Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei mitt minecraft navn er kalvfaen, jeg ønsker å søke om å få bli med på denne servern.

 

Jeg har lyst til å få nye venner å bygge sammen med.

 

Selvom jeg kanskje ikke bygger store, fantastiske bygninger, bygger jeg ikke stygge ting, og jeg ødelegger ALDRI!! hva andre har laget.

JEG SJELER IKKE FRA ANDRES KISTER OG HUS. heller ikke fra bygdninger eller liknende.

 

Jeg hjelper gjerne andre dersom de lurer på noe. :)

 

jeg er ganske flink til å bygge borger å undergrunnshus.

gjør jerne jobber som jeg blir bedt om å jøre.

Lenke til kommentar

Er det noen måte å velge om blokkene som man setter ut, kan være låst til brukeren eller ikke?

 

F.eks. om jeg er ute i ingenmannsland og herjer, så etterpå kommer en annen person og skal bygge, så er det mange blokker som er låst...

Lenke til kommentar

--Brukernavn: Ariston

 

--Har spilt Minecraft i litt over 1 mnd. Kjøpte det en uke eller to før beta.

 

--Kan det meste. Har bygget og utforsket på mange SSP servere, og har også en SMP for meg og noen kompiser.

 

--Fant serveren gjennom diskusjon.no :)

 

--Fordi det virker kult å spille med flere folk istedenfor å spille alene/bare 2. Har også lyst til å vise frem ting jeg bygger med andre.

 

--Er vel positiv i chat og forum. Men liker også å bygge store ting. Er også gøy å farme materialer osv.

 

Har lest reglene.

Lenke til kommentar

hei mitt minecraft navn er kalvfaen, jeg ønsker å søke om å få bli med på denne servern.

 

Jeg har lyst til å få nye venner å bygge sammen med.

 

Selvom jeg kanskje ikke bygger store, fantastiske bygninger, bygger jeg ikke stygge ting, og jeg ødelegger ALDRI!! hva andre har laget.

JEG SJELER IKKE FRA ANDRES KISTER OG HUS. heller ikke fra bygdninger eller liknende.

 

Jeg hjelper gjerne andre dersom de lurer på noe.

jeg er ganske flink til å bygge borger og undergrunnshus.

 

jeg spammer ikke chatten

jeg har lest og godtatt reglende, og leser dem gjerne flere ganger.

jeg har spilt minecraft siden alpha.

Lenke til kommentar

Er det noen måte å velge om blokkene som man setter ut, kan være låst til brukeren eller ikke?

 

F.eks. om jeg er ute i ingenmannsland og herjer, så etterpå kommer en annen person og skal bygge, så er det mange blokker som er låst...

 

Nei, ingen mulighet for det.

 

Random herjing i ødemarken setter ingen særlig pris på. Stab/vakter kan ta vekk blokker med beskyttelse, men de har jo også andre ting å holde på med. Så hvis du nå endelig skal tulle rundt, bruk dirt, siden det ikke er blokkbeskyttelse på det.

 

--Brukernavn: Ariston

 

--Har spilt Minecraft i litt over 1 mnd. Kjøpte det en uke eller to før beta.

 

--Kan det meste. Har bygget og utforsket på mange SSP servere, og har også en SMP for meg og noen kompiser.

 

--Fant serveren gjennom diskusjon.no :)

 

--Fordi det virker kult å spille med flere folk istedenfor å spille alene/bare 2. Har også lyst til å vise frem ting jeg bygger med andre.

 

--Er vel positiv i chat og forum. Men liker også å bygge store ting. Er også gøy å farme materialer osv.

 

Har lest reglene.

 

Godkjent! Be om promote ingame.

 

hei mitt minecraft navn er kalvfaen, jeg ønsker å søke om å få bli med på denne servern.

 

Jeg har lyst til å få nye venner å bygge sammen med.

 

Selvom jeg kanskje ikke bygger store, fantastiske bygninger, bygger jeg ikke stygge ting, og jeg ødelegger ALDRI!! hva andre har laget.

JEG SJELER IKKE FRA ANDRES KISTER OG HUS. heller ikke fra bygdninger eller liknende.

 

Jeg hjelper gjerne andre dersom de lurer på noe.

jeg er ganske flink til å bygge borger og undergrunnshus.

 

jeg spammer ikke chatten

jeg har lest og godtatt reglende, og leser dem gjerne flere ganger.

jeg har spilt minecraft siden alpha.

 

Godkjent! Be om promote ingame.

Lenke til kommentar

Random herjing i ødemarken setter ingen særlig pris på. Stab/vakter kan ta vekk blokker med beskyttelse, men de har jo også andre ting å holde på med. Så hvis du nå endelig skal tulle rundt, bruk dirt, siden det ikke er blokkbeskyttelse på det.

 

Jeg mente vel heller om man setter ut noen få blokker her og der, f.eks. ved mining, og graver seg rett opp, setter ut blokker under seg.

Raserer selvfølgelig ikke naturen :p

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har nå spilt Minecraft i 6 måneder, og har gjort det meste i sandbox og singleplayer, så nå har jeg lyst til å prøve meg på multiplayer!

Fant serveren gjennom Diskusjon, og har lyst til å bli kjent med brukerne på forumet gjennom serveren deres. Mine største styrker er at jeg er kreativ, er hjelpsom, og griefer aldri.

 

EDIT: Glem det, jeg var visst allerede i systemet! :new_woot:

Endret av slopedoo
Lenke til kommentar

Hadde en rar erfaring med Hardwork sin server en gang. Jeg syntes det luktet litt rart å se en server

ved navn Hardwork hvor "Hardwork" er sterkt overdrevet.

 

Er dette en løgn? Jeg ser svære bygninger som ingen i manns minne har kunnet klart uten å spawne ut

items til players som står og ber om å få bygge noe.

 

Jeg spurte om hjelp 6-7 ganger, og hverken mods eller admins som var online svarte.

Men! Når jeg begynte å spørre om legaliteten til byggingen på servern, ja da, da reagerte de!

 

Nei, dette er en korrupt server. Og for å spørre om legaliteten så ble jeg bannet fra serveren.

 

Aldri før har jeg sett noen admins/mods oppføre seg på en så barnslig måte at jeg har lyst til å knuse

en glassvase, trøske den inni levra mi, samtidig som jeg synger "Æ vil færra te Mexico" baklengs

på Indre Tana Merano.

 

Og som de samtidig skryter av å være største server?!?!

 

Det kan man kalle okseavføring fra Cancun, har vært på besøk hos disse Norcraft kara.

 

Og de! DE VET HVORDAN MAN SKAL GLEDE ÆRLIGE GAMERE SOM VIL HA DET GØY!

 

Menmenmen, gleder meg til Hardwork lærer av disse gutta. Det er overraskende at Hardwork admins

i det hele tatt kan ta på seg klærne før de skriver en e-post til Norcraft og kaller de "amatører"

 

...The Game

Lenke til kommentar

Hadde en rar erfaring med Hardwork sin server en gang. Jeg syntes det luktet litt rart å se en server

ved navn Hardwork hvor "Hardwork" er sterkt overdrevet.

 

Er dette en løgn? Jeg ser svære bygninger som ingen i manns minne har kunnet klart uten å spawne ut

items til players som står og ber om å få bygge noe.

 

Jeg spurte om hjelp 6-7 ganger, og hverken mods eller admins som var online svarte.

Men! Når jeg begynte å spørre om legaliteten til byggingen på servern, ja da, da reagerte de!

 

Nei, dette er en korrupt server. Og for å spørre om legaliteten så ble jeg bannet fra serveren.

 

Aldri før har jeg sett noen admins/mods oppføre seg på en så barnslig måte at jeg har lyst til å knuse

en glassvase, trøske den inni levra mi, samtidig som jeg synger "Æ vil færra te Mexico" baklengs

på Indre Tana Merano.

 

Og som de samtidig skryter av å være største server?!?!

 

Det kan man kalle okseavføring fra Cancun, har vært på besøk hos disse Norcraft kara.

 

Og de! DE VET HVORDAN MAN SKAL GLEDE ÆRLIGE GAMERE SOM VIL HA DET GØY!

 

Menmenmen, gleder meg til Hardwork lærer av disse gutta. Det er overraskende at Hardwork admins

i det hele tatt kan ta på seg klærne før de skriver en e-post til Norcraft og kaller de "amatører"

 

...The Game

 

Misunnelig eller? Hah! Ta deg en god natts søvn du :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde en rar erfaring med Hardwork sin server en gang. Jeg syntes det luktet litt rart å se en server

ved navn Hardwork hvor "Hardwork" er sterkt overdrevet.

 

Er dette en løgn? Jeg ser svære bygninger som ingen i manns minne har kunnet klart uten å spawne ut

items til players som står og ber om å få bygge noe.

 

Jeg spurte om hjelp 6-7 ganger, og hverken mods eller admins som var online svarte.

Men! Når jeg begynte å spørre om legaliteten til byggingen på servern, ja da, da reagerte de!

 

Nei, dette er en korrupt server. Og for å spørre om legaliteten så ble jeg bannet fra serveren.

 

Aldri før har jeg sett noen admins/mods oppføre seg på en så barnslig måte at jeg har lyst til å knuse

en glassvase, trøske den inni levra mi, samtidig som jeg synger "Æ vil færra te Mexico" baklengs

på Indre Tana Merano.

 

Og som de samtidig skryter av å være største server?!?!

 

Det kan man kalle okseavføring fra Cancun, har vært på besøk hos disse Norcraft kara.

 

Og de! DE VET HVORDAN MAN SKAL GLEDE ÆRLIGE GAMERE SOM VIL HA DET GØY!

 

Menmenmen, gleder meg til Hardwork lærer av disse gutta. Det er overraskende at Hardwork admins

i det hele tatt kan ta på seg klærne før de skriver en e-post til Norcraft og kaller de "amatører"

 

...The Game

 

Misunnelig eller? Hah! Ta deg en god natts søvn du :thumbup:

 

Hahaha, ololol.... hvor er plutselig hansien og rybak på norcraft serveren nå da plutselig? Hæ?

 

Misunnelig? :D lol

 

Til og med admins som ikke vil spille på sin egen server... jaja...

 

Way to go :new_woot:

Lenke til kommentar

Hadde en rar erfaring med Hardwork sin server en gang. Jeg syntes det luktet litt rart å se en server

ved navn Hardwork hvor "Hardwork" er sterkt overdrevet.

 

Er dette en løgn? Jeg ser svære bygninger som ingen i manns minne har kunnet klart uten å spawne ut

items til players som står og ber om å få bygge noe.

 

Jeg spurte om hjelp 6-7 ganger, og hverken mods eller admins som var online svarte.

Men! Når jeg begynte å spørre om legaliteten til byggingen på servern, ja da, da reagerte de!

 

Nei, dette er en korrupt server. Og for å spørre om legaliteten så ble jeg bannet fra serveren.

 

Aldri før har jeg sett noen admins/mods oppføre seg på en så barnslig måte at jeg har lyst til å knuse

en glassvase, trøske den inni levra mi, samtidig som jeg synger "Æ vil færra te Mexico" baklengs

på Indre Tana Merano.

 

Og som de samtidig skryter av å være største server?!?!

 

Det kan man kalle okseavføring fra Cancun, har vært på besøk hos disse Norcraft kara.

 

Og de! DE VET HVORDAN MAN SKAL GLEDE ÆRLIGE GAMERE SOM VIL HA DET GØY!

 

Menmenmen, gleder meg til Hardwork lærer av disse gutta. Det er overraskende at Hardwork admins

i det hele tatt kan ta på seg klærne før de skriver en e-post til Norcraft og kaller de "amatører"

 

...The Game

 

Hei,

 

Jeg er ansvarlig for drift av Hardwork og kan ærlig ikke sjå meg igjen i ordne du har skrevet. Jeg syns det er upassende at du skrive her på forumet med slike negative ord og tar såpass langt og trakassere brukerne sitt arbeid på serveren!

 

For å være en representant for Norcraft er det rett og slett pinlig og lese innlegget ditt. Jeg håper Norcraft tar dette svært alvorlig der du sette rykte dem på spill.

 

Skal du ha svar på spørsmål ber jeg deg henvende deg i tråden der ikke alltid folk fra staben kan hjelpe deg ingame. Jeg vil gledelig svare på spørsmål, men trakassere du brukerne sitt hardt arbeid på serveren har du ingenting å gjøre her inne i tråden eller inne på Hardwork sin server. Jeg vil ta dette opp med Norcraft der dette er en svært alvorlig affære!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

-snip-

 

Noen store prosjekter får støttete materialer, det vil si att du slipper å samle materialer selv. Men det er til byggingen Hardwork kommer inn. Selv om det mange som samler materialer selv eller kjøpe ifra andre spillere med gull. Du får ikke spanwet items til prosjekter uten grunn. God søknad med godt prosjekt kreves få godkjent søknad med støttede materialer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...