Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal bli butikk ja... Har gravet meg kjeller for produksjons område... Der kan jeg smelte og lage smoothstone... Ellers tenkte jeg å mekke litt kaker, og jeg har en del ull og blomster og kaktus også...

 

En dye butikk hadde vert artig

 

hvis du selger dyes/farget ull får du ihvertfall meg som fast kunde:D

Lenke til kommentar

Jeg kan være med å lage butikk i huttiheiti. Om noen ønsker kan dere koble sammen med jernbanen, er en 15x15 tomt rett ved siden av, den veien som går fra spawn. Jeg har gravd ut rundt 70k blokker, og blir gjerne med på dette! :) Kravet er selvfølgelig at vi tilbyr masse. Jeg stiller med 8 chests med cobblestone, dirt, sand og litt div.

Lenke til kommentar

Serveren er oppe igjen slik det blir ingen misforståelser.

 

Det er snakk om en times rollback der det vart brukt WE på et område som skulle lages ferdig for et prosjektet. Jeg har tydeligvis ikke gitt en bra nokk melding at område må tas på en annen måte der den er utenfor aktive chunks.

 

Vi har en del ting som må oppdateres spesielt på Wiki-en. Jeg kommer til å få ordnent på det meste rundt mandag og tirsdag, der arbeid blir fordelt ut.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke ta det i MCedit? Serveren må være nede i ca 30 min, men det tror jeg de klarer.

 

Det er planlagt, men dessverre tok det mer tid og ressurser for å flytte over til den nye leiligheten. Jeg skulle hatt tid i dag, men dessverre er karma en bitch av og til slik jeg sitt med feber og diverse annet. Jeg må rett og slett utsette dette til et senere tidspunkt der serveren er nede. Det tar dessverre lengre tid en 30 min, der du må tenke størrelsen på kartet osv. Det er vel snakk om nærmere 1 1/2 time.

Lenke til kommentar

" X-303 Prometheus vessel"

 

Prometheus :love: Denne søknaden må bli godkjent :)

Edit: Oppdaget ikke att du hadde skrevet mitt navn. Jeg må si jeg er for opptatt med Pentagon utgravingen, sånn sett kan vi nesten regne Pentagon som Stargate relatert da den har blitt nevnt og vist noen ganger i serien :yes:

Endret av Dr. Weir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...