bouenos Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 noen av dere admins som kan svare på søknaden min BTW? Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 bouenos: Godkjent good:D Lenke til kommentar
buggiboggido Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) ! Nudel: Liker idéen om cobblestone butikk kanskje og med smoothstone og andre fiffige ting? Veldig keen på butikk hvertfall! Endret 30. januar 2011 av buggiboggido Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 skal bli butikk ja... Har gravet meg kjeller for produksjons område... Der kan jeg smelte og lage smoothstone... Ellers tenkte jeg å mekke litt kaker, og jeg har en del ull og blomster og kaktus også... En dye butikk hadde vert artig 1 Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) hvis noen vil ha ferdige hus i pjattestad selger jeg 3 hus:D to av de ligger i sentrum og koster 10gull hver mens et ligger i beverlyhills og går fpr 450gull:D kontakt meg hvis du er interisert:D EDIT: er serveren nede btw? Endret 30. januar 2011 av bouenos Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 skal bli butikk ja... Har gravet meg kjeller for produksjons område... Der kan jeg smelte og lage smoothstone... Ellers tenkte jeg å mekke litt kaker, og jeg har en del ull og blomster og kaktus også... En dye butikk hadde vert artig hvis du selger dyes/farget ull får du ihvertfall meg som fast kunde:D Lenke til kommentar
jonol Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Serveren er nede Serveren er nede for rollback. Dette er på grunn av uheldig/feil bruk av WorldEdit, vi beklager for nedetiden/rollback. Serveren kommer opp om få minutter Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg kan være med å lage butikk i huttiheiti. Om noen ønsker kan dere koble sammen med jernbanen, er en 15x15 tomt rett ved siden av, den veien som går fra spawn. Jeg har gravd ut rundt 70k blokker, og blir gjerne med på dette! Kravet er selvfølgelig at vi tilbyr masse. Jeg stiller med 8 chests med cobblestone, dirt, sand og litt div. Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Serveren er nede Serveren er nede for rollback. Dette er på grunn av uheldig/feil bruk av WorldEdit, vi beklager for nedetiden/rollback. Serveren kommer opp om få minutter hvor lang rollback? Endret 30. januar 2011 av bouenos Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Haha "uheldig bruk av WorldEdit" Lenke til kommentar
jonol Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Serveren er nede Serveren er nede for rollback. Dette er på grunn av uheldig/feil bruk av WorldEdit, vi beklager for nedetiden/rollback. Serveren kommer opp om få minutter hvor lang rollback? ca en time. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Men for en dye butikk vil jeg trenge bones... noe man ikke direkte får tak i uten skeletons.. Prislista på wikien burde også få en forbedring, med priser på feks leather og dyes... Ellers har jeg ikke noe imot prisen på 1g for 8 ull ^^ Endret 30. januar 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Serveren er oppe igjen slik det blir ingen misforståelser. Det er snakk om en times rollback der det vart brukt WE på et område som skulle lages ferdig for et prosjektet. Jeg har tydeligvis ikke gitt en bra nokk melding at område må tas på en annen måte der den er utenfor aktive chunks. Vi har en del ting som må oppdateres spesielt på Wiki-en. Jeg kommer til å få ordnent på det meste rundt mandag og tirsdag, der arbeid blir fordelt ut. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan dere ikke ta det i MCedit? Serveren må være nede i ca 30 min, men det tror jeg de klarer. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan dere ikke ta det i MCedit? Serveren må være nede i ca 30 min, men det tror jeg de klarer. Det er planlagt, men dessverre tok det mer tid og ressurser for å flytte over til den nye leiligheten. Jeg skulle hatt tid i dag, men dessverre er karma en bitch av og til slik jeg sitt med feber og diverse annet. Jeg må rett og slett utsette dette til et senere tidspunkt der serveren er nede. Det tar dessverre lengre tid en 30 min, der du må tenke størrelsen på kartet osv. Det er vel snakk om nærmere 1 1/2 time. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) " X-303 Prometheus vessel" Prometheus Denne søknaden må bli godkjent Edit: Oppdaget ikke att du hadde skrevet mitt navn. Jeg må si jeg er for opptatt med Pentagon utgravingen, sånn sett kan vi nesten regne Pentagon som Stargate relatert da den har blitt nevnt og vist noen ganger i serien Endret 30. januar 2011 av Dr. Weir Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jepp;P det har pentagon. Om, jeg ikke får lov å bygge den - kan jeg alltids hjelpe deg på prosjektet ditt;P Men ja, pentagon - wow, høres jo ganske stort ut, bygningen er jo stor, innvendig og utvendig:p Er kult at du også er en stargate-fan, etter hva jeg forstår Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Canaye, jonol og jeg bygde nettopp en liten trefarm. Regnet på at vi har 525 sapplings ute nå. 2 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Søker om å få lov til å bygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå