AnaXyd Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) når kommer serveren opp igjen? vi finner en løsning snares. Betyr vel rett og slett at de ikke vet. Endret 30. januar 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg søker om byggetillatelse til å bygge slott, hus, gruver, tårn, osv... Jeg har hatt spillet i et par dager nå, spilt på blant annet min brors private server. Men det hadde vært artig å komme på en ordentlig server med på folk på Jeg liker å bygge for meg selv og med andre. EDIT: Nicket mitt er Heradon. Endret 30. januar 2011 av Heradon Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 vi hadde også gjort endel i pjattestad rett før crashen... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Så... Hva kan man si verdien på en Green Music Disk er? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fin timing.. Er Lapis mye verdt på serveren atm, og er det stor sjangse for at det detter i pris? Jeg har minet 10, kan selge det for 2 gull per stk. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 2 gull per ore? Da har jo jeg reneste gullgruva! Vant en kiste med Lapis-ore i quizen skjønner du Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg trenger laupis til bedriften min. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kan selge noen stacks med Lapis-ore så snart jeg finner ut av hvilken pris jeg skal ta og jeg kommer på den stasjonære som ikke dropper til 2 FPS så snart man beveger seg. Hva ville du vært villig til å betale, og hvor mye trenger du? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg åper wool og dye shop snart.. derfor trenger jeg fargestoffer... Lapis er vel en av de få tingene jeg da kommer til å kjøpe inn av råvare... en stack hadde funka i starten. men priser på slikt er ikke satt enda, så skjønner godt om du vil vente på å selge... Uansett så har jeg masse rariteter å selge Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kommer ikke inn... Håper det ikke er en rollback til... har tross alt mistet verdier for rundt 40g på de siste 3 rollbackene... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hei, litt informasjon fra meg igjen. Flere har fått med seg serveren crashet en del ganger i går, vi har lokalisert problemet, men ikke komme opp med en løsning enda. Jeg sliter forsatt med forkjølelse og må dessverre ta det litt rolig. Uansett jeg har ordnet litt fort gang i bestillingen der alt av Hardware og UPS vart sendt i dag. Jeg valgte og oppdatere pakken litt siden folk har vært utrulig villig til å hjelpe der vi har mottatt rundt 1900 kr i donasjon. Hele bestillingen har en totall pris på ca 6500 kr, der jeg har som sagt oppdatert den litt. UPS er en: Powerware 5110 Model 700i - UPS - 700 VA Hardware: ASUS P8H67-M EVO H67 S-1155 M-ATX (For å bruke interne GPU) INTEL CORE I7 2600K 3.40GHZ 8MB S-1155 DIMM DDR3 16GB CL9 (4X4GB) CORSAIR CX 600W I denne pakken er det inkludert: Kabinett: Fractal Design Midtower Switch: HP Procurve switch 1410-8G Hva annet den får: 1 x 40 GB SSD (Intel) og 2 x 140 GB HDD som skal stå i RAID 1 for backup. Jeg vil mota bestillingen på onsdag, men vil ikke ha tid før fredag pga innlevering (skole). Jeg satser på alt er oppå løp av fredagen. Endret 31. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Høres bra ut, Tj! Hørte du skulle ta WorldEdit-en mtp. Projekt F offline, og lurte på om du kanskje kunne ta det nødvendige på Birkenau-projektet også? Som skrevet i søknaden er det et område på 615x450 som skal flates ut og ha en overflate av grus/jord(det beste hadde vært et område med jord, omringet av finstein eller annet, slik at det ikke kom gress på jorden). Dette kunne vært et aktuelt område for leiren? Dette er altså vest på kartet. Ikke nødvendig at det er akkurat her, men et slikt "litt utenfor"-område kunne vært fint. Edit: la til bilde. Endret 31. januar 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ønsker byggetillatelse på serveren. Heter "Kidnet" in-game. Heter Gorm og er 17 år. Jeg er nok ikke den mest aktive eller kreative, men jeg har likevel lyst til å spille minecraft sammen med andre, og gjerne hjelpe til hvis det trengs. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Ønsker byggetillatelse på serveren. Heter "Kidnet" in-game. Heter Gorm og er 17 år. Jeg er nok ikke den mest aktive eller kreative, men jeg har likevel lyst til å spille minecraft sammen med andre, og gjerne hjelpe til hvis det trengs. Den er grei velkommen Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Takker Edit: Noen admins/mods som kan komme på og "promote" meg? Endret 31. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Velkommen til Hutti Heita General Store! Her fører jeg et utvalg varer. Har ikke enorme mengder enda, men jeg har litt av alt.. Fra diamanter, obsidian, moss rock, iron, kull, smoothstone, redstone og glass. Prisene henger på veggen, og er det noen varer som ikke står på veggen kan du bare spørre så sjekker jeg lageret og vi kan diskutere pris:) Du finner butikken ved Hutti Heita råduhs. Bruk /spawn og følg Rådhusgata så finner du butikken på høyre side ned Abbey Road rett etter rådhuset! Jeg kjøper også inn en del varer av interesse. Velkommen til en hyggelig handel! Endret 31. januar 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) der chrashet serveren(virker som ..) .. forbered oss på rollback .. ( trenger ikke at mange skriver at serveren er nede nå det bare spamer tråden ) og jeg får ikke tak i tj . vi må bare vente til han kommer .. EDIT : da har vi fått tak i tj og serveren kommer på i ner framtid:) :edit da er servern oppe Endret 31. januar 2011 av Canaye Lenke til kommentar
d3mon Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei. jeg vil gjerne begynne og bygge på denne serveren siden noen av vennene mine spiller her og jeg har hørt at den var råbra. jeg har selv spilt en den mc på andre servere mvh. D3monslayer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei. jeg vil gjerne begynne og bygge på denne serveren siden noen av vennene mine spiller her og jeg har hørt at den var råbra. jeg har selv spilt en den mc på andre servere mvh. D3monslayer Den er grei veit du Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da endelig har jeg kjøpt BETA med spendon Hva er IP til serveren og port? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå