Tj-nome Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ser ikke ut til at registreringsprosessen fungerer helt på hardwork.no/forum, jeg får iallefall ingen aktiveringsmail. Jeg har prøvd flere ganger å sende mailen på nytt, jeg har sjekket spamfolderen, jeg har sjekket at alt er skrevet riktig osv osv. Aktiverte kontoen din manuelt. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ser ut som serveren er nede nå? Lenke til kommentar
scenest Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Ja, funker ikke her heller. Håper på at den kommer opp snart Artig at dette spillet fikk meg til å bruke denne 8 år gamle forum accounten min igjen Endret 4. februar 2011 av scenest Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Serveren er nede til vi har fikset problemer med siste bukkit versjon. Tj og Xstasy har holdt på siden kl 02 i natt, men ting tok lengre tid en antatt. Serveren vil komme opp igjen så fort problemene har blitt fikset, dette vil si senere i dag. ETA: Unknown 1 Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hei! Heter "yakoob" på minecraft. Har spilt i rundt 6 måneder, men har spilt for det meste singelplayer og survival LAN med venner. Fant serveren på Diskusjon.no, og vil spille på denne serveren for å ikke føle meg så forever alone på singleplayer. Min styrke er lange tuneller og rollercoasters. Har lest reglene! Endret 4. februar 2011 av Pow! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Håper dere får gravd ut siste rest av Prosjekt F nå, er jo ikke mye igjen! Vi gleder oss til å starte med selve byen i lufta nå! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei! Heter "yakoob" på minecraft. Har spilt i rundt 6 måneder, men har spilt for det meste singelplayer og survival LAN med venner. Fant serveren på Diskusjon.no, og vil spille på denne serveren for å ikke føle meg så forever alone på singleplayer. Min styrke er lange tuneller og rollercoasters. Har lest reglene! Godkjent! Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva skjer med serveren nå? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hva skjer med serveren nå? Serveren er nede til vi har fikset problemer med siste bukkit versjon. Tj og Xstasy har holdt på siden kl 02 i natt, men ting tok lengre tid en antatt. Serveren vil komme opp igjen så fort problemene har blitt fikset, dette vil si senere i dag. ETA: Unknown DA var serveren oppe igjen Endret 4. februar 2011 av Borbra Lenke til kommentar
gnom96 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hei Minecraft navnet er gnom96 kjøpte spillet alphaen, så har spillt det lenge , tok feil på de forgje søknadene så serveren på diskusjon.no ,har lyst til og spille på en norsk server og bygge med venner Liker å bygge nesten alt sammen , liker best og bygge hus/slott som jeg pleier, Følger reglene ,griefer ikke og har lest reglene så værså snil la meg få byggetilatelse -gnom96 Endret 4. februar 2011 av gnom96 Lenke til kommentar
Mentoz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei , Mentoz her gnom96 visste meg serveren , så ville jo begynne så jeg får spillt med han ^^, Har spillt MYE minecraft , spillt siden alphan, så har litt erfaring pleier og spille singleplayer , menne syns jeg får spille med andre også , litt kjedelig vis bare jeg skal se hva jeg bygger , og får jo åsså sett andres byggninger som kan gi litt ider pleier som regel og bygge store ting som hus etc, det jeg best til. Griefer aldri! tar aldri noen sine items eller ødlegger noen sine byggninger , det er bare disrespect og kan riskere og bli banna. Har lest reglene så værsåsnill gi meg en byggetilatelse denne gangen -Mentoz Lenke til kommentar
BobOtto Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei, mitt minecraft navn er Haien2008. Jeg har spilt siden alpha-versjonen. Jeg har laget egen server, og spilt mye online og singleplayer. Serveren fant jeg gjennom to venner som begge har byggetillatesle, Jack_Grohl og Cmdrflop. Jeg har lyst til å spille på serveren fordi jeg har lyst til å bygge sammen med venner og se på andre byggverk. Min beste styrke er at jeg er vennlig, og liker å bygge sammen med andre. Jeg har lest og forstått reglene! Håper jeg får byggetillatelse (: Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei Minecraft navnet er gnom96 kjøpte spillet alphaen, så har spillt det lenge , tok feil på de forgje søknadene så serveren på diskusjon.no ,har lyst til og spille på en norsk server og bygge med venner Liker å bygge nesten alt sammen , liker best og bygge hus/slott som jeg pleier, Følger reglene ,griefer ikke og har lest reglene så værså snil la meg få byggetilatelse -gnom96 Godkjent Hei , Mentoz her gnom96 visste meg serveren , så ville jo begynne så jeg får spillt med han ^^, Har spillt MYE minecraft , spillt siden alphan, så har litt erfaring pleier og spille singleplayer , menne syns jeg får spille med andre også , litt kjedelig vis bare jeg skal se hva jeg bygger , og får jo åsså sett andres byggninger som kan gi litt ider pleier som regel og bygge store ting som hus etc, det jeg best til. Griefer aldri! tar aldri noen sine items eller ødlegger noen sine byggninger , det er bare disrespect og kan riskere og bli banna. Har lest reglene så værsåsnill gi meg en byggetilatelse denne gangen -Mentoz Godkjent! Hei, mitt minecraft navn er Haien2008. Jeg har spilt siden alpha-versjonen. Jeg har laget egen server, og spilt mye online og singleplayer. Serveren fant jeg gjennom to venner som begge har byggetillatesle, Jack_Grohl og Cmdrflop. Jeg har lyst til å spille på serveren fordi jeg har lyst til å bygge sammen med venner og se på andre byggverk. Min beste styrke er at jeg er vennlig, og liker å bygge sammen med andre. Jeg har lest og forstått reglene! Håper jeg får byggetillatelse (: Godkjent! Lenke til kommentar
Czxo1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 :blush:Hei mitt minecraft navn er czxo1 jeg har veldig lyst til og bli med i deres server. Jeg er flink til og bygge og ødeleger ikke for andre. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 :blush:Hei mitt minecraft navn er czxo1 jeg har veldig lyst til og bli med i deres server. Jeg er flink til og bygge og ødeleger ikke for andre. Fortsatt for kort. Les dette og se hva som mangler. http://hardwork.no/wiki/index.php/S%C3%B8knad_om_byggetilatelse Lenke til kommentar
Czxo1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hei mitt bruker navn er czxo1 jeg liker og bygge og jeg har mange venner som spiller her. Jeg har ikke spilt minecraft alt for lenge siden 30.desember 2010. Jeg har vært innom serveren og har sett det dere har fått til jeg har lyst til og bli en del av det dere har skapt. jeg har funnet andre servere men der var det in gen norske. Jeg tror og håper at dene serveren er noe får meg. Jeg har lest og fårstar reglene Endret 4. februar 2011 av Czxo1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei mitt bruker navn er czxo1 jeg liker og bygge og jeg har mange venner som spiller her. Jeg har ikke spilt minecraft alt for lenge siden 30.desember 2010. Jeg har vært innom serveren og har sett det dere har fått til jeg har lyst til og bli en del av det dere har skapt. jeg har funnet andre servere men der var det in gen norske. Jeg tror og håper at dene serveren er noe får meg. Jeg har lest og fårstar reglene Godkjent! Lenke til kommentar
minum Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er kommet en ny beskyttelselsfunksjon på blokker, men det er umulig å fjerne dem med mindre man plaserte dem selv. vi holder på å bygge og trenger å kunne endre på blokkene som blir feilplasert av de andre skjønner godt at det er imot griefing, men det er plagsomt også. vennligst fiks det eller fortell hvordan man lager slike grupper Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er kommet en ny beskyttelselsfunksjon på blokker, men det er umulig å fjerne dem med mindre man plaserte dem selv. vi holder på å bygge og trenger å kunne endre på blokkene som blir feilplasert av de andre skjønner godt at det er imot griefing, men det er plagsomt også. vennligst fiks det eller fortell hvordan man lager slike grupper Såvidt jeg har forstått så fungerer ikke grupper ennå, men dette skulle muligens bli fikset i kveld/natt. Funksjonen er vel et resultat av all griefinga som har vært den siste tiden, forhåpentligvis kan dette bli en bra løsning etterhvert. Slik det er nå vil det by på mange problemer, spesielt når man bygger sammens med andre. Får håpe det er folk online fra staben ofte nå, slik at eventuelle problemer kan løses kjapt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå