3rl3nd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 minecraft funker jo ikke i det hele tatt. untatt singleplayer. nettsiden funker heller ikke Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hei, da er mapet nesten fikset, har en par små ting igjen, men sats på serveren er oppe om 30-60 min Da var serveren oppe igjen. Kjem også map om en stund Endret 12. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har spilt Minecraft en god stund nå, og kjøpte det nylig. Synes det er helt genialt og skulle gjerne hatt muligheten til å bygge noe på serveren deres Hva jeg skal bygge er ikke bestemt enda, men det kommer In game nick: Tortuga Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei skal adde deg når jeg ser deg ingame Lenke til kommentar
olufus Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei, jeg har veldig lyst til å bygge på serveren, kan jeg plis få tillatelse. Det jeg liker med minecraft er at man kan bygge allt man vil med venner og randoms.. Så, vær så snill og gi meg tillatelse. PS: jeg kjenner nicholas95 og izzystrad.. Olufus. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Olufus: Greit, gir deg tillatelse nå. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Trist med s[pass droppende aktivitet i det siste, mister liksom litt av byggelysten også, men regner med å komme sterkere tilbake! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har selv ikke vert mye online pga. Skade etter et hardt møte med en bil, men satser på jeg blir litt mer online til helgen. Har nå fått fikset mye til RP-serveren så håper alt blir ferdig til slutten av måned. Lenke til kommentar
Frostrud Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei kunne jeg fått tillatelse til å bygge på serveren? spilte litt på serveren noen ganger før dere begynte med guest tingen. name: Lisbo Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Kan vi få ordne Endret 14. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hei. Hva jeg liker ang. Minecraft? Det er et ganske godt spørsmål egentlig. Jeg liker så mangt av hva det har å by på - spesielt det at man kan bygge det man føler for samtidig som man har det moro/sosialt med andre personer. Det hadde vært moro å få bygget hjembyen (Kristiansund) - selv om det vil bli et langtidsprosjekt. (og jeg + 3 venner ønsker å få samlet oss på en server som ikke er overfylt til alle døgnets tider). In-game nick: "Kjellarne". Edit: Samtidig (hvis jeg blir godkjent) ønsker jeg å legge til følgende prosjekt (som jeg kan ta ansvar for): Kristiansund N . Endret 15. oktober 2010 av Kjell-arne Lenke til kommentar
jonol Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kjellarne: Access Granted du kan nå bygge på serveren. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Må si at flere langtidsprosjekt som svært spennende, det har vert mye aktivitet rundt bygging av Colosseum og område rundt Utopia, det kjem selvsagt map i dag, vist alt blir ordnet fra servere siden. Har vert litt drop i aktivitet fra serveren, men det skyldes nå litt at meg selv er "sjukemeldt" etter overanstrengelse etter en ulykke før helgen. Til informasjon blir det en release av map til RP-serveren i helge, der folk kan komme innom og sjå på område, blir kanskje laget en PNG bilde av område. Blir en test runde av nye plugin som trulig skal være på serveren. Plugins som trulig blir testet er Classes (Enda ikke bestemt alt rundt Classes), Mail system (Laget av DoomSprinkles, blir kanskje en custom versjon av denne, siden noen forbedring er mulig), Currency, War and Peace og en plugin som ikke jeg har navn på enda (Gir ut område etter kontrakt med ingame betaling). Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Må si at flere langtidsprosjekt som svært spennende, det har vert mye aktivitet rundt bygging av Colosseum og område rundt Utopia, det kjem selvsagt map i dag, vist alt blir ordnet fra servere siden. Har vert litt drop i aktivitet fra serveren, men det skyldes nå litt at meg selv er "sjukemeldt" etter overanstrengelse etter en ulykke før helgen. Til informasjon blir det en release av map til RP-serveren i helge, der folk kan komme innom og sjå på område, blir kanskje laget en PNG bilde av område. Blir en test runde av nye plugin som trulig skal være på serveren. Plugins som trulig blir testet er Classes (Enda ikke bestemt alt rundt Classes), Mail system (Laget av DoomSprinkles, blir kanskje en custom versjon av denne, siden noen forbedring er mulig), Currency, War and Peace og en plugin som ikke jeg har navn på enda (Gir ut område etter kontrakt med ingame betaling). Dette blir bra. Moro å se at du har laget et skjøtesystem! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har ikke vært så mye på serveren her i det siste. Har vært for opptatt til det. Opptatt med singleplayer ^^ Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) RP server høres diggbart ut! "In a dynasty fought to lose... And broken by victory... An winner is born" A winner* river i ørene den der ass ^^ Endret 15. oktober 2010 av Alekpowah Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 "In a dynasty fought to lose... And broken by victory... An winner is born" A winner* Ja, shit. Skrivefeil i en setning med ordet vinner Lenke til kommentar
jonol Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Oppdatering: Da var webservern min oppe å kjøre igjen! Lenke til kommentar
nicholas95 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei lurte på om jeg kunne bli sponset med matrialer på det nye huset mitt,jeg skal bruke lang tid med det. Huset skal bli nokk så stort og jeg trenger masse matrialer. Bruker = nicholas95 huset ligger i utopia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå