Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg hvorfor i huleste jeg er banna.....?

sannsynligvis på grunn av griefing og eller tyveri.

 

Verste jeg har hørt. Har ikke griefet i det HELE TATT (ganske irritert her nå) og hvertfall ALDRI stålet noe.

staben banner ikke uten konkrete bevis, så noe har du gjort.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor i huleste jeg er banna.....?

sannsynligvis på grunn av griefing og eller tyveri.

 

Verste jeg har hørt. Har ikke griefet i det HELE TATT (ganske irritert her nå) og hvertfall ALDRI stålet noe.

staben banner ikke uten konkrete bevis, så noe har du gjort.

 

Ja, jeg var i kistene med stein nede i Bedrock City, FOR Å LEGGE STEIN INN. Regnes det som tyveri hvis man kommer borti høyre tasten så 32 stein hopper ut også legger det tilbake inn i eska??? Herregud...

Lenke til kommentar

minecraft navn: gnom96

 

har sett rundt på servern , veldig mye bra som er laget , vil gjerne ha bygge tilatelse plz,

har spillt minecraft siden betan ,så er godt kjent:)

 

Les: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&view=findpost&p=16877792

 

Heisann!

 

Kan jeg få tillatelse til å joine serveren Deres?

Brukernavnet mitt er det samme som her på forumet ! :D

 

Les: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&view=findpost&p=16877792

Lenke til kommentar

O7uK. Meg fra hakkingen i går.

 

Den brukeren er temp bannet for 3 dager. Der du hadde vert inni en chest og tatt 12 lappis fra en chest + hadde lagt ut stein, sand, gravel osv. Lava tårnene hadde blitt skadet/ødelagt.

 

Dette er en temp ban på 3 dager, der du sleppes inn på serveren igjen etter 3 dager.

Lenke til kommentar

O7uK. Meg fra hakkingen i går.

 

Den brukeren er temp bannet for 3 dager. Der du hadde vert inni en chest og tatt 12 lappis fra en chest + hadde lagt ut stein, sand, gravel osv. Lava tårnene hadde blitt skadet/ødelagt.

 

Dette er en temp ban på 3 dager, der du sleppes inn på serveren igjen etter 3 dager.

 

Prøver å sette ord på dette uten å miste kontrollen her.

Uhørt. Har IKKE tatt ut lapis av noen andres kister enn min egen. Dette er HELT feil.

 

Delen med sette ut stein og gravel og det, ja så klart! Vi holdt jo på å grave ut i går, og vi kjempa jo for å gå imot lavaen! Scenest gjorde akkurat det samme!

 

 

...Hva skjer her nå a...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...