse på om jeg kunne få kjøpt disse tingene av serveren: En block, diamant ore! (har et slags "mine"-del i museumet) 4 blokker, coal ore. (til museumets "mine-del") Og 400 netherrack: til mini-neather i museumet) PS: Tenkte jeg ville søke om å få kjøpt ores fordi jeg ikke visste om dere ville selge det! Takk! Dette skal vi kunne ordne 1 diamant ore koster selvføleglig 1 diamant 4 blokker coal ore og 400 netherrack koster tilsammen 25 gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå