Weir Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jepp;P det har pentagon. Om, jeg ikke får lov å bygge den - kan jeg alltids hjelpe deg på prosjektet ditt;P Men ja, pentagon - wow, høres jo ganske stort ut, bygningen er jo stor, innvendig og utvendig:p Er kult at du også er en stargate-fan, etter hva jeg forstår Trur Pentagon blir tom på insiden. Hva jeg skal bruke insiden til vet jeg ikke, men har ett par små idéer til det. Men utgravinga først, får se om jeg tar meg en tur innom senere, akkurat nå er jeg ikke helt i form. Weir out. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Søker om å få lov til å bygge. Prøv igjen, og legg til nicket ditt! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dere må oppdatere Google-kartet Er på ferie nå så har ikke mulighet til å spille. Men vil gjerne se hvordan prosjektet mitt ser ut nå. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Søker om å få lov til å bygge. Prøv igjen, og legg til nicket ditt! ok Jeg er 18 år, fra Bergen. Spilt singleplayer en stund og er litt lei det, og er på utskikk etter en stabil server å spille på. Nick: mas222 Lenke til kommentar
xxtrackstarxx Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei! Jeg er ny på denne servern og har gjærne lyst å bygge litt med vennen min og denne er jo norges beste server håper jeg kan begynne å bygge litt jeg har jo liksom gått litt rundt og sett på andres hus, så jeg har lyst å lage et hus selv med mine venner Hilsen XxTrackStarXx Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dere må oppdatere Google-kartet Er på ferie nå så har ikke mulighet til å spille. Men vil gjerne se hvordan prosjektet mitt ser ut nå. Kartet oppdatere seg det, tar berre tid å rendre 107000/218800 chunks... + rendre png bildene, tar tid Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Søker om å få lov til å bygge. Prøv igjen, og legg til nicket ditt! ok Jeg er 18 år, fra Bergen. Spilt singleplayer en stund og er litt lei det, og er på utskikk etter en stabil server å spille på. Nick: mas222 Godkjent! Huk tak i en i stabben ingame for å promoterest! Hei! Jeg er ny på denne servern og har gjærne lyst å bygge litt med vennen min og denne er jo norges beste server håper jeg kan begynne å bygge litt jeg har jo liksom gått litt rundt og sett på andres hus, så jeg har lyst å lage et hus selv med mine venner Hilsen XxTrackStarXx Godkjent! Huk tak i en i stabben ingame for å promoterest! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kartet oppdatere seg det, tar berre tid å rendre 107000/218800 chunks... + rendre png bildene, tar tid Så pass ja. Pentagon utgravingen er ennå ikke havnet på kartet. Har du tid til å starte c10t og trykk på render? (Jeg antar det er c10t som er tidligere brukt) Lenke til kommentar
coolkis Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 kan jeg få byggetilatelse??? brukernavn er: hawkon99 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvem skal man ta kontakt med for å henge seg på pentagon? Hvilken warp er nærmest? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 kan jeg få byggetilatelse??? brukernavn er: hawkon99 Godkjent, be om promote in-game. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg kan forsatt ikke bygge. Har bet om promoterest ingame. Kan heller ikke logge inn lengre. edit: kan logge inn nå edit2: kan ikke logge inn Endret 30. januar 2011 av mas222 Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Skjer med serveren nå? Får bare timeout, i likhet med mange andre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 TIMEOUT! NOOOO! VERDEN GÅR UNDER FOLKENS! Wellwell. Tid for mat. Lenke til kommentar
minum Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Skjer med serveren nå? Får bare timeout, i likhet med mange andre. har ikke noe svar, vil bare påpeke at det skjer med meg også Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) neida, jeg er ikke slem;P (skrev noe tull før dette) Endret 30. januar 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Må nesten si meg litt nyskjerrig selv på hva som skjer nå. WE er fjernet i fra pluginslista, så gravizt kan ikke ha kræsjet serveren. Jonol stakk omtrent en time før dette skjedde, så han har ikke brent ned større områder. Noen andre logiske forklaringer da? Lenke til kommentar
minum Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Skjer med serveren nå? Får bare timeout, i likhet med mange andre. har ikke noe svar, vil bare påpeke at det skjer med meg også Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 lurer på om jeg skal lage flint and steel, og tenne på ene svære huset bygd av tre i metropolis ;D A: Flint and steel er nerferd B: Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Naaaou! Jaja, vi får vente å se hva som skjer. Er det forresten mulig å få tak i Kenbo? Han er aldri pålogget ingame. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå