Mentoz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Minecraft navn :Mentoz vil gjerne ha byggetilatelse , servereen ser veldig bra ut ^^ -Mentoz Lenke til kommentar
Asken Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor i huleste jeg er banna.....? sannsynligvis på grunn av griefing og eller tyveri. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Minecraft navn :Mentoz vil gjerne ha byggetilatelse , servereen ser veldig bra ut ^^ -Mentoz Kort, men godkjent. Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor i huleste jeg er banna.....? sannsynligvis på grunn av griefing og eller tyveri. Verste jeg har hørt. Har ikke griefet i det HELE TATT (ganske irritert her nå) og hvertfall ALDRI stålet noe. Lenke til kommentar
Abcdefg4321 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 ja man trykker på f2 men hvordan går man in på minecraft folder? Lenke til kommentar
gnom96 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 minecraft navn: gnom96 har sett rundt på servern , veldig mye bra som er laget , vil gjerne ha bygge tilatelse plz, har spillt minecraft siden betan ,så er godt kjent:) 2 Lenke til kommentar
Eraserhead83 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Heisann! Kan jeg få tillatelse til å joine serveren Deres? Brukernavnet mitt er det samme som her på forumet ! Lenke til kommentar
Asken Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor i huleste jeg er banna.....? sannsynligvis på grunn av griefing og eller tyveri. Verste jeg har hørt. Har ikke griefet i det HELE TATT (ganske irritert her nå) og hvertfall ALDRI stålet noe. staben banner ikke uten konkrete bevis, så noe har du gjort. Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor i huleste jeg er banna.....? sannsynligvis på grunn av griefing og eller tyveri. Verste jeg har hørt. Har ikke griefet i det HELE TATT (ganske irritert her nå) og hvertfall ALDRI stålet noe. staben banner ikke uten konkrete bevis, så noe har du gjort. Ja, jeg var i kistene med stein nede i Bedrock City, FOR Å LEGGE STEIN INN. Regnes det som tyveri hvis man kommer borti høyre tasten så 32 stein hopper ut også legger det tilbake inn i eska??? Herregud... Lenke til kommentar
Populært innlegg Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Nye krav for søknad Det blir sett nye krav for søknad umiddelbar virking for å bli med på Hardwork-serveren. Dette blir iverksettende etter en massiv økning av nye folk på serveren og dessverre en del som ikke holder seg etter Reglene for serveren. Det vi forlange av nye brukere er nå: Brukernavn (Dette må skrives riktig) Lenge han/hun har spilt Minecraft Din erfaring innen Minecraft Hvordan han/hun fant serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har lest Reglene Her har vi et døme: Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver) Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk! Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Endret 3. februar 2011 av Tj-nome 13 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 minecraft navn: gnom96 har sett rundt på servern , veldig mye bra som er laget , vil gjerne ha bygge tilatelse plz, har spillt minecraft siden betan ,så er godt kjent:) Les: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&view=findpost&p=16877792 Heisann! Kan jeg få tillatelse til å joine serveren Deres? Brukernavnet mitt er det samme som her på forumet ! Les: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&view=findpost&p=16877792 Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 tjnome, kan jeg få en forklaring? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor i huleste jeg er banna.....? Hva er ingame navnet ditt, så kan jeg fortelle deg hva du er bannet for. Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor i huleste jeg er banna.....? Hva er ingame navnet ditt, så kan jeg fortelle deg hva du er bannet for. O7uK. Meg fra hakkingen i går. Lenke til kommentar
gnom96 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Minecraftnavn:gnom96 Har spillt minecraft siden betaen fant serveren da jeg lette etter en ny minecraft server, Jeg har sett masse som er laget på den og syntes det var bra , og liker build serve Best i og bygge store byggninger, så er litt god ^^ -gnom96 1 Lenke til kommentar
amunds Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da gjenstår det bare å være knallhard på søknadskravene dine da! ;-) Og stramme opp disse andre kara dine... 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 O7uK. Meg fra hakkingen i går. Den brukeren er temp bannet for 3 dager. Der du hadde vert inni en chest og tatt 12 lappis fra en chest + hadde lagt ut stein, sand, gravel osv. Lava tårnene hadde blitt skadet/ødelagt. Dette er en temp ban på 3 dager, der du sleppes inn på serveren igjen etter 3 dager. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Supert TJ. Bra at du fikset dette så fort. Bare husk å informere alle som kan godkjenne søknader om de nye reglene. Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 O7uK. Meg fra hakkingen i går. Den brukeren er temp bannet for 3 dager. Der du hadde vert inni en chest og tatt 12 lappis fra en chest + hadde lagt ut stein, sand, gravel osv. Lava tårnene hadde blitt skadet/ødelagt. Dette er en temp ban på 3 dager, der du sleppes inn på serveren igjen etter 3 dager. Prøver å sette ord på dette uten å miste kontrollen her. Uhørt. Har IKKE tatt ut lapis av noen andres kister enn min egen. Dette er HELT feil. Delen med sette ut stein og gravel og det, ja så klart! Vi holdt jo på å grave ut i går, og vi kjempa jo for å gå imot lavaen! Scenest gjorde akkurat det samme! ...Hva skjer her nå a...? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Supert TJ. Bra at du fikset dette så fort. Bare husk å informere alle som kan godkjenne søknader om de nye reglene. Selvsagt Jeg kan tenke meg folk syns krave er fair og det er slik dem burde være. Har dere forandringer/forbedringer. Skriv dem slik vi alle kan bli enige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå