Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukernavn: ma33e

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft. Rund da indev ble lansert.

 

Din erfaring innen Minecraft. Masse spilling med venner og me har bygd store ting.

 

Hvordan han/hun fant serveren. Har letet lenge etter en server eg synest passer meg. Og ble tipset av noen venner som har spilt på den før.

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren. Eg har sett mange som samarbaider på bygninger og sånt som eg synets passer meg.

 

Hva er din beste styrke? Banner ikkje snakker ikkje stygt i chaten og liker og bygge med andre, stjeler ikkje og ellsker minecraft.

 

 

Indv sånn sirka

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

hei mitt minecraft navn er kalvfaen, jeg ønsker å søke om å få bli med på denne servern.

 

Jeg har lyst til å få nye venner å bygge sammen med.

 

Selvom jeg kanskje ikke bygger store, fantastiske bygninger, bygger jeg ikke stygge ting, og jeg ødelegger ALDRI!! hva andre har laget.

JEG SJELER IKKE FRA ANDRES KISTER OG HUS. heller ikke fra bygdninger eller liknende.

 

Jeg hjelper gjerne andre dersom de lurer på noe.

 

Du mangler:

Hvordan du fant serveren.

Hva er din styrke.

Og en bekreftelse på at du har lest reglene.

 

Les her og følg gjerne eksempelet. (Dvs: Ikke copy/paste)

http://hardwork.no/wiki/index.php/S%C3%B8knad_om_byggetilatelse

Lenke til kommentar

Minecraftnavn:gnom96

Har spillt minecraft siden betaen

fant serveren da jeg lette etter en ny minecraft server,

Jeg har sett masse som er laget på den og syntes det var bra , og liker build serve

Best i og bygge store byggninger, så er litt god ^^

-gnom96

Ser ikke at du har lest reglene!

Lenke til kommentar

Igjen, løsningen på alle deres griefe-problemer er å fjerne alle byggetillatelsene og få folk til å måtte skrive en skikkelig søknad for å få de tilbake. Nå sier man bare "lol i can has?" og dere svarer "lol u can has" og griefing will commence.

 

Det er da ikke nødvendig da de fleste som har tillatelse har vist at de kan stoles på.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Annonsering 3. februar:

 

Griefing kan vi løse, men akkurat nå har vi en midlertidig løsning, hvor dette skal rapporteres på hardwork.no/forum. Dette er fordi det for tiden er kun TJ som kan sjekke loggen og han har veldig mye å gjøre for tiden. For at han skal kunne ha oversikt, så kreves dette. Men dere kan være sikre på at synderne for stjeling og griefing etterhvert vil bli bannet, det er bare at det tar litt lenger tid, fordi systemet vårt ikke er helt oppe, etter migrasjon til nytt adminsystem.

 

 

Da har jeg lagt ut min sak om greifing under Tilbakemeldinger i forumet på Hardwork.

Lenke til kommentar

Det er da ikke nødvendig da de fleste som har tillatelse har vist at de kan stoles på.

Helt korrekt.

Det er i hovedsak nye brukere vi har bannet. De som har vært på serveren en stund har allerede bevist seg verdige byggestatusen!

Både ved å hjelpe oss i stabben og generelt bygge masse bra bygg.

 

 

Da har jeg lagt ut min sak om greifing under Tilbakemeldinger i forumet på Hardwork.

Flotters! :thumbup:

Lenke til kommentar

Da sender jeg inn nok en søknad for en venn. Håper det går like smertefritt som sist.

 

paalandre92

Spilt noen dager

Liten erfaring, men vil lære meg

kikka53 viste den til meg :)

Vil spille på denne serveren fordi vennene mine gjør det.

Er flink til å samarbeide med andre om å lage alle verdens ting, og er også aktiv i chat.

Jeg har lest gjennom reglene og forstår dem.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Da sender jeg inn nok en søknad for en venn. Håper det går like smertefritt som sist.

 

paalandre92

Spilt noen dager

Liten erfaring, men vil lære meg

kikka53 viste den til meg :)

Vil spille på denne serveren fordi vennene mine gjør det.

Er flink til å samarbeide med andre om å lage alle verdens ting, og er også aktiv i chat.

Jeg har lest gjennom reglene og forstår dem.

 

Godkjent

Velkommen til hardwork :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde det kanskje vært en ide å ta i bruk WorldGuard med regioner inntil Hardwork kan få på plass sitt eget system? Ville være litt arbeid til å begynne med for å definere regioner, men ser for meg at dette ville ta langt mindre tid enn all den jobbinga som nå går med på å få en enkelt person til å sjekke opp logg?

 

På den måten vil griefing bli umulig for definerte regioner og faste spillere slipper å bli frustrert opp og ned i mente. I allefall for de mest utsatte områdene som blir gjntatt griefet, slik som stasjonen i hutti.

Lenke til kommentar

Hei, mitt Minecraft brukernavn er Hvertor. Jeg ønsker å søke meg inn i hardwork.nos minecraftserver, da jeg ønsker å delta i ett stort norsk minecraft samfunn!

Jeg er så lat jeg Ctrl+C og Ctrl+V dette... ikke legg noe i det.

 

ikke godkjent. En søknad må inneholde dette:

-Brukernavn (Dette må skrives riktig)

-Lenge han/hun har spilt Minecraft

-Din erfaring innen Minecraft

-Hvordan han/hun fant serveren

-Hvorfor han vil spille på denne serveren

-Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

-Har lest reglene

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...