Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såpass, skal sjekke log. Litt rart du mister alt i inventory når den skal bli lagret hvert 10 minutt med force save.

 

Jeg skal også sjå om jeg kan gjenopprette brukeren fra backup. Der jeg fikse resten av items til deg i en chest. Det som hender når strømen går er at alt som er laget mellom intervallene (10-15 min) vil bli lost.

 

Er navne på brukeren samme som her på forumet? Skal ordne det i 5 tiden. Har også et map som skal ordnes, men siden noen har utvidet brettet er raw bilde på 1.4 GB.

 

Det er ikke et problem og utvide brettet, men helst ikke gjør det unødvendig der det er forsatt mye område ledig og urørt. Det vil kun føre til lagringsproblem og unødvendig oppdatering fra min side, der jeg må eventuelt slette ubrukt område, eller ordne bedre backup system.

Lenke til kommentar

Såpass, skal sjekke log. Litt rart du mister alt i inventory når den skal bli lagret hvert 10 minutt med force save.

 

Jeg skal også sjå om jeg kan gjenopprette brukeren fra backup. Der jeg fikse resten av items til deg i en chest. Det som hender når strømen går er at alt som er laget mellom intervallene (10-15 min) vil bli lost.

 

Er navne på brukeren samme som her på forumet? Skal ordne det i 5 tiden. Har også et map som skal ordnes, men siden noen har utvidet brettet er raw bilde på 1.4 GB.

 

Det er ikke et problem og utvide brettet, men helst ikke gjør det unødvendig der det er forsatt mye område ledig og urørt. Det vil kun føre til lagringsproblem og unødvendig oppdatering fra min side, der jeg må eventuelt slette ubrukt område, eller ordne bedre backup system.

 

For min del så er det ikke krise, bare surt å miste jern. faklene kan jeg alltids lage på nytt. og stein har jeg egentlig nok av i kistene mine fra før. er forsåvidt heller ikke helt sikker på om det ble rulla tilbake slik det var 10 timere tidligere. men virka veldig slik, jeg kjente så vidt igjen inventorien, også ble char min teleportert til der han var 10 timer tidligere. (ikke på spawn eller hvor han var da serven krasja).

 

mista bare litt motivasjon i går da ting forsvant :p men den kommer nok tilbake utover dagen :)

Lenke til kommentar

Hei har nå sett igjennom feil med dessert og inventory

 

Angående inventory vart alt saved der, ingen ting skal være vekke der uten 15 min som rollback var på.

 

Angående ørkenen var det korrupte filer pga. Strømstansen slik at den regenerere område. Jeg kan selvsagt ta en rollback men da blir rollback til kl 18.30 i på Søndag.

 

Hei, det finnes en annen metode som jeg skal ordne, det blir en fix på område der serveren går ned ca 30-45 min der område skal bli fikset.

 

Serveren går ned kl 18:30 og oppe igjen ca 19:30-20

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei har nå sett igjennom feil med dessert og inventory

 

Angående inventory vart alt saved der, ingen ting skal være vekke der uten 15 min som rollback var på.

 

Angående desserten var det korrupte filer pga. Strømstansen slik at den regenerere område. Jeg kan selvsagt ta en rollback men da blir rollback til kl 18.30 i på Søndag.

 

Hei, det finnes en annen metode som jeg skal ordne, det blir en fix på område der serveren går ned ca 30-45 min der område skal bli fikset.

 

Serveren går ned kl 18:30 og oppe igjen ca 19:30-20

 

 

;)

 

dessert.jpg

dessert

 

5-773430.jpg

ørken

Endret av Avien
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...