Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som spurt tidligere TJ - kunne du tatt det som trengs av fjerning på Auswitch-Birkenau også?

 

Høres bra ut, Tj! ;)

 

Hørte du skulle ta WorldEdit-en mtp. Projekt F offline, og lurte på om du kanskje kunne ta det nødvendige på Birkenau-projektet også? Som skrevet i søknaden er det et område på 615x450 som skal flates ut og ha en overflate av grus/jord(det beste hadde vært et område med jord, omringet av finstein eller annet, slik at det ikke kom gress på jorden).

 

2s1k4qr.jpg

Dette kunne vært et aktuelt område for leiren? Dette er altså vest på kartet. Ikke nødvendig at det er akkurat her, men et slikt "litt utenfor"-område kunne vært fint.

 

 

 

Edit: la til bilde.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

post-6072-0-70472400-1296748529_thumb.png

 

Er en time siden det ble fikset sist og nå har noen griefet her (/spawn stasjon) igjen...

 

det gjør jeg sikkert også men da må jeg lete lenge menn det har vært det når jeg ikke kommer in på mc.hardwork.no

 

Hva fikk deg til å tro at det er greit å komme inn på en helt ny server og stjele fra folk?

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

det vet jeg ikke dere kan fåtilbake alt men kan dere være så snill å gi meg en siste sjanse? nå har jeg i værtfal fått advarsler

 

Jeg tok et raid i går kveld der jeg sjekket hva som er stjelt/greifet. Forstår ikke hvorfor jeg skal gi advarsel når du har stjelt fra 7 chest og ødelagt noen blocks på to bygning.

 

Jeg ville gitt Advarsel vist du var ingame, men siden du ikke var ingame og jeg fant mer og mer satt jeg rett og slett ned bann slik problemet var vekke får andre brukere inne på serveren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...