Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite ønske til staben, hvis det er teknisk mulig. Når det gis beskjed om at noen er bannet, kunne det da bli presisert om dette gjaldt en permban eller tempban? Det blir nevnt av og til, men ikke alltid. Ser potensialet for konflikter angående bygninger og tomter hvis noen tror naboen er permbannet, og så dukker de opp igjen etter en uke.

 

 

Da slutter jeg heller her

 

:(

Lenke til kommentar

Jeg har et lite ønske til staben, hvis det er teknisk mulig. Når det gis beskjed om at noen er bannet, kunne det da bli presisert om dette gjaldt en permban eller tempban? Det blir nevnt av og til, men ikke alltid. Ser potensialet for konflikter angående bygninger og tomter hvis noen tror naboen er permbannet, og så dukker de opp igjen etter en uke.

 

 

Da slutter jeg heller her

 

:(

 

Det skal stå på bannen om det er temp/perm ban. Dette her var en feil fra min side.

 

Det kjem en liste på wiki over perm/temp ban spillere fra Hardwork.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Sorry tjnome... men finner absolutt ingen norske nettbutikker med noen intel 1155 HK på lager... Har sett igjennom utvalget til over 25 steder + brukt prisguide og prisjakt uten hell... :cry:

 

Har selv jaktet ganske hardt selv der jeg har vert innom flere leverandører og nettbutikker og vert kontakt med fleste via telefon eller epost der dem kunne ikke sende ut hovedkort fordi dem hadde allerede sendt tilbake hovedkortene.

Lenke til kommentar

hei jeg ønsker å søke medlemskap i serveren deres. jeg har spilt minecraft i noen måneder, jeg har en del erfaring med å bygge borger og store hus.

og ønsker å bli med på deres prosjekter, ingame navn er kalvfaen

 

mvh

 

Robert :)

 

EDIT:

 

Jeg fant servern, ved Hyneman annbefalte servern for meg.

 

jeg har lest reglende å har forstått dem.

Lenke til kommentar

ja vel men vet dere om noen andre servere?

Jeg ønsker i hvertfall ikke å lenke til andre servere i Hardwork-tråden :) Kan bli sett på som reklame av stab.

Du får søke rundt på nettet og forumet.

Lenke til kommentar

hei mitt minecraft navn er kalvfaen, jeg ønsker å søke om å få bli med på denne servern.

 

Jeg har lyst til å få nye venner å bygge sammen med.

 

Selvom jeg kanskje ikke bygger store, fantastiske bygninger, bygger jeg ikke stygge ting, og jeg ødelegger ALDRI!! hva andre har laget.

JEG SJELER IKKE FRA ANDRES KISTER OG HUS. heller ikke fra bygdninger eller liknende.

 

Jeg hjelper gjerne andre dersom de lurer på noe.

Endret av kalvfaen
Lenke til kommentar

Hei, mitt Minecraft navn er Jack_Grohl, og jeg har lyst på byggetillatelse fordi:

 

Jeg har lyst til å bygge sammen med venner.

 

Selvom jeg kanskje ikke bygger store, fantastiske bygninger, bygger jeg ikke stygge ting, og jeg ødelegger ALDRI hva andre har laget.

 

Jeg hjelper gjerne andre dersom de lurer på noe.

 

 

Jeg håper virkelig jeg får byggetillatelse!

 

Godkjent. Be om promote in-game ;)

 

ah, tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
hei jeg ønsker å søke medlemskap i serveren deres. jeg har spilt minecraft i noen måneder, jeg har en del erfaring med å bygge borger og store hus.

og ønsker å bli med på deres prosjekter, ingame navn er kalvfaen

 

mvh

 

Robert :)

 

EDIT:

 

Jeg fant servern, ved Hyneman annbefalte servern for meg.

 

jeg har lest reglende å har forstått dem.

 

jeg har spilt minecraft ned lånt account fra alpha versjonen.

 

jeg kan en del crafting i hodet.

håper dette er nok til en god søktnad.

 

Hei du.

Etter de nye standarene på søknadene synes vi i stabben at denne søknaden er littegranne kort og mangler litt info.

 

Les dette innlegget og les på hva søknaden skal inneholde, og bruk gjerne eksempelet til TJ som en mal, men ikke copy/paste.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&view=findpost&p=16877792

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Prøver å sette ord på dette uten å miste kontrollen her.

Uhørt. Har IKKE tatt ut lapis av noen andres kister enn min egen. Dette er HELT feil.

 

Delen med sette ut stein og gravel og det, ja så klart! Vi holdt jo på å grave ut i går, og vi kjempa jo for å gå imot lavaen! Scenest gjorde akkurat det samme!

 

...Hva skjer her nå a...?

 

Hei, det var ikke samme plass, det var en annen plass der det renne ut lava fra taket. Du hadde sett ut stein slik lava hadde rennet ut og tatt seg en tur ned på skinnene til Lord_Alamo.

 

Folk kan være uheldige, derfor vart det ikke noen stor straff der temp bann vart satt ned personlig av meg.

 

Det kan godt være du har vert uheldig, men som sagt er du ikke temp bannen og er mer en velkommen tilbake til Hardwork når temp bannen er over.

 

Ellers takk. Har vært her ca. en uke nå (har elska den) og allerede blitt satt opp med en falsk ban over noe jeg aldri stjal. Da slutter jeg heller her, før jeg blir banna på grunn av noe sånt tull igjen.

Du skjønner vel at Staben må gjøre inngrep når de oppdager at noen har griefet? Og de må følge loggsystemet som er laget. Står det at brukeren har hentet ut 12 lapis fra en annen brukers chest, så kan de ikke gjøre annet enn å gjøre inngrep. Om det er sant eller ei, eller om loggsystemet logget feil, er det sannsynligvis ingen som vet. Staben må dog holde seg til loggen.

 

Det har vært mektig mye griefing i det siste, og jeg syntes det er dritbra at Staben er så effektive med å kvitte seg med de som griefer, for å holde kvaliteten på serveren til det den alltid har vært - nemlig lav griefing, noe som har resultert i muligens norges beste minecraft server.

 

Håper alle ungene og idiotene som ikke klarer å holde seg til reglene får seg en lærepenge, blir utestengt slik at de forstår konsekvensene. Det er irriterende med griefing, og det hører hjemme på useriøse servere. Hold dere heller der om dere ikke klarer å holde dere til reglementet. Makan.

 

Hvis du med den siste delen av den lange talen siktet til meg, tatt utifra at jeg faktisk ikke stjålte noe, var det ganske unødvendig å poste det.

 

 

O7uK out.

Lenke til kommentar

Okay, prøver på nytt! (:

 

Mitt Minecraft navn er Jack_Grohl, og jeg har spilt Minecraft siden Alpha-versjonen. Min erfaring innenfor Minecraft: Jeg har spilt mye sammen med venner på egne og andre servere. Jeg fant mc.hardwork.no gjennom to venner som begge har byggetillatelse der. Jeg har lyst til å spille på serveren fordi jeg vil spille sammen med vennene mine, og fordi jeg har lyst til å være en del av en vennlig, norsk, community. Min beste styrke er at jeg er vennlig, og arbeider bra med andre. Jeg er ikke veldig god på å bygge store bygninger, men jeg håper at jeg blir bedre på det i løpet av tiden jeg bruker på å spille på serveren! Jeg har lest og forstått reglene.

Lenke til kommentar

Hvis du med den siste delen av den lange talen siktet til meg, tatt utifra at jeg faktisk ikke stjålte noe, var det ganske unødvendig å poste det.

 

O7uK out.

Det stod i loggen at du tok 12 stk lapis, så kom ikke her. Men nå var det andre ting du ble i utgangspunktet bannet for.

Aksepter dette og vent de dagene denne banen varer.

 

jeg heter czxo1 og vil gjerne ha builder rights på deres server! :)

Alt for kort.

Les denne og prøv på nytt!

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&st=4640&p=16877792entry16877792

 

Hei eg har spilt minecraft siden det kom ut og har lett lenge etter en bulidserver som eg tror passer meg.

 

Eg stjeler ikkje! Øydleger aldri andre sine ting og skriver ikkje stygt på chaten.

 

Brukernavn:ma33e

Mangler litt informasjon.

Les denne og prøv på nytt

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&st=4640&p=16877792entry16877792

 

 

Okay, prøver på nytt! (:

 

Mitt Minecraft navn er Jack_Grohl, og jeg har spilt Minecraft siden Alpha-versjonen. Min erfaring innenfor Minecraft: Jeg har spilt mye sammen med venner på egne og andre servere. Jeg fant mc.hardwork.no gjennom to venner som begge har byggetillatelse der. Jeg har lyst til å spille på serveren fordi jeg vil spille sammen med vennene mine, og fordi jeg har lyst til å være en del av en vennlig, norsk, community. Min beste styrke er at jeg er vennlig, og arbeider bra med andre. Jeg er ikke veldig god på å bygge store bygninger, men jeg håper at jeg blir bedre på det i løpet av tiden jeg bruker på å spille på serveren! Jeg har lest og forstått reglene.

Din 1. søknad er sendt inn før de nye reglene kom og er godkjent under gamle standarder allerede.

Kontat staben ingame og be om promotering til bruker!

Du er alt promotert.

Velkommen til Hardwork. Ikke finn på noe tull nå!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Brukernavn: ma33e

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft. Siden det begynte.

 

Din erfaring innen Minecraft. Masse spilling med venner og me har bygd store ting.

 

Hvordan han/hun fant serveren. Har letet lenge etter en server eg synest passer meg. Og ble tipset av noen venner som har spilt på den før.

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren. Eg har sett mange som samarbaider på bygninger og sånt som eg synets passer meg.

 

Hva er din beste styrke? Banner ikkje snakker ikkje stygt i chaten og liker og bygge med andre, stjeler ikkje og ellsker minecraft.

Lenke til kommentar

 

Hvis du med den siste delen av den lange talen siktet til meg, tatt utifra at jeg faktisk ikke stjålte noe, var det ganske unødvendig å poste det.

 

 

O7uK out.

Siste delen var ikke direkte mot deg, men mot alle de som har griefet den siste uka. (Og det er mange!!). Så du er en av dem, det er du, men jeg siktet ikke direkte mot deg.

 

Ta konsekvensene av dine handlinger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...