Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Ingame nick: "Hrkrabbe".

Hei, jeg har spillt minecraft i noen måneder nå. Har gått mest i survival og diverse mods med venner. Nå har jeg lyst til å prøve meg på litt seriøs bygging online. Har hørt mye bra om denne serveren på forumet, og fra venner som spiller der. Ser på meg selv som en kreativ person som er god med å samarbeide med andre.

 

Mangler en bekreftelse på at du har lest reglene, ellers bra.

Rediger dette innlegget etter du har lest dem! :)

 

Godkjent

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg oppdatert brukerlisten på wikien med full brukerliste, det er nå 514 registrerte brukere :D

 

Bruker nr 500 som fikk byggetilatelse var kidnet :D Gratulerer :D

 

Premien til deg er: 1 Gullblokk :D

 

Si ifra til en i vakt eller stab når du er ingame så får du premien din :D

Lenke til kommentar

Det meste av staben skal på TG i april og i sammenheng med dette vil det arrangeres endel konkurranser og andre aktiviteter, på TG og på serveren.

Noen som vet hvor jeg får info om TG eller om dem har egen side? Hvis nei: dato/kl./hvor/kroner,-? :)

 

(Kanskje min første TG blir i år :cry: (gledes tårer).)

Endret av IllegalDrifter
Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert brukerlisten på wikien med full brukerliste, det er nå 514 registrerte brukere :D

 

Bruker nr 500 som fikk byggetilatelse var kidnet :D Gratulerer :D

 

Premien til deg er: 1 Gullblokk :D

 

Si ifra til en i vakt eller stab når du er ingame så får du premien din :D

 

Yay! :D

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det diskuteres at folk ikke har respektert en grense jeg har satt?

Saken er vel, at som jeg har forstått det at du første lagde en grense, ga bort deler til kenbo, så har vi som grunnla huttiheiti laget vår grense oppå din, som ikke var der når vi gjorde det?

 

Kan dere ta dette på PM eller på internforumet?

Lenke til kommentar

Historien:

 

For lenge, lenge siden vimset jeg rundt på serveren og leitet etter et flatt område hvor som jeg tenkte å reservere til bygging av en flytendes by. Fant et fint flatt område og sjekket det grundig før jeg startet å legge grenser.

Da var det ingen som bygde der i det heletatt. Dette var langt i fra all annen bebyggelse.

Mens jeg la grenser så jeg noen som hadde så smått begynt å flate ut et område hvor jeg så spurte om det gikk greit at jeg la ned hjørnet på grensa like ved dem. Disse sa dette gikk helt greit da dem hadde planer om å bygge andre veien. (Husker ikke nicket på disse personene. Beklager!)

 

Så begynte jeg så smått og leke meg litt med WE på en annen server for å se hvordan forskjellige former ville passet inn samtidig som jeg testet ut diverse løsninger på hvordan disse øyene skulle bygges.

Når jeg kom tilbake for å begynne så smått og planlegge hvor diverse øyer skulle være så jeg at Kenbo hadde så smått begynt å bygge slottet inne i mitt område, samt at det hadde blitt en del bebyggelse rundt denne plassen.

Kenbo har tillatelse til å bygge innenfor min grense, i og med han er den eneste som spurte om dette og godt over halve slottet hans er innenfor min området

 

Nå i den siste tiden har mine planer blitt gitt opp siden det er en del folk som bygger innenfor mitt område.

 

Sånn ser området ut i dag:

Hjørne 1

5418672048_a58fcb7113_z.jpg

 

Hjørne 2

5418656514_6514562f21_z.jpg

 

Hjørne 3

5418655774_f585cc8fcd_z.jpg

 

Hjørne 4

5418050377_7dab7e5a60_z.jpg

 

Her har folk tydelig ignorert det at det lå en blokks høy stripe med cobble rundt hele området. Dette inkluderer dere i Huttiheita, siden dere gang på gang lager oppstyr og fandenskap ved å mene at det området som tilhører meg er deres.(Tenker da på der kenbo bygger.)

 

Jeg la ut dette i et håp om at folk kanskje begynner å respektere andres grenser.

Skal dette diskuterest noe mer så får det gå via PM

  • Liker 7
Lenke til kommentar

* Brukernavn: sponsen

* Hvor lenge du har spilt Minecraft: 6 mnd

* Din erfaring innen Minecraft: Har vært veldig aktiv på mc.griznah.net

* Hvordan du fant serveren: gjennom div aktive mc spillere

* Hvorfor du vil spille på serveren: Nudelpudel er der :)

* Hva er din største styrke?: å grave gruver å finne materialer

* Har lest reglene.

 

Hei!

 

 

Mitt brukernavn er: sponsen. Jeg har spilt Minecraft en stund. Kjenner nudelpudel å skal joine hans legendariske Bed Rock chithey!

Endret av sponsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

* Brukernavn: sponsen

* Hvor lenge du har spilt Minecraft: 6 mnd

* Din erfaring innen Minecraft: Har vært veldig aktiv på mc.griznah.net

* Hvordan du fant serveren: gjennom div aktive mc spillere

* Hvorfor du vil spille på serveren: Nudelpudel er der :)

* Hva er din største styrke?: å grave gruver å finne materialer

* Har lest reglene.

 

Hei!

 

 

Mitt brukernavn er: sponsen. Jeg har spilt Minecraft en stund. Kjenner nudelpudel å skal joine hans legendariske Bed Rock chithey!

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Hei jeg heter Luboys på minecraft. Jeg har spilt det i et år, og syntes det er kjempegøy!

Jag har vært mye på singleplayer og nå vil jeg være på multi også! Jeg kjenner Flipsen105 og han inviterte meg hit. Er i godt humør og vil veldig gjerne bli med! Jeg har selvfølgelig lest reglene!

 

Hilsen Luboys

Endret av Luboys
Lenke til kommentar

Hei jeg heter Luboys på minecraft. Jeg har spilt det i et år, og syntes det er kjempegøy!

Jag har vært mye på singleplayer og nå vil jeg være på multi også! Jeg kjenner Flipsen105 og han inviterte meg hit. Er i godt humør og vil veldig gjerne bli med!

 

Hilsen Luboys

 

Les reglene, rediger innlegget ditt og bekreft at du har lest dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...