Asken Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Supert TJ. Bra at du fikset dette så fort. Bare husk å informere alle som kan godkjenne søknader om de nye reglene. Selvsagt Jeg kan tenke meg folk syns krave er fair og det er slik dem burde være. Har dere forandringer/forbedringer. Skriv dem slik vi alle kan bli enige kan jo også anbefale å poste et bilde av hva de har bygd i SP hvis de sier de har bygd noe spesielt der. Endret 3. februar 2011 av Ashen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Prøver å sette ord på dette uten å miste kontrollen her. Uhørt. Har IKKE tatt ut lapis av noen andres kister enn min egen. Dette er HELT feil. Delen med sette ut stein og gravel og det, ja så klart! Vi holdt jo på å grave ut i går, og vi kjempa jo for å gå imot lavaen! Scenest gjorde akkurat det samme! ...Hva skjer her nå a...? Hei, det var ikke samme plass, det var en annen plass der det renne ut lava fra taket. Du hadde sett ut stein slik lava hadde rennet ut og tatt seg en tur ned på skinnene til Lord_Alamo. Chesten var forresten min der 12 lappis vart fjernet. Folk kan være uheldige, derfor vart det ikke noen stor straff der temp bann vart satt ned personlig av meg. Det kan godt være du har vert uheldig, men som sagt er du temp bannent og er mer en velkommen tilbake til Hardwork når temp bannen er over. Endret 3. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Prøver å sette ord på dette uten å miste kontrollen her. Uhørt. Har IKKE tatt ut lapis av noen andres kister enn min egen. Dette er HELT feil. Delen med sette ut stein og gravel og det, ja så klart! Vi holdt jo på å grave ut i går, og vi kjempa jo for å gå imot lavaen! Scenest gjorde akkurat det samme! ...Hva skjer her nå a...? Hei, det var ikke samme plass, det var en annen plass der det renne ut lava fra taket. Du hadde sett ut stein slik lava hadde rennet ut og tatt seg en tur ned på skinnene til Lord_Alamo. Folk kan være uheldige, derfor vart det ikke noen stor straff der temp bann vart satt ned personlig av meg. Det kan godt være du har vert uheldig, men som sagt er du ikke temp bannen og er mer en velkommen tilbake til Hardwork når temp bannen er over. Ellers takk. Har vært her ca. en uke nå (har elska den) og allerede blitt satt opp med en falsk ban over noe jeg aldri stjal. Da slutter jeg heller her, før jeg blir banna på grunn av noe sånt tull igjen. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ikke glem å oppdatere førsteposten slik at den reflekterer de nye søknadsreglene, siden de fleste nye som søker sikkert ikke ser gjennom tidligere poster. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Minecraftnavn:gnom96 Har spillt minecraft siden betaen fant serveren da jeg lette etter en ny minecraft server, Jeg har sett masse som er laget på den og syntes det var bra , og liker build serve Best i og bygge store byggninger, så er litt god ^^ -gnom96 Er vel godkjent den. Velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
minum Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 TJ kan du se på innlegget mitt på side 232, virker som du ikke så det(men idk) takk Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ellers takk. Har vært her ca. en uke nå (har elska den) og allerede blitt satt opp med en falsk ban over noe jeg aldri stjal. Da slutter jeg heller her, før jeg blir banna på grunn av noe sånt tull igjen. Det er beklage du tar det slikt, Du har jobbet en god del inne på serveren. Alle kan være uheldig, men ser dessverre ikke noen måte at logen kan lyve kan selvsagt være en feil. Jeg bryr meg ikke akkurat mye om 12 lappis, men dessverre må serveren bli litt strengere disse dagene der en del ugras har blitt kastet ut og en opprydning trengs. Jeg ønsker deg vertfall lykke til videre! Lenke til kommentar
Eraserhead83 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hei! mitt brukernavn er: Eraserhead83 Jeg har spilt Minecraft en del måneder. Har vert inne på en hel del utenlandske servere, men ønsker å komme inn på en bra norsk server. Jeg har for det meste bygget ting og tang fra filmer ( delorean fra back to the future, diverse fra Alien filmene og statuer av diverse karakterer ) Googla etter bra norske Mc servere og derest virket best og mest seriøs! Håper å få joine samfunnet Ps: Har lest igjennom Regelverket og det er Oppfattet! Endret 3. februar 2011 av Eraserhead83 Lenke til kommentar
Abcdefg4321 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 er det noen som vet om en server untatt denne? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Minecraftnavn:gnom96 Har spillt minecraft siden betaen fant serveren da jeg lette etter en ny minecraft server, Jeg har sett masse som er laget på den og syntes det var bra , og liker build serve Best i og bygge store byggninger, så er litt god ^^ -gnom96 Er vel godkjent den. Velkommen til Hardwork! Er ikke godkjent! Den er mangelfull og følger ikke kravene. Du må utfylle spektrene bedre! Anbefale du skrive litt mer om hvordan du fant serveren, og hva eventuelt du gjort før du kom til serveren. Du kan legge til litt mer informasjon hva bygginger du er flink til osv. Mangelfull med andre ord. Endret 3. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Prøver å sette ord på dette uten å miste kontrollen her. Uhørt. Har IKKE tatt ut lapis av noen andres kister enn min egen. Dette er HELT feil. Delen med sette ut stein og gravel og det, ja så klart! Vi holdt jo på å grave ut i går, og vi kjempa jo for å gå imot lavaen! Scenest gjorde akkurat det samme! ...Hva skjer her nå a...? Hei, det var ikke samme plass, det var en annen plass der det renne ut lava fra taket. Du hadde sett ut stein slik lava hadde rennet ut og tatt seg en tur ned på skinnene til Lord_Alamo. Folk kan være uheldige, derfor vart det ikke noen stor straff der temp bann vart satt ned personlig av meg. Det kan godt være du har vert uheldig, men som sagt er du ikke temp bannen og er mer en velkommen tilbake til Hardwork når temp bannen er over. Ellers takk. Har vært her ca. en uke nå (har elska den) og allerede blitt satt opp med en falsk ban over noe jeg aldri stjal. Da slutter jeg heller her, før jeg blir banna på grunn av noe sånt tull igjen. Du skjønner vel at Staben må gjøre inngrep når de oppdager at noen har griefet? Og de må følge loggsystemet som er laget. Står det at brukeren har hentet ut 12 lapis fra en annen brukers chest, så kan de ikke gjøre annet enn å gjøre inngrep. Om det er sant eller ei, eller om loggsystemet logget feil, er det sannsynligvis ingen som vet. Staben må dog holde seg til loggen. Det har vært mektig mye griefing i det siste, og jeg syntes det er dritbra at Staben er så effektive med å kvitte seg med de som griefer, for å holde kvaliteten på serveren til det den alltid har vært - nemlig lav griefing, noe som har resultert i muligens norges beste minecraft server. Håper alle ungene og idiotene som ikke klarer å holde seg til reglene får seg en lærepenge, blir utestengt slik at de forstår konsekvensene. Det er irriterende med griefing, og det hører hjemme på useriøse servere. Hold dere heller der om dere ikke klarer å holde dere til reglementet. Makan. Endret 3. februar 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei! mitt brukernavn er: Eraserhead83 Jeg har spilt Minecraft en del måneder. Har vert inne på en hel del utenlandske servere, men ønsker å komme inn på en bra norsk server. Jeg har for det meste bygget ting og tang fra filmer ( delorean fra back to the future, diverse fra Alien filmene og statuer av diverse karakterer ) Googla etter bra norske Mc servere og derest virket best og mest seriøs! Håper å få joine samfunnet Hei, ser bra ut! Gjerne utfyll litt mer hvordan du fant serveren osv. Du må skrive du har lest og forstått reglene for Hardwork-serveren før den blir Godkjent Ikke glem å oppdatere førsteposten slik at den reflekterer de nye søknadsreglene, siden de fleste nye som søker sikkert ikke ser gjennom tidligere poster. Selvsagt, må berre få vekket Borbra slik han får gjort det. Lenke til kommentar
Eraserhead83 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ops, glemte det, Jeg Leste og forstod reglene tidligere i dag Lenke til kommentar
gnom96 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Minecraft navn: gnom96 Her er min tredje søknad... Jeg har spillt minecraft siden betaen, broren min fant serveren og syntes at den var bra så han viste den til meg, og da syntes jeg den var bra også, har bare spillt på utenlandske servere før , så denne var norsk , en av de tingene derfor jeg valgte servern ^^ Liker og bygge hus eller byggninger som man kan være inne i, har byggd masse i singleplayer , menne ville prøve online^^ -Gnom96 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Ops, glemte det, Jeg Leste og forstod reglene tidligere i dag Oppdatere du posten din + ta med litt mer info? Så er det greit Endret 3. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Minecraft navn: gnom96 Her er min tredje søknad... Jeg har spillt minecraft siden betaen, broren min fant serveren og syntes at den var bra så han viste den til meg, og da syntes jeg den var bra også, har bare spillt på utenlandske servere før , så denne var norsk , en av de tingene derfor jeg valgte servern ^^ Liker og bygge hus eller byggninger som man kan være inne i, har byggd masse i singleplayer , menne ville prøve online^^ -Gnom96 Hei, du har enda ikke fullført alle punktene. Anbefale du leser en gang igjennom hva kravene er og hva jeg har skrevet. Så ser du hva du mangler. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&view=findpost&p=16877792 Hei! mitt brukernavn er: Eraserhead83 Jeg har spilt Minecraft en del måneder. Har vert inne på en hel del utenlandske servere, men ønsker å komme inn på en bra norsk server. Jeg har for det meste bygget ting og tang fra filmer ( delorean fra back to the future, diverse fra Alien filmene og statuer av diverse karakterer ) Googla etter bra norske Mc servere og derest virket best og mest seriøs! Håper å få joine samfunnet Ps: Har lest igjennom Regelverket og det er Oppfattet! Godkjent, Velkommen til Hardwork Lenke til kommentar
@b Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ingen er trygge på å ha tinga sine i fred på serveren Lenke til kommentar
Eraserhead83 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk for det :!: Lenke til kommentar
kalvfaen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) hei jeg ønsker å søke medlemskap i serveren deres. jeg har spilt minecraft i noen måneder, jeg har en del erfaring med å bygge borger og store hus. og ønsker å bli med på deres prosjekter, ingame navn er kalvfaen mvh Robert EDIT: Jeg fant servern, ved Hyneman annbefalte servern for meg. Endret 3. februar 2011 av kalvfaen Lenke til kommentar
minum Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ingen er trygge på å ha tinga sine i fred på serveren hadde vært ekstremt ironisk/komisk hvis flammen spredte seg til kistene, og inholdet brant opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå