Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det er snakk om 6 personer som har blitt bannet i dag. Det er ganske enormt. Det er utrulig mange nye personer inne på serveren, mange er utrulig flinke der en liten ca 1% av dem er dessverre folk som ikke har noe å gjøre innom Minecraft.

 

Jeg må rett og slett beklage at det ikke alt har blitt tatt tak i før nå, det har mye med sjukdom og et logsystem som ikke er like enkelt å bruke som før. Vi jobber med og forbedre dette slik Stab er likeaktiv som før og få ut dem som ikke hører til på serveren.

 

Jeg må beklage at den nye serveren ikke kjem opp som planlagt. Dette er dessverre svært beklagelig der Hovedkortet jeg mottatt hadde flere pins som var bøyd/knekt der cpu-en skal nedi. Det vil dessverre ta tid å skaffe Hovedkort til Sandy Brigde pga av feil med hovedkortet.

 

Du kan lese mer om dette her

 

UPS er mottatt og blir satt opp i morgen + nye nettverk switch. Resten blir dessverre forsinket til jeg har mer informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, misliker folk at man tar en titt innom husene/byggene som finnes rundt om kring?

 

Jeg er nokså ny og ser fortsatt etter inspirasjon for hvordan jeg skal bygge selv, og synes det er veldig greit å ta en titt innom de fleste bygg jeg finner (så fremt det ikke står noe skilt som sier "ingen adgang" eller lignende).

 

Hva synes dere om det?

 

 

Jeg pleier også å stikke innom hus å kikke meg litt rundt, er ikke det litt av poenget med minecraft? "Se hva jeg har lagd!" Er veldig mange kule byggninger på serveren som er verdt en sving innom.

Når det er sagt så bærer jeg med meg diamantene mine til enhver tid :)

 

Hva er foressten skjedd med Hardwork radioen? Er den flytta til en annen adresse? kan noen linke?

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

*klippetiklipp*

 

 

Jeg pleier også å stikke innom hus å kikke meg litt rundt, er ikke det litt av poenget med minecraft? "Se hva jeg har lagd!"

 

 

Jo, men det er forskjell på å kikke på bygg som åpenbart er offentlige, eller som det står "velkommen inn" på. Grunnet uærlighet er folk nødvendigvis tilbakeholdende med å vise hvor de har verdisakene sine, til alle og enhver. Man går jo heller ikke inn i naboens hus hvis de ikke er hjemme, eller uten å banke på. Derimot vil jeg sterkt anbefale dere å spørre om noen har lyst på besøk! Jeg garanterer at det er en hel haug som er mer enn villige til å guide dere rundt og vise byggverkene sine til deg.

Lenke til kommentar

Tok litt mer tid en forventet, strømbrudd kom så tok tiden og sette opp UPS + nye nettverkboksen. Driv å rydde på prosjekt F again... Satser på jeg er ferdig snart :thumbup:

 

Bigbernt som sjekker ut kistene i Vesleengen sin butikk:

post-58128-0-68439100-1296664044_thumb.png

 

FY!

 

 

Bigbernt har allerede griefa fra chestene til minum..

 

Han er allerede bannet fra serveren der han har stjelt fra flere personer :thumbup:

Lenke til kommentar
Softislol skrev: jeg har skammelig blitt greifa, kan en admin eller lignende skjekke det?

 

koordinater på lageret er: x=882.69205 y=63.62 z=-978.9398

 

klossene over kistene mangler minimun 1 stack med diamanter og 8 gullbarer er borte.

 

men må på skolen nå så snakkes...

 

håper på snarlig svar og HADLING

 

Jeg lurer på om vår kjære TJ kan være så snill å sjekke blockhistory. Lageret er i kjelleren, og ved sjekking av "sikkerhetsdokument" (skriver hvilke verdiskaker som er hvor), lå det 1 stack + 46 diamanter i den kisten, borte vekk er de nå...

 

Har markert kisten med skilt TJ...

 

Hilsen David (Softislol)

Lenke til kommentar

 

En 18-års aldersgrense ville fikset det meste av problemene våre.

 

Enig der. Men da går det utover det som er under atten som kan oppføre seg.

Vi trenger ikke nødvendigvis å kaste ut de som allerede har bevist at kan oppføre seg, selv om de skulle være under atten.

couldn't agree with you more( er ikke 18 enda)

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke nødvendigvis å kaste ut de som allerede har bevist at kan oppføre seg, selv om de skulle være under atten.

couldn't agree with you more( er ikke 18 enda)

 

Tror det er en bedre løsning å forlange lengre og mer utfyllende søknader enn å sette en aldersgrense. Altså bare være mer kritisk til hvem som får komme inn, da tror jeg vi unngår mye unødvendig arbeid rundt greifing etc.

Lenke til kommentar

Da er serveren oppe igjen folkens... Er ikke helt ferdig med prosjekt F, men tar resten i morgen. Har vertfall komme langt.

 

Nå er UPS oppe, men har ikke konfigurert den, nye nettverk switch fungere ganske bra. Kjem litt mer informasjon senere om det nye Hardware, dessverre er ikke alt en positiv nyhet.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vil gjerne få byggetilatelse på serverne deres.

Jeg liker å spille Minecraft.

Det er ikke så lett å finne en bra og norsk server, men nå håper jeg jeg har funnet en.

 

Hilsen: slayerken (mitt minecraft brukernavn)

Endret av kenn231
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...