Espen pai Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har du mulighet til og komme innom tomta mi en tur etterpå? er en som har slått hull i veggen min, og stjålet en del iron hos meg... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da endelig har jeg kjøpt BETA med spendon Hva er IP til serveren og port? Les førsteposten? Står faktisk mc.hardwork.no der. Har du mulighet til og komme innom tomta mi en tur etterpå? er en som har slått hull i veggen min, og stjålet en del iron hos meg... Ja kjem innom en tur Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Uknow host trenger port???? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Uknow host trenger port???? Nei, du trenger ikke noen port. mc.hardwork.no Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 mc.hardwork.no kobler deg opp mot ip og porten. Men, sjekk første posten for informasjon takk! Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da har jeg fått spilt noen timer. Masse hyggelige folk, og spesielt NudelPudel som ga meg noe verktøy i starten og hjalp meg med å finne en fin tomt å bygge på Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei, vil gjerne bli med å bygge på serveren oamoddsen Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dette er en søknad for og bli med og bygge 1. mitt brukernavn i minecraft er Norsk2277 2. Jeg ønsker og bli med og bygge i serveren deres, fordi jeg er veldig flink i bygging (erfaringer fra classic) 3. jeg ønsker derfor og være med og bygge på serveren? 4. send en PM til meg Som svar? mvh fsx v1.1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei, vil gjerne bli med å bygge på serveren oamoddsen Godkjent! Spør ingame om en i stabben kan promotere deg. Dette er en søknad for og bli med og bygge 1. mitt brukernavn i minecraft er Norsk2277 2. Jeg ønsker og bli med og bygge i serveren deres, fordi jeg er veldig flink i bygging (erfaringer fra classic) 3. jeg ønsker derfor og være med og bygge på serveren? 4. send en PM til meg Som svar? mvh fsx v1.1 Godkjent! Spør ingame om en i stabben kan promotere deg. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei, vil gjerne bli med å bygge på serveren oamoddsen Godkjent! Spør ingame om en i stabben kan promotere deg. Dette er en søknad for og bli med og bygge 1. mitt brukernavn i minecraft er Norsk2277 2. Jeg ønsker og bli med og bygge i serveren deres, fordi jeg er veldig flink i bygging (erfaringer fra classic) 3. jeg ønsker derfor og være med og bygge på serveren? 4. send en PM til meg Som svar? mvh fsx v1.1 Godkjent! Spør ingame om en i stabben kan promotere deg. Takk men ingen ingame som kan promate Lenke til kommentar
KanoGeir Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei jeg er en gutt 15 som vil veldig gjerne få bli med på deres server. Jeg har spilt en del minecraft.I begynnelsen mest classic nå beta. kjøpte beta i går forresten har lagd ny bruker. jeg har en del venner som maser om at jeg skal "joine" serveren. Ville hvert veldig fint om jeg kunne få svar så fort som mulig, brukernavnet mitt er bandit207 P.s kan du skrive ip-en. Lenke til kommentar
Tubeost Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 jeg har lyst å bygge på serveren, låner tubeost sin bruker no men mitt nick er gnomus Lenke til kommentar
Weir Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei jeg er en gutt 15 som vil veldig gjerne få bli med på deres server. Jeg har spilt en del minecraft.I begynnelsen mest classic nå beta. kjøpte beta i går forresten har lagd ny bruker. jeg har en del venner som maser om at jeg skal "joine" serveren. Ville hvert veldig fint om jeg kunne få svar så fort som mulig, brukernavnet mitt er bandit207 P.s kan du skrive ip-en. Godkjent, be om promote in-game. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 jeg har lyst å bygge på serveren, låner tubeost sin bruker no men mitt nick er gnomus Den er grei! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Hei jeg er en gutt 15 som vil veldig gjerne få bli med på deres server. Jeg har spilt en del minecraft.I begynnelsen mest classic nå beta. kjøpte beta i går forresten har lagd ny bruker. jeg har en del venner som maser om at jeg skal "joine" serveren. Ville hvert veldig fint om jeg kunne få svar så fort som mulig, brukernavnet mitt er bandit207 P.s kan du skrive ip-en. Godkjent, be om promote in-game. Ip-adressen er mc.hardwork.no Lenke til kommentar
Weir Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Vil bare skryte litt over størrelsen Pentagon området. Området er ca. like stor som Metropolis! Jeg visste området ville bli stort (etter jeg startet oppmålingen), men ikke så stort som Metropolis. Grensen er ikke den fineste grensen, men grensen er nå 100% oppe og på plass. Link til kart over området. Edit: Metropolis er 413 blokker bred sammenlignet med Pentagons sine 431 blokker på sitt bredeste. Endret 31. januar 2011 av Dr. Weir Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 kan jeg få bygge greie? brukenavn: hawkon99 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) kan jeg få bygge greie? brukenavn: hawkon99 En byggetilatelse? Det kan du Sjekket nå, og du har allerede fått innvilget, så bare spør vakt eller stab om promote ingame Endret 31. januar 2011 av Borbra Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da er Hutti Heita Wool og Dye shop åpen! Her føres wool og dye og det meste er stock Butikken ligger ved siden av General Store i Hutti Heita. Raskeste veg er å bruke /spawn og så følge Rådhusgata nedover og til høyre ved Abbey Road You can't miss it! Kom innom for en hyggelig handel 4 Lenke til kommentar
marcuswaldal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Har et spørsmål som jeg ikke fant svaret på i Wikien. Jeg har lagt merke til at det har blitt snakket engelsk i chaten, og at ledelsen har lagt klart frem at Hardwork er en helnorsk server. La også merke til at dere tidligere i denne tråden fraråder/ikke gir tillatelse spillere uten norsk tale og komme inn på server. For meg er regler regler, og jeg har skjønt at det er viktig for dere i staben/ledelsen at regler skal være regler. Vet ikke om jeg har missforstått noe her, eller at det har kommet opp nye regler som jeg ikke har fått med meg, men jeg synes det blir for dumt og gi noen tillatelse og noen ikke. Jeg selv har ikke noe problemer med å snakke engelsk i chaten, men hvis dere som ledere vil beholde mottoet "helnorsk", ville jeg strammet opp litt på den siden. Hvis dere fortsetter å ta inn "ikke norsk-talende" spillere på serveren resulterer det bare i at hardwork ikke lenger får den sjarmen som den beste og største norske serveren. Ikke klaging, bare en slags "spørsmål/oppfordning".. Endret 31. januar 2011 av marcuswaldal 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå