coolkis Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 kan jeg få byggetil. navn hawkon99 Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 hei. mitt brukernavn er hawkon99 og alle vennene mine spiller her. kan jeg få byggetilatelse? hilsen hawkon99. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 hei. mitt brukernavn er hawkon99 og alle vennene mine spiller her. kan jeg få byggetilatelse? hilsen hawkon99. Godkjent. Lenke til kommentar
Sir_Richarde Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bigbernt som sjekker ut kistene i Vesleengen sin butikk: FY! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har problemer med at Norsk2277 lusker rundt inne i husene mine. Har rundt 10-15 chests der med varierende innhold. Noe veldig mye mer verdt enn annet, + et avanset redstone system. Har sagt to dager på rad nå at det er stopp for han. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg har problemer med at Norsk2277 lusker rundt inne i husene mine. Har rundt 10-15 chests der med varierende innhold. Noe veldig mye mer verdt enn annet, + et avanset redstone system. Har sagt to dager på rad nå at det er stopp for han. Beklager for det SKAL ALDRI gjenta seg Endret 2. februar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bigbernt som sjekker ut kistene i Vesleengen sin butikk: FY! Hvorfor har du bedre grafikk en meg? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg har problemer med at Norsk2277 lusker rundt inne i husene mine. Har rundt 10-15 chests der med varierende innhold. Noe veldig mye mer verdt enn annet, + et avanset redstone system. Har sagt to dager på rad nå at det er stopp for han. Beklager for det SKAL ALDRI gjenta seg var det ikke det du sa igår og? Endret 2. februar 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Beklager glemte meg Men skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bigbernt som sjekker ut kistene i Vesleengen sin butikk: FY! Hvorfor har du bedre grafikk en meg? Fordi han har texturepack. Og det der er ikkje "bra" grafikk, dette er: Lenke til kommentar
paiNeksde Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) hallo, kan jeg få byggetillatelse på serveren? mitt nick er: randomWTF jeg er en seriøs spiller. Endret 3. februar 2011 av Osse-Mon Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bigbernt som sjekker ut kistene i Vesleengen sin butikk: FY! HEY! respekter skilt da! og jeg har system på døra, så han må ha gått igjennom veggen! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 hallo, kan jeg få byggetillatelse på serveren? mitt nick er: randomWTF jeg er en seriøs spiller. Godkjent, be om promote in-game. Lenke til kommentar
OpTic_Pr3DaToR Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei, Jeg heter xmindmasterx og vil veldig gjerne ha byggetillatelse fordi: Jeg passer på at folk ikke gjør det de ikke skal, for da sladrer jeg til et admin, og sånn Jeg har en venn, norsk2277 som har tillatelse som jeg vil bygge litt med jeg liker å bygge, og bygger ofte store og bra ting ( var bl.a med på å bygge en kopi av jorda Det var noen grunner, Pliiiiis gi meg tillatelse a Mvh Chris, (xmindmasterx) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei, Jeg heter xmindmasterx og vil veldig gjerne ha byggetillatelse fordi: Jeg passer på at folk ikke gjør det de ikke skal, for da sladrer jeg til et admin, og sånn Jeg har en venn, norsk2277 som har tillatelse som jeg vil bygge litt med jeg liker å bygge, og bygger ofte store og bra ting ( var bl.a med på å bygge en kopi av jorda Det var noen grunner, Pliiiiis gi meg tillatelse a Mvh Chris, (xmindmasterx) Godkjent. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bigbernt som sjekker ut kistene i Vesleengen sin butikk: FY! Hvorfor har du bedre grafikk en meg? Fordi han har texturepack. Og det der er ikkje "bra" grafikk, dette er: Hvilken texturepack er det? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvilken texturepack er det? Bordercraft, 128x128. Brukte den kun for å vise at det fins "betre" grafikk Lenke til kommentar
Jack_Grohl Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei, mitt Minecraft navn er Jack_Grohl, og jeg har lyst på byggetillatelse fordi: Jeg har lyst til å bygge sammen med venner. Selvom jeg kanskje ikke bygger store, fantastiske bygninger, bygger jeg ikke stygge ting, og jeg ødelegger ALDRI hva andre har laget. Jeg hjelper gjerne andre dersom de lurer på noe. Jeg håper virkelig jeg får byggetillatelse! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei, mitt Minecraft navn er Jack_Grohl, og jeg har lyst på byggetillatelse fordi: Jeg har lyst til å bygge sammen med venner. Selvom jeg kanskje ikke bygger store, fantastiske bygninger, bygger jeg ikke stygge ting, og jeg ødelegger ALDRI hva andre har laget. Jeg hjelper gjerne andre dersom de lurer på noe. Jeg håper virkelig jeg får byggetillatelse! Godkjent. Be om promote in-game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå