Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kommet en ny beskyttelselsfunksjon på blokker, men det er umulig å fjerne dem med mindre man plaserte dem selv. vi holder på å bygge og trenger å kunne endre på blokkene som blir feilplasert av de andre :thumbdown: skjønner godt at det er imot griefing, men det er plagsomt også. vennligst fiks det eller fortell hvordan man lager slike grupper

 

Grupper kjem senere, men dessverre tar utvikling litt tid der vi treng søvn og mat i magen :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kommet en ny beskyttelselsfunksjon på blokker, men det er umulig å fjerne dem med mindre man plaserte dem selv. vi holder på å bygge og trenger å kunne endre på blokkene som blir feilplasert av de andre :thumbdown: skjønner godt at det er imot griefing, men det er plagsomt også. vennligst fiks det eller fortell hvordan man lager slike grupper

 

Grupper kjem senere, men dessverre tar utvikling litt tid der vi treng søvn og mat i magen :thumbup:

det er gått 24 timer nå by the way, så jeg lurte på hvor lenge det er igjen,dette har ikke noe med quotene å gjøre

Lenke til kommentar

Grupper kjem senere, men dessverre tar utvikling litt tid der vi treng søvn og mat i magen :thumbup:

det er gått 24 timer nå by the way, så jeg lurte på hvor lenge det er igjen,dette har ikke noe med quotene å gjøre

Les hva som blir skrevet... Forhåpentligvis kommer det i løpet av kvelden/natten. Det er tungt å gi en ETA på slikt.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å skrive en søknad til et prosjekt her - men, da må nok worldedit brukes - for et nokså "stort" område må fjernes, for å så bygge det jeg skal bygge - for at vann så blir slengt over alt. En undervannsby med andre ord, noe ala rapture. Synes det hadde vært ganske kult^^

Bare å skrive det da ;)

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Grupper kjem senere, men dessverre tar utvikling litt tid der vi treng søvn og mat i magen :thumbup:

det er gått 24 timer nå by the way, så jeg lurte på hvor lenge det er igjen,dette har ikke noe med quotene å gjøre

Les hva som blir skrevet... Forhåpentligvis kommer det i løpet av kvelden/natten. Det er tungt å gi en ETA på slikt.

dette har,som jeg sa, ingnting med grupper å gjøre

Lenke til kommentar

takk^^ Problemet er griefere, ikke hypp på at jeg (flere må til, blir kanskje for stort bare for meg) skal starte et såpass stort prosjekt, bare fordi at noen finner ut de skal ødelegge alt av glass dem ser:P

 

Det blir overhodet ikke noe problem med det nye systemet med "block lock". :) Fyr løs, rapture høres fett ut!

 

Hvis du kjøper en tomt, har du lov og bruke den ti log lage en butikk ? Eller må du betale masse greier og sånt ?

 

Spørs den du kjøper tomt av, det kan være spesielle regler i noen byer.

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

vår gud har vært litt AFK i det siste, så vi stengte ham inne 23:54. takk til teamet og stabben som var støttende.(hvis jeg blir truffet av lyn eller bannet: løp team)

 

 

hvor er det dumme screenshotet-i hvertfall var vi ca 15 stykker med tilskuerene

post-225489-0-46893200-1296861084_thumb.png

post-225489-0-88791500-1296861097_thumb.png

Endret av minum
Lenke til kommentar

vår gud har vært litt AFK i det siste, så vi stengte ham inne 23:54. takk til teamet og stabben som var støttende.(hvis jeg blir truffet av lyn eller bannet: løp team)

 

 

hvor er det dumme screenshotet-i hvertfall var vi ca 15 stykker med tilskuerene

 

(...)\.minecraft\screenshots

fant det
Lenke til kommentar

Hei mitt navn er "Annasd" :)

 

Jeg har spilt Minecraft i ca. 1/2 år. Jeg har ikke spilt så mye SP men har spilt sammen med venner å laget byggverk og utforsket osv. Jeg fant denne serveren gjennom "Yakoob", som alerede spiller på serveren deres. Hadde vært gøy å spille på en norsk server, og sammen med andre venner som jeg vet også spiller der. Vet også at det skal være ganske eksepsjonelt :)

 

Min styrke er den ultimate utforsker :D Men jeg kan også lage byggverk osv osv.

 

Reglene er lest !

Lenke til kommentar

Hei mitt navn er "Annasd" :)

 

Jeg har spilt Minecraft i ca. 1/2 år. Jeg har ikke spilt så mye SP men har spilt sammen med venner å laget byggverk og utforsket osv. Jeg fant denne serveren gjennom "Yakoob", som alerede spiller på serveren deres. Hadde vært gøy å spille på en norsk server, og sammen med andre venner som jeg vet også spiller der. Vet også at det skal være ganske eksepsjonelt :)

 

Min styrke er den ultimate utforsker :D Men jeg kan også lage byggverk osv osv.

 

Reglene er lest !

Godkjent!

 

Men siden du nevner utforsker så vil jeg bare nevne at vi har regler mot unødig utvidelse av kartet! :)

Lenke til kommentar

Ingame nick: "Hrkrabbe".

Hei, jeg har spillt minecraft i noen måneder nå. Har gått mest i survival og diverse mods med venner. Nå har jeg lyst til å prøve meg på litt seriøs bygging online. Har hørt mye bra om denne serveren på forumet, og fra venner som spiller der. Ser på meg selv som en kreativ person som er god med å samarbeide med andre. Jeg har lest reglene, og ser ikke for meg at jeg skal klare å bryte noen av de, da jeg ikke er av typen som lager kvalm i online-spill. Sitter på et LAN nå, så håper på et raskt svar. :)

Endret av hr_krabbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...