pbsds Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) På tide å spamme tråden grunnet at serveren er nede igjen. SPAM! SERVEREN GIKK NED LIZM! D: D: D: OMG LIZM! Rett før jeg fikk svare lizm! D: PLZ!!! IKKE ROLLBACCCKK!!!1!!!!!en!!!:cool: Endret 30. januar 2011 av pbsds Lenke til kommentar
amunds Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 På tide å spamme tråden grunnet at serveren er nede igjen. SPAM! SERVEREN GIKK NED LIZM! D:D:D: Når man driver å kjører quiz i chatten, er det ikke så rart... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Kan man ikke transportere vann på serveren ? Blir bare borte...? Nei det går ikke, vi har blokkert for vannbøtter. Dette er fordi de har blitt, og kan bli, brukt til heftig griefing. Du kan be noen i staben sette ut vann for deg da Kan du hjelpe meg med vann ? :-) Så fort jeg kommer ingame igjen JA Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) nvm Endret 30. januar 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
amunds Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan man ikke transportere vann på serveren ? Blir bare borte...? Nei det går ikke, vi har blokkert for vannbøtter. Dette er fordi de har blitt, og kan bli, brukt til heftig griefing. Du kan be noen i staben sette ut vann for deg da Kan du hjelpe meg med vann ? :-) Så fort jeg kommer ingame igjen JA I'm waiting... ;-) Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fin timing.. Er Lapis mye verdt på serveren atm, og er det stor sjangse for at det detter i pris? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fin timing.. Er Lapis mye verdt på serveren atm, og er det stor sjangse for at det detter i pris? Skal vist være veldig sjeldent. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vet at det forekommer i chunks opprettet etter beta, men vet ikke hvor stor konsentrasjon det er av ore'n som trengs og hvorvidt det vil tillates utvidelse av kartet for utvinning av Lapis Lazuli Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Avien har startet en liten landsby rett ved en ny chunk hvor formålet er å kunne få tak i nye årer og annet morroskap. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei. Søker byggetillatelse på serveren. Jeg har nettopp kjøpt meg spillet, men har tenkt å henge sammen med Hunterz91(Hunterz) og gjengen og skal ikke gjøre ugagn. Ingame nick: Tinmar92 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei. Søker byggetillatelse på serveren. Jeg har nettopp kjøpt meg spillet, men har tenkt å henge sammen med Hunterz91(Hunterz) og gjengen og skal ikke gjøre ugagn. Ingame nick: Tinmar92 Godkjent, be om promote in-game Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Uffda, blir det enda mer rollback? Hva er det serveren plutselig ikke takler? Endret 30. januar 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg må beklage det med rollback, dessverre klikke java og vi har ikke funnet en god løsning. Vi jobber med saken og håper vi finner en løsning snares. Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 når kommer serveren opp igjen? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 FFFFFFFUUUUUUUU!!! Og jeg som hadde samla nesten en stack hver med ull, røde blomster, gule blomster, kaktus, sand, iron ore, kull, wood.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå