Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Godkjent med forbehold. Der dere bygger over andres tomt, skal godkjennelse med dem skaffes først. Er det to eller ett spor? Er det to spor, kan det kobles innpå en tunell i 1. etasje i Metro. Ved ett spors baner, skal det lages hull i glasskuppelen, slik at en bru kan bygges over til sirkelen oppe i lufta inne i Metro. Detaljene overlater jeg til dere, men blir det ikke fint, er det mulig jeg vil modifisere det når jeg kommer meg online igjen. Så lag det fint ;)

Er nå framme ved Metro. Banen er to spor. Litt usikker på hvor jeg skal koble den til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål som jeg ikke fant svaret på i Wikien.

Jeg har lagt merke til at det har blitt snakket engelsk i chaten, og at ledelsen har lagt klart frem at Hardwork er en helnorsk server. La også merke til at dere tidligere i denne tråden fraråder/ikke gir tillatelse spillere uten norsk tale og komme inn på server.

For meg er regler regler, og jeg har skjønt at det er viktig for dere i staben/ledelsen at regler skal være regler.

 

Vet ikke om jeg har missforstått noe her, eller at det har kommet opp nye regler som jeg ikke har fått med meg, men jeg synes det blir for dumt og gi noen tillatelse og noen ikke.

 

Jeg selv har ikke noe problemer med å snakke engelsk i chaten, men hvis dere som ledere vil beholde mottoet "helnorsk", ville jeg strammet opp litt på den siden.

 

Hvis dere fortsetter å ta inn "ikke norsk-talende" spillere på serveren resulterer det bare i at hardwork ikke lenger får den sjarmen som den beste og største norske serveren.

 

 

Ikke klaging, bare en slags "spørsmål/oppfordning"..

 

Det blir vel gjort en slags glipp, men poenget er at det går bra, så lenge ikke alle skriver på engelsk. Her burde det gå en grense et sted, men men vi får egentlig bare ta det på skjønn. Chatten skal være tilnærmet helnorsk, og det skal vi prøve å overholde.

Lenke til kommentar

Da håper jeg at dere ser den grensen et sted. Før dere vet ordet av det, sitter dere i skiten. Og hardwork er ikke lenger Norsk "/

Håper dere ikke går på flere "glipper".

 

Bare det er en engelsk språkelig, kan man egentlig ikke kalle serveren helnorsk.

Så om det kommer flere, blir den ikke lenger spesiell.

Lengter til gode gamle hardwork, jeg synes sjarmen nesten begynner å dø ut allerede.

 

Edit: Søknadene bør kontrolleres strengere..

Endret av marcuswaldal
Lenke til kommentar

Jeg er forøvrig enig med Marcus. Jeg tror nok ikke dommedag står på døren helt enda (:p) men det å ha klare regler som blir håndhevet i så stor grad som mulig er veldig viktig.

 

Det får noen negative konsekvenser, men disse er (etter min mening) langt i fra så seriøse som det som kan skje.

Lenke til kommentar

Det er konge for oss at du gir tilbakemelding, det er slik vi blir bedre :thumbup:

 

Nå skal språket være norsk ingame, men hva språk det blir brukt via /tell er ikke noe vi vill kontrollere. Selv har jeg ikke vært mye online siste dagene der jeg har forkjølelse og diverse arbeide. Jeg vet selv ikke mye om denne saken uten hva som er skrevet her, men vil sjekke oppi i dette.

 

Jeg mener selv Hardwork er under stor utvikling, det er dessverre ikke mye brukerne ser enda før den nye web-siden er oppe. Det er ikke lenge til nytt server Hardware kjem og mener dette vil gi en ganske bra boost til Hardwork.

 

Til slutt håper jeg flere er villig og si sine meininger der dem er viktig vist vi skal forbedre oss :cool:

Lenke til kommentar

Da håper jeg at dere ser den grensen et sted. Før dere vet ordet av det, sitter dere i skiten. Og hardwork er ikke lenger Norsk "/

Håper dere ikke går på flere "glipper".

 

Bare det er en engelsk språkelig, kan man egentlig ikke kalle serveren helnorsk.

Så om det kommer flere, blir den ikke lenger spesiell.

Lengter til gode gamle hardwork, jeg synes sjarmen nesten begynner å dø ut allerede.

 

Edit: Søknadene bør kontrolleres strengere..

 

Er enig med deg her. Språket i chatten skal være norsk og alle som søker, må søke på norsk. Nå vet jeg ikke hvem som pratet engelsk i chatten, men generelt kan jeg si at dette krever tilsnakk i første rekke, dersom det er en registrert bruker. Er det svenskene som sliter med å forstå norsk eller?

Endret av Avien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da håper jeg at dere ser den grensen et sted. Før dere vet ordet av det, sitter dere i skiten. Og hardwork er ikke lenger Norsk "/

Håper dere ikke går på flere "glipper".

 

Bare det er en engelsk språkelig, kan man egentlig ikke kalle serveren helnorsk.

Så om det kommer flere, blir den ikke lenger spesiell.

Lengter til gode gamle hardwork, jeg synes sjarmen nesten begynner å dø ut allerede.

 

Edit: Søknadene bør kontrolleres strengere..

 

Er enig med deg her. Språket i chatten skal være norsk og alle som søker, må søke på norsk. Nå vet jeg ikke hvem som pratet engelsk i chatten, men generelt kan jeg si at dette krever tilsnakk i første rekke, dersom det er en registrert bruker. Er det svenskene som sliter med å forstå norsk eller?

 

Da jeg spilte i går fikk jeg høre at det var en engelsk spiller på serveren..

Og at vi derfor kunne snakke engelsk i chaten.

Lenke til kommentar

Jeg føler også det må reguleres strengere i denne "språk" debatten. Det er det som har gjort Hardwork til en så bra server, at den styres med jernhånd. Men om det blir glipper og hull som dette, så vil hele systemet falle sammen. Jeg vil ihvertfall anbefale å finne ut om det skal være engelsk i chatten eller ei, og det fort. For min del syntes jeg vi kan holde på den "Norske" feelingen ved den, og kun snakke norsk der. Det vil gjøre det litt mer ekslusivt for oss som er norske.

Lenke til kommentar

Jeg føler også det må reguleres strengere i denne "språk" debatten. Det er det som har gjort Hardwork til en så bra server, at den styres med jernhånd. Men om det blir glipper og hull som dette, så vil hele systemet falle sammen. Jeg vil ihvertfall anbefale å finne ut om det skal være engelsk i chatten eller ei, og det fort. For min del syntes jeg vi kan holde på den "Norske" feelingen ved den, og kun snakke norsk der. Det vil gjøre det litt mer ekslusivt for oss som er norske.

Bekymringen er forståelig. Reglene er at man må forstå norsk for å få byggetillatelse. Det er ingen unntak fra denne regelen så Hardwork vil forbli norskspråklig i fremtiden også!

 

Én engelskmann har byggetillatelse, fra før vi innførte regelen. Han er imidlertid, såvidt jeg vet, ikke lenger aktiv.

 

Jeg synes det bør være lov for utenlandske gjester å komme inn og se på serveren, den er tross alt nokså imponerende. Dersom dette skal være lov, så må man også få lov å prate med disse. Jeg har kun opplevd dette noen få ganger, så ser ikke på det som et problem.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Den er grei, men det var en person som snakket engelsk her inne om dagen, som jeg trodde fikk byggetillatelse igjennom den dagen. Mulig dette bare var en gjest, og jeg misforstod, men det var nok til å begynne å tvile litt på reglene. Jeg er tydeligvis ikke den eneste som reagerte på dette.

 

Men om faktum er at dette bare var en gjest, så stiller det seg annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...