Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Heter "yakoob" på minecraft.

 

Har spilt i rundt 6 måneder, men har spilt for det meste singelplayer og survival LAN med venner.

 

Fant serveren på Diskusjon.no, og vil spille på denne serveren for å ikke føle meg så forever alone på singleplayer. Min styrke er lange tuneller og rollercoasters. :)

 

Har lest reglene!

Endret av Pow!
Lenke til kommentar

Hei!

 

Heter "yakoob" på minecraft.

 

Har spilt i rundt 6 måneder, men har spilt for det meste singelplayer og survival LAN med venner.

 

Fant serveren på Diskusjon.no, og vil spille på denne serveren for å ikke føle meg så forever alone på singleplayer. Min styrke er lange tuneller og rollercoasters. :)

 

Har lest reglene!

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Hva skjer med serveren nå?

 

Serveren er nede til vi har fikset problemer med siste bukkit versjon. Tj og Xstasy har holdt på siden kl 02 i natt, men ting tok lengre tid en antatt.

 

Serveren vil komme opp igjen så fort problemene har blitt fikset, dette vil si senere i dag. ETA: Unknown

 

DA var serveren oppe igjen :D

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Hei :)

Minecraft navnet er gnom96

kjøpte spillet alphaen, så har spillt det lenge , tok feil på de forgje søknadene :p

så serveren på diskusjon.no ,har lyst til og spille på en norsk server og bygge med venner

Liker å bygge nesten alt sammen , liker best og bygge hus/slott som jeg pleier,

Følger reglene ,griefer ikke :)

og har lest reglene

så værså snil la meg få byggetilatelse

-gnom96

Endret av gnom96
Lenke til kommentar

Hei , Mentoz her

gnom96 visste meg serveren , så ville jo begynne så jeg får spillt med han ^^,

Har spillt MYE minecraft :) , spillt siden alphan, så har litt erfaring

pleier og spille singleplayer , menne syns jeg får spille med andre også , litt kjedelig vis bare jeg skal se hva jeg bygger , og får jo åsså sett andres byggninger som kan gi litt ider :)

pleier som regel og bygge store ting som hus etc, det jeg best til.

Griefer aldri! tar aldri noen sine items eller ødlegger noen sine byggninger , det er bare disrespect og kan riskere og bli banna.

Har lest reglene

så værsåsnill gi meg en byggetilatelse denne gangen :)

-Mentoz

Lenke til kommentar

Hei, mitt minecraft navn er Haien2008. Jeg har spilt siden alpha-versjonen. Jeg har laget egen server, og spilt mye online og singleplayer. Serveren fant jeg gjennom to venner som begge har byggetillatesle, Jack_Grohl og Cmdrflop. Jeg har lyst til å spille på serveren fordi jeg har lyst til å bygge sammen med venner og se på andre byggverk. Min beste styrke er at jeg er vennlig, og liker å bygge sammen med andre. Jeg har lest og forstått reglene! Håper jeg får byggetillatelse (:

Lenke til kommentar

Hei :)

Minecraft navnet er gnom96

kjøpte spillet alphaen, så har spillt det lenge , tok feil på de forgje søknadene :p

så serveren på diskusjon.no ,har lyst til og spille på en norsk server og bygge med venner

Liker å bygge nesten alt sammen , liker best og bygge hus/slott som jeg pleier,

Følger reglene ,griefer ikke :)

og har lest reglene

så værså snil la meg få byggetilatelse

-gnom96

Godkjent

 

 

Hei , Mentoz her

gnom96 visste meg serveren , så ville jo begynne så jeg får spillt med han ^^,

Har spillt MYE minecraft :) , spillt siden alphan, så har litt erfaring

pleier og spille singleplayer , menne syns jeg får spille med andre også , litt kjedelig vis bare jeg skal se hva jeg bygger , og får jo åsså sett andres byggninger som kan gi litt ider :)

pleier som regel og bygge store ting som hus etc, det jeg best til.

Griefer aldri! tar aldri noen sine items eller ødlegger noen sine byggninger , det er bare disrespect og kan riskere og bli banna.

Har lest reglene

så værsåsnill gi meg en byggetilatelse denne gangen :)

-Mentoz

Godkjent!

 

 

Hei, mitt minecraft navn er Haien2008. Jeg har spilt siden alpha-versjonen. Jeg har laget egen server, og spilt mye online og singleplayer. Serveren fant jeg gjennom to venner som begge har byggetillatesle, Jack_Grohl og Cmdrflop. Jeg har lyst til å spille på serveren fordi jeg har lyst til å bygge sammen med venner og se på andre byggverk. Min beste styrke er at jeg er vennlig, og liker å bygge sammen med andre. Jeg har lest og forstått reglene! Håper jeg får byggetillatelse (:

Godkjent!

Lenke til kommentar

Hei mitt bruker navn er czxo1 jeg liker og bygge og jeg har mange venner som spiller her. Jeg har ikke spilt minecraft alt for lenge siden 30.desember 2010. Jeg har vært innom serveren og har sett det dere har fått til jeg har lyst til og bli en del av det dere har skapt. jeg har funnet andre servere men der var det in gen norske. Jeg tror og håper at dene serveren er noe får meg. Jeg har lest og fårstar reglene

Endret av Czxo1
Lenke til kommentar

Hei mitt bruker navn er czxo1 jeg liker og bygge og jeg har mange venner som spiller her. Jeg har ikke spilt minecraft alt for lenge siden 30.desember 2010. Jeg har vært innom serveren og har sett det dere har fått til jeg har lyst til og bli en del av det dere har skapt. jeg har funnet andre servere men der var det in gen norske. Jeg tror og håper at dene serveren er noe får meg. Jeg har lest og fårstar reglene

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Det er kommet en ny beskyttelselsfunksjon på blokker, men det er umulig å fjerne dem med mindre man plaserte dem selv. vi holder på å bygge og trenger å kunne endre på blokkene som blir feilplasert av de andre :thumbdown: skjønner godt at det er imot griefing, men det er plagsomt også. vennligst fiks det eller fortell hvordan man lager slike grupper

Lenke til kommentar

Det er kommet en ny beskyttelselsfunksjon på blokker, men det er umulig å fjerne dem med mindre man plaserte dem selv. vi holder på å bygge og trenger å kunne endre på blokkene som blir feilplasert av de andre :thumbdown: skjønner godt at det er imot griefing, men det er plagsomt også. vennligst fiks det eller fortell hvordan man lager slike grupper

Såvidt jeg har forstått så fungerer ikke grupper ennå, men dette skulle muligens bli fikset i kveld/natt.

 

Funksjonen er vel et resultat av all griefinga som har vært den siste tiden, forhåpentligvis kan dette bli en bra løsning etterhvert. Slik det er nå vil det by på mange problemer, spesielt når man bygger sammens med andre. Får håpe det er folk online fra staben ofte nå, slik at eventuelle problemer kan løses kjapt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...