Minoren Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hadde en rar erfaring med Hardwork sin server en gang. Jeg syntes det luktet litt rart å se en server ved navn Hardwork hvor "Hardwork" er sterkt overdrevet. Er dette en løgn? Jeg ser svære bygninger som ingen i manns minne har kunnet klart uten å spawne ut items til players som står og ber om å få bygge noe. Jeg spurte om hjelp 6-7 ganger, og hverken mods eller admins som var online svarte. Men! Når jeg begynte å spørre om legaliteten til byggingen på servern, ja da, da reagerte de! Nei, dette er en korrupt server. Og for å spørre om legaliteten så ble jeg bannet fra serveren. Aldri før har jeg sett noen admins/mods oppføre seg på en så barnslig måte at jeg har lyst til å knuse en glassvase, trøske den inni levra mi, samtidig som jeg synger "Æ vil færra te Mexico" baklengs på Indre Tana Merano. Og som de samtidig skryter av å være største server?!?! Det kan man kalle okseavføring fra Cancun, har vært på besøk hos disse Norcraft kara. Og de! DE VET HVORDAN MAN SKAL GLEDE ÆRLIGE GAMERE SOM VIL HA DET GØY! Menmenmen, gleder meg til Hardwork lærer av disse gutta. Det er overraskende at Hardwork admins i det hele tatt kan ta på seg klærne før de skriver en e-post til Norcraft og kaller de "amatører" ...The Game Misunnelig eller? Hah! Ta deg en god natts søvn du Hahaha, ololol.... hvor er plutselig hansien og rybak på norcraft serveren nå da plutselig? Hæ? Misunnelig? lol Til og med admins som ikke vil spille på sin egen server... jaja... Way to go Vel, først kommer du her og syter og klager over hvor ræva vi er, og sier at en eller annen drittserver jeg ikke engang orker å huske navnet på er MYE bedre, er det vel ikke rart de tar seg en tur innom for å se? Use common sense! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hahaha, ololol.... hvor er plutselig hansien og rybak på norcraft serveren nå da plutselig? Hæ? Misunnelig? lol Til og med admins som ikke vil spille på sin egen server... jaja... Way to go Du vet at man kan ha flere minecraft-vinduer oppe samtidig... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hahaha, ololol.... hvor er plutselig hansien og rybak på norcraft serveren nå da plutselig? Hæ? Misunnelig? lol Til og med admins som ikke vil spille på sin egen server... jaja... Way to go Fordi vi nettop kontaktet admins for å si i fra at dem i løpet av neste time vil motta en mail med en klage over deg. Men i og med at du er "trusted" på den serveren så synes jeg at du kan gå som et godt eksempel for dems del. Endret 5. februar 2011 av Hansien 3 Lenke til kommentar
Templos Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det var deg det. Har du noe å bakke up den påstanden med eller? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det var deg det. Har du noe å bakke up den påstanden med eller? Ja. All logg fra serveren. Lenke til kommentar
Templos Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Det var deg det. Har du noe å bakke up den påstanden med eller? Ja. All logg fra serveren. Å? Hvor bra da. Kan du copypasta den loggen? Endret 5. februar 2011 av Templos Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det var deg det. Har du noe å bakke up den påstanden med eller? Ja. All logg fra serveren. Å? Hvor bra da. Kan du linke den loggen? Den er ikke pulic, så nei. Men jeg kan godt finne den delen. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) jeg hørta at matrixmouse har kjøpt meg ut men desvere er jeg hacka på norsk2277 så vil kjøpe beta igjen PS: ny bruker norsk22777 EDIT: skal aldri stjele igjen fra andre på minecraft igjen fikk veldig dårlig sanvitighet og vile levere gullet tilbake men jeg tok sjangsen Endret 6. februar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 jeg hørta at matrixmouse har kjøpt meg ut men desvere er jeg hacka på norsk2277 så vil kjøpe beta igjen PS: ny bruker norsk22777 Du har blitt bannet fra serveren med din foregående bruker, og blir heller ikke tatt inn igjen. 3 Lenke til kommentar
Templos Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Altså, enten så må jeg vente på svar fra Loggmesteren til Hardwork, eller vente på at Mubarak går av som president i Egypt. Greit å gjøre noe fornuftig i mellomtiden. Endret 6. februar 2011 av Rampage Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Tar en stund å lete det opp i loggen. Endret 6. februar 2011 av Rampage Lenke til kommentar
Templos Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Tar en stund å lete det opp i loggen. Har du ikke orden i sysakene eller? Endret 6. februar 2011 av Rampage Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Har du ikke orden i sysakene eller? Det er en meget stor logg da, smarten. Endret 6. februar 2011 av Rampage 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vi bruker ikke sysaker for å finne ting i loggen... Lenke til kommentar
rutt3 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei! Jeg holder på å lage et musem, og lurte i den forbindelse på om jeg kunne få kjøpt disse tingene av serveren: En block, diamant ore! (har et slags "mine"-del i museumet) 4 blokker, coal ore. (til museumets "mine-del") Og 400 netherrack: til mini-neather i museumet) PS: Tenkte jeg ville søke om å få kjøpt ores fordi jeg ikke visste om dere ville selge det! Takk! Lenke til kommentar
Templos Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har du ikke orden i sysakene eller? Det er en meget stor logg da, smarten. Åååå, så dere har ikke noe søker funksjon? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har du ikke orden i sysakene eller? Det er en meget stor logg da, smarten. Åååå, så dere har ikke noe søker funksjon? Skal du trolle så bør du holde deg til 4chan. Den siden er laget for det. 4chan er kjempemorro det er jeg helt enig i. men det tar seg ikke så bra ut her på diskusjon.no og værtfall ikke på Hardwork sin egne tråd. Vi vet du troller. skal du trolle her så gjør det med stil 1 Lenke til kommentar
Templos Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Har du ikke orden i sysakene eller? Det er en meget stor logg da, smarten. Åååå, så dere har ikke noe søker funksjon? I hele denne situasjonen har jeg ennå ikke fått svar på hvorfor jeg ikke fikk hjelp inne på serveren. Hvilken forklaring har dere på det? Har du ikke orden i sysakene eller? Det er en meget stor logg da, smarten. Åååå, så dere har ikke noe søker funksjon? Skal du trolle så bør du holde deg til 4chan. Den siden er laget for det. 4chan er kjempemorro det er jeg helt enig i. men det tar seg ikke så bra ut her på diskusjon.no og værtfall ikke på Hardwork sin egne tråd. Vi vet du troller. skal du trolle her så gjør det med stil 4chan? Hvor usaklig og temaskiftende dere skulle bli da? PS: Venter enda på den loggen... Endret 6. februar 2011 av Rampage Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har du ikke orden i sysakene eller? Det er en meget stor logg da, smarten. Åååå, så dere har ikke noe søker funksjon? I hele denne situasjonen har jeg ennå ikke fått svar på hvorfor jeg ikke fikk hjelp inne på serveren. Hvilken forklaring har dere på det? Har du ikke orden i sysakene eller? Det er en meget stor logg da, smarten. Åååå, så dere har ikke noe søker funksjon? Skal du trolle så bør du holde deg til 4chan. Den siden er laget for det. 4chan er kjempemorro det er jeg helt enig i. men det tar seg ikke så bra ut her på diskusjon.no og værtfall ikke på Hardwork sin egne tråd. Vi vet du troller. skal du trolle her så gjør det med stil 4chan? Useriøse post's får useriøse svar. Hva het du ingame da dette skjedde? Hvem snakket du med? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 I hele denne situasjonen har jeg ennå ikke fått svar på hvorfor jeg ikke fikk hjelp inne på serveren. Hvilken forklaring har dere på det? Fordi du ble bannet etter kort tid inne på serveren pga ufin i språket og reklamasjon av en annen server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå