Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er sagt at gruppene skal bli lagd i løpet av kvelden/natten. Dette er selvfølgelig med forbehold om at ikke det plutselig dukker opp noe større problemer under veis. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er kommet en ny beskyttelselsfunksjon på blokker, men det er umulig å fjerne dem med mindre man plaserte dem selv. vi holder på å bygge og trenger å kunne endre på blokkene som blir feilplasert av de andre skjønner godt at det er imot griefing, men det er plagsomt også. vennligst fiks det eller fortell hvordan man lager slike grupper Grupper kjem senere, men dessverre tar utvikling litt tid der vi treng søvn og mat i magen 1 Lenke til kommentar
amunds Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Skjer med serveren ? :-) Lenke til kommentar
minum Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er kommet en ny beskyttelselsfunksjon på blokker, men det er umulig å fjerne dem med mindre man plaserte dem selv. vi holder på å bygge og trenger å kunne endre på blokkene som blir feilplasert av de andre skjønner godt at det er imot griefing, men det er plagsomt også. vennligst fiks det eller fortell hvordan man lager slike grupper Grupper kjem senere, men dessverre tar utvikling litt tid der vi treng søvn og mat i magen det er gått 24 timer nå by the way, så jeg lurte på hvor lenge det er igjen,dette har ikke noe med quotene å gjøre Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Grupper kjem senere, men dessverre tar utvikling litt tid der vi treng søvn og mat i magen det er gått 24 timer nå by the way, så jeg lurte på hvor lenge det er igjen,dette har ikke noe med quotene å gjøre Les hva som blir skrevet... Forhåpentligvis kommer det i løpet av kvelden/natten. Det er tungt å gi en ETA på slikt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg vurderer å skrive en søknad til et prosjekt her - men, da må nok worldedit brukes - for et nokså "stort" område må fjernes, for å så bygge det jeg skal bygge - for at vann så blir slengt over alt. En undervannsby med andre ord, noe ala rapture. Synes det hadde vært ganske kult^^ Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg vurderer å skrive en søknad til et prosjekt her - men, da må nok worldedit brukes - for et nokså "stort" område må fjernes, for å så bygge det jeg skal bygge - for at vann så blir slengt over alt. En undervannsby med andre ord, noe ala rapture. Synes det hadde vært ganske kult^^ Bare å skrive det da Lykke til Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 takk^^ Problemet er griefere, ikke hypp på at jeg (flere må til, blir kanskje for stort bare for meg) skal starte et såpass stort prosjekt, bare fordi at noen finner ut de skal ødelegge alt av glass dem ser:P Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hehe. Du må ikke la idioter hindre deg 1 Lenke til kommentar
minum Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Grupper kjem senere, men dessverre tar utvikling litt tid der vi treng søvn og mat i magen det er gått 24 timer nå by the way, så jeg lurte på hvor lenge det er igjen,dette har ikke noe med quotene å gjøre Les hva som blir skrevet... Forhåpentligvis kommer det i løpet av kvelden/natten. Det er tungt å gi en ETA på slikt. dette har,som jeg sa, ingnting med grupper å gjøre Lenke til kommentar
marcus_1999 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis du kjøper en tomt, har du lov og bruke den ti log lage en butikk ? Eller må du betale masse greier og sånt ? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) takk^^ Problemet er griefere, ikke hypp på at jeg (flere må til, blir kanskje for stort bare for meg) skal starte et såpass stort prosjekt, bare fordi at noen finner ut de skal ødelegge alt av glass dem ser:P Det blir overhodet ikke noe problem med det nye systemet med "block lock". Fyr løs, rapture høres fett ut! Hvis du kjøper en tomt, har du lov og bruke den ti log lage en butikk ? Eller må du betale masse greier og sånt ? Spørs den du kjøper tomt av, det kan være spesielle regler i noen byer. Endret 4. februar 2011 av Nudel Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hadde det ikke vært smart å kunne hatt en komando slik at man selv kunne bestemme når man ville ha på blockprotector? sånn som "/blockprotect on/off"? 2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Another day, another 1000 blocks.... Jobber kontinuerlig med å forbedre butikken og redusere prisene! Lenke til kommentar
minum Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) vår gud har vært litt AFK i det siste, så vi stengte ham inne 23:54. takk til teamet og stabben som var støttende.(hvis jeg blir truffet av lyn eller bannet: løp team) hvor er det dumme screenshotet-i hvertfall var vi ca 15 stykker med tilskuerene Endret 4. februar 2011 av minum Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 vår gud har vært litt AFK i det siste, så vi stengte ham inne 23:54. takk til teamet og stabben som var støttende.(hvis jeg blir truffet av lyn eller bannet: løp team) hvor er det dumme screenshotet-i hvertfall var vi ca 15 stykker med tilskuerene (...)\.minecraft\screenshots Lenke til kommentar
minum Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 vår gud har vært litt AFK i det siste, så vi stengte ham inne 23:54. takk til teamet og stabben som var støttende.(hvis jeg blir truffet av lyn eller bannet: løp team) hvor er det dumme screenshotet-i hvertfall var vi ca 15 stykker med tilskuerene (...)\.minecraft\screenshots fant det Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei mitt navn er "Annasd" Jeg har spilt Minecraft i ca. 1/2 år. Jeg har ikke spilt så mye SP men har spilt sammen med venner å laget byggverk og utforsket osv. Jeg fant denne serveren gjennom "Yakoob", som alerede spiller på serveren deres. Hadde vært gøy å spille på en norsk server, og sammen med andre venner som jeg vet også spiller der. Vet også at det skal være ganske eksepsjonelt Min styrke er den ultimate utforsker Men jeg kan også lage byggverk osv osv. Reglene er lest ! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei mitt navn er "Annasd" Jeg har spilt Minecraft i ca. 1/2 år. Jeg har ikke spilt så mye SP men har spilt sammen med venner å laget byggverk og utforsket osv. Jeg fant denne serveren gjennom "Yakoob", som alerede spiller på serveren deres. Hadde vært gøy å spille på en norsk server, og sammen med andre venner som jeg vet også spiller der. Vet også at det skal være ganske eksepsjonelt Min styrke er den ultimate utforsker Men jeg kan også lage byggverk osv osv. Reglene er lest ! Godkjent! Men siden du nevner utforsker så vil jeg bare nevne at vi har regler mot unødig utvidelse av kartet! Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Ingame nick: "Hrkrabbe". Hei, jeg har spillt minecraft i noen måneder nå. Har gått mest i survival og diverse mods med venner. Nå har jeg lyst til å prøve meg på litt seriøs bygging online. Har hørt mye bra om denne serveren på forumet, og fra venner som spiller der. Ser på meg selv som en kreativ person som er god med å samarbeide med andre. Jeg har lest reglene, og ser ikke for meg at jeg skal klare å bryte noen av de, da jeg ikke er av typen som lager kvalm i online-spill. Sitter på et LAN nå, så håper på et raskt svar. Endret 5. februar 2011 av hr_krabbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå