Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til avien: jeg har spilt minecraft i noen måneder nå. jeg er super op på en norsk server på gratisversjonen av minecraft. jeg vet ikke helt hva jeg skal bygge men jeg kan bygge realistiske bygninger eller kule hus. jeg har til nå bygd mange kule hus og empire state building og tv tower fra berlin. håper jeg får bygge tilatelse :thumbup:

Lenke til kommentar

Holder på å klarere en stor øy, for å lage denne øya:

 

http://www.youtube.com/watch?v=jnnOvFIUwNo

 

Hele øya skal være veldig, veldig stor, og skal kun ha bygninger fra romertiden. Øya skal ha en form som dette:

 

foq6no.png

 

Foran øya, på en liten steinøy, skal jeg plassere en statue av Poseidon med en trident:

 

9usm1k.jpg

 

Vedsiden av øya, skal jeg lage et lighthouse på en liten sandøy med stein rundt:

 

Egyptian_Lighthouse.JPG

 

Vet ikke helt hvor stor jeg skal ha øya, og det blir vanskelig å forme den, men ideen er å lage en hel øy som Age of Mythology fans kunne vært stolt av. Har tenkt til å kun lage bygninger fra den romerske tiden, og har tenkt til å ha forskjellige steder hvor det er noen små landsbyer med noen jorder og ville dyr som løper rundt om kring.

 

Søker herved tillatelse til å bygge dette på øya mi. /warp romis

Endret av Romis
Lenke til kommentar

 

Jeg tror dette er en mer nøyaktig versjon av tribuneoppsettet Avien.

Hvis du åpner det i paint og setter på grid skal det være riktig antall ruter i forhold til blokker.

 

Ok, god idé, men desverre er det ikke helt rett. Om du ser lenger opp, så ser du dimensjonene hver etasje skal være. Om du nedskalerer det med ca 33%, så tror jeg du er der :)

 

 

 

 

Jeg er i gang med en veldig detaljert plan over første etasje. Sjekk dette innlegget for nyeste versjon. Så langt er to rekker med søyler oppført, så om noen føler seg kallet, er det lov å bygge. Merk at de søylene som står der nå, må tas ned først, da disse er feil satt opp. Det viser seg at det lønner seg å ha en plan :)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg er dessverre ikke bare blitt muted, men også permbanned, virker det som.

Kan jeg få en sjanse til? Grunnen til at jeg ber om en sjanse til, er fordi jeg griefet da de gravde meg ned i eiendommen deres. Eneste måten opp var å knuse steinene deres.

 

Jeg kan garantere at folket vil få det bedre når jeg er tilbake.

 

- Vann til folket!

Endret av PrincepBaker
Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg er dessverre ikke bare blitt muted, men også permbanned, virker det som.

Kan jeg få en sjanse til? Grunnen til at jeg ber om en sjanse til, er fordi jeg griefet da de gravde meg ned i eiendommen deres. Eneste måten opp var å knuse steinene deres.

 

Jeg kan garantere at folket vil få det bedre når jeg er tilbake.

 

- Vann til folket!

 

Ser ingen grunn til at du skal bli unbannet når du med vilje griefet.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg er dessverre ikke bare blitt muted, men også permbanned, virker det som.

Kan jeg få en sjanse til? Grunnen til at jeg ber om en sjanse til, er fordi jeg griefet da de gravde meg ned i eiendommen deres. Eneste måten opp var å knuse steinene deres.

 

Jeg kan garantere at folket vil få det bedre når jeg er tilbake.

 

- Vann til folket!

 

Hvis man graver seg inn i andres eiendom er det minste du kan gjøre å fikse det igjen ...

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg er dessverre ikke bare blitt muted, men også permbanned, virker det som.

Kan jeg få en sjanse til? Grunnen til at jeg ber om en sjanse til, er fordi jeg griefet da de gravde meg ned i eiendommen deres. Eneste måten opp var å knuse steinene deres.

 

Jeg kan garantere at folket vil få det bedre når jeg er tilbake.

 

- Vann til folket!

 

Du har alltid /spawn kommandoen, så at den eneste måten opp var via å griefe er feil.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Lurte på om jeg kunne få bygge på serveren deres. Nettopp startet med minecraft, men digger konseptet! Er real og ødelegger ikke for andre. (Heter Sigurdbjo in-game)

Vet ikke helt hva jeg vil bygge enda. Har vært inne på serveren som gjest, og det ser jo genialt ut.

Lenke til kommentar

aaaaarrrghhhhh. minecraft kræsjer hele tiden!!!!!

 

Sett ned render distance

????????????

 

 

Er du tolv? Eitt spørsmålsteikn er meir enn nok.

Esc(den lille knappen øverst til venstre på tastaturet), Options, Render distance, trykk.

 

Eventuelt kan du trykke "F" in game.

hva er ett tastatur?????????????.

neida jeg bare tuller.

og jeg er ikke tolv men femten.

og kallest det ikke fog distance?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Lurte på om jeg kunne få bygge på serveren deres. Nettopp startet med minecraft, men digger konseptet! Er real og ødelegger ikke for andre. (Heter Sigurdbjo in-game)

Vet ikke helt hva jeg vil bygge enda. Har vært inne på serveren som gjest, og det ser jo genialt ut.

 

Hei, vist en admin er inne kan han sikkert ordne det ;)

 

Ellers ordne jeg det på søndag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...