Siomir Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hei! Er veldig interisert i å joine minecraft serveren! Litt info: Minecraft navn: mediamartin Alder: 16 Spiller ordentlig, oppfører meg og hjelper andre som trenger det. Har spilt siden oktober 2010 den er grei, velkommen! ta kontakt med vakt/stab ingame for promote! Hei! Jeg er sinuca3 ingame og har veldig lyst til å komme inn. Jeg elsker å bygge og å hjelpe andre med bygginga. Selv, har jeg prøvd serveren deres og jeg syntes den er kjempekul! Tusen takk hvis jeg får være med Ok! Velkommen til hardwork.no, ta kontakt med vakt/stab ingame for promote. Endret 1. februar 2011 av Siomir Lenke til kommentar
minum Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 det blir vell ikke rolback-har de siste 24 timene bygget for harde livet Lenke til kommentar
Abcdefg4321 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hei jeg heter marius og jeg søker om byggetilatelse på den råkule serveren deres in game navn:ig bernt jeg er på nå ved spawn Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hei jeg heter marius og jeg søker om byggetilatelse på den råkule serveren deres in game navn:ig bernt jeg er på nå ved spawn Godkjent, be om promote in-game Lenke til kommentar
xxtrackstarxx Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei ?! Noen Admins eller noe som vet hvorfor jeg er blitt banna ? Hvorfor ? Siden jeg sa jeg hadde 61 stacks gull ? Det var jo bare kødda da, jeg har 1 stack ... Værsåsnill å ta bort bannen, jeg har så lyst å spille på denne servern Lenke til kommentar
xxtrackstarxx Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei! Selv om jeg sa jeg hadde 61 stacks med gull, hva er greia med å banne meg ? jeg hadde ikke gjort noe galt ikke så artig når jeg har spillt på denne servern, nettopp fått en stack gull så blir jeg banna ? Tror ikke dere ville likt det Hilsen Stavelie Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 omg tror staben / tj tar seg av og komentere ok ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hei! Selv om jeg sa jeg hadde 61 stacks med gull, hva er greia med å banne meg ? jeg hadde ikke gjort noe galt ikke så artig når jeg har spillt på denne servern, nettopp fått en stack gull så blir jeg banna ? Tror ikke dere ville likt det Hilsen Stavelie Hei bannen vart plassert av meg personlig der du hadde greifet Stortinget. Din bruker vart rollback slik alt du har gjort på serveren er forandret tilbake til før du kom på serveren. Jeg bryr meg ikke hva du hadde i inventory osv. Men ødelegge du andres byggverk er det RETT UT og ingen veger tilbake. Mvh Tjnome - Server Admin. Endret 1. februar 2011 av Tj-nome 5 Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei! Selv om jeg sa jeg hadde 61 stacks med gull, hva er greia med å banne meg ? jeg hadde ikke gjort noe galt ikke så artig når jeg har spillt på denne servern, nettopp fått en stack gull så blir jeg banna ? Tror ikke dere ville likt det Hilsen Stavelie Du stjelte blant annet fra meg. Selv om jeg fikk det tilbake så er det galt og ikke tillatt. Du får finne deg en annen server å leke på for her er du ikke velkommen lengre... Disse skiltene ble da satt opp av Stavlie. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Stavelie som han heter ingame - har stjelt en del på serveren også videre. Mulig dere synes det er strengt at jeg gir han ban på min også - men har nulltoleranse for stjeling. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Flott. Altså, jeg kan la det gli unna at du finner masse tre f.eks i en kasse, og tar litt. Men, noe værre enn det har jeg nulltoleranse for. 1 Lenke til kommentar
UlrikFalk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jaja. Men når kommer serveren opp igjen? Kommer meg ikke inn på nettsiden og ikke inn på serveren. Noen andre som har det sånn? o.o Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei, tj tok serveren ned 10-15 min for å fikse noe. Smør en brødskive med tålmodighet så lenge. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei. Pappa kjefter alltid at jeg smører på for mye pålegg på brødskivene. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Serveren er nede for rollback av ting og tang som er stjelt osv. Mye enklere men kun en bruker inne når det skal gjøres. Serveren kjem opp straks jeg er ferdig. Edit: Rollback er på en bruker og ikke alt arbeide folk har på serveren. Dette gjelder kun 2 brukere sine handlinger. Endret 1. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
erling_paulsen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Flott. Altså, jeg kan la det gli unna at du finner masse tre f.eks i en kasse, og tar litt. Men, noe værre enn det har jeg nulltoleranse for. Yes it is! Spenningen er alltid like stor når jeg åpner Minecraft. "Kommer jeg inn? Eller kommer jeg ikke inn? " EDIT: Har tydeligvis quotet en helt random post, pga lite flittig oppdatering av siden, eller noe? Pytt pytt! Endret 1. februar 2011 av erling_paulsen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Da er serveren oppe igjen folkens! 2 Lenke til kommentar
lolduds98 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei! Kan jeg få bygge retigheter på mc.hardwork.no server? Bruker lolduds98 (minecraft) Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei! Kan jeg få bygge tilatelse? navnet mitt er lolduds98... PLZ MVH lolduds98 Litt tynt, men godkjenner den. Lenke til kommentar
Messorem Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kan jeg få byggetilatelse i mc.Hardwork.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå