Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Men, lyst å gi meg tillatelse n shit? Hvorfor? Fordi det er er "forumets" server, og fordi, tja. Vet ikke;P Men, og mine alt, også søke om tomt vil jo ta en evighet. Så vet egentlig ikke om jeg gidder;P Derfor jeg liker å ha bukkit selv, kan bare spawne det jeg måtte trenge, for å bygge;P Nicket mitt er det samme som her på diskusjon.no altså Quakecry

 

Godkjent. Be om promotering ingame

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens på Hardwork serveren...

Jeg spilte på hardwork serveren en stund, men så en dag før nyttår ble min minecraft bruker hacka og han skal visst ha gjort hærverk på serveren deres. Jeg beklager selvfølgelig dette, og jeg hadde håpet at dere kunne gi meg en sjanse, jeg har nå fikset på brukeren min og skaffet et mye vanskligere passord. Kunne dere være så vennlig å la meg bli med i serveren igjen? mange av mine venner spiller der og de snakker om den hele tiden. Jeg føler meg som en outsider, siden jeg ikke er med på serveren.

 

På minecraft heter jeg Buer95

 

på forhånd tusen takk

Lenke til kommentar

Hei folkens på Hardwork serveren...

Jeg spilte på hardwork serveren en stund, men så en dag før nyttår ble min minecraft bruker hacka og han skal visst ha gjort hærverk på serveren deres. Jeg beklager selvfølgelig dette, og jeg hadde håpet at dere kunne gi meg en sjanse, jeg har nå fikset på brukeren min og skaffet et mye vanskligere passord. Kunne dere være så vennlig å la meg bli med i serveren igjen? mange av mine venner spiller der og de snakker om den hele tiden. Jeg føler meg som en outsider, siden jeg ikke er med på serveren.

 

På minecraft heter jeg Buer95

 

på forhånd tusen takk

Lenke til kommentar

men seriously. for å bygge, trenger en vell penger, for å få penger, trenger en materialer, for å få materialer, trenger enn utstyr, for å få utstyr, må en ha en plass å hakke på. så hvordan funker det, og tar jo ett år å skal bygge noe stort, hvis en må mine ABSOLUTT alt;P

 

Er ikke det slik det er i virkeligheten óg?

Lenke til kommentar

men seriously. for å bygge, trenger en vell penger, for å få penger, trenger en materialer, for å få materialer, trenger enn utstyr, for å få utstyr, må en ha en plass å hakke på. så hvordan funker det, og tar jo ett år å skal bygge noe stort, hvis en må mine ABSOLUTT alt;P

 

Du kan søke, men da må du ha en gjennomført søknad, med omfattende byggeplaner. Hvis ikke, må du mine, som oss andre ;)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Ja, men liker og bygge fra fantasien, ikke planlegge på forhånd;P hvem må jeg drepe for å få en diamanthakke, en diamantspade, en diamantøks? Fordi, jeg går nettopp fra min egen server - som jeg gir opp, der jeg har ganske mye slikt. Og, når en ser alt det som er bygd. så blir en rett og slett, tja en mister motivasjonen;P

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Hei folkens på Hardwork serveren...

Jeg spilte på hardwork serveren en stund, men så en dag før nyttår ble min minecraft bruker hacka og han skal visst ha gjort hærverk på serveren deres. Jeg beklager selvfølgelig dette, og jeg hadde håpet at dere kunne gi meg en sjanse, jeg har nå fikset på brukeren min og skaffet et mye vanskligere passord. Kunne dere være så vennlig å la meg bli med i serveren igjen? mange av mine venner spiller der og de snakker om den hele tiden. Jeg føler meg som en outsider, siden jeg ikke er med på serveren.

 

På minecraft heter jeg Buer95

 

på forhånd tusen takk

 

Sorry, men det går nok ikke. Det er nå engang slik at de fleste som blir bannet fra serveren, har noen andre å skylde på. Det kan være broren, søstra, en venn, en nabo, en hacker, en ircbot etc. Ettersom vi ikke har mulighet til å kontrollsjekke hvem som snakker sant og ikke, kommer vi aldri til å oppheve bans på dette grunnlaget. Du vil altså ikke få brukt denne brukeren på vår server mer.

Endret av Avien
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, men liker og bygge fra fantasien, ikke planlegge på forhånd;P hvem må jeg drepe for å få en diamanthakke, en diamantspade, en diamantøks? Fordi, jeg går nettopp fra min egen server - som jeg gir opp, der jeg har ganske mye slikt. Og, når en ser alt det som er bygd. så blir en rett og slett, tja en mister motivasjonen;P

 

Skjønner problemet, men tror du virkelig at motivasjonen ville komme bare om du fikk litt verktøy? Tingene på serveren er bygd opp i løpet av et halvt år, så er ikke rart det er mye store ting der :)

 

Hei! Jeg heter Humbbuq2k ingame, og vil gjerne starte på deres server.

Den er grei, velkommen til oss :)

Lenke til kommentar

Hehe. Sant det ;) Men, om noen kunne vært kul - gitt meg et forholdvis stort område jeg kan boltre meg på, og materialer til det jeg måtte ønske, uten at jeg måtte sende en søknad hadde jo det vært kjekt. Blir sannsynligvis og bygge noe med "humbbuq" (kompis av meg) og da hadde det vært kjekt og sluppet å minet det ;P

Lenke til kommentar

Hehe. Sant det ;) Men, om noen kunne vært kul - gitt meg et forholdvis stort område jeg kan boltre meg på, og materialer til det jeg måtte ønske, uten at jeg måtte sende en søknad hadde jo det vært kjekt. Blir sannsynligvis og bygge noe med "humbbuq" (kompis av meg) og da hadde det vært kjekt og sluppet å minet det ;P

 

 

Vel du må nok sende søknad som alle andre, område finner du selv.

Vi må ha litt strenge regler på bygge arealet og tildeling av matrialer..det er ganske mange på den serveren her og det er uten tvil dårlig deal for serverload om vi skulle gitt bort materialer til folk hele tiden for å bygge samt større sjanse for at mappet utvides hyppigere enn hva det gjør nå Bybygging samt konstruksjoner man vil ha server støtte til må søkes om og godkjennes av staben, sånn er det bare.

 

Jeg ser at det er morsomt å bare bygge med fri fantasi, jeg gjør det selv hele tiden, legger aldri planer for hva jeg skal lage, men jeg miner absolutt alt selv..det er kun materialer til tools jeg kanskje kjøper om jeg ikke finner nok selv.

Lenke til kommentar

" X-303 Prometheus vessel"

1131388878_64.jpg

Hva er dette:

Prosjekt: "Phrometeus"

Prometheus er det første skipet og flagskipet til Tau'ri eller "menneskene" i Stargate SG-1

Hvorfor vil jeg bygge dette? Fordi, jeg er en fan av serien - samt at skipet er råkult.

Skipet vil være ganske så stort, men ikke i fullskala - ville det nesten ikke vært plass til.

Skipet har også en ganske kul "look" over seg. Jeg tenkte å bruke dette skipet, som en start - til en mulig "seksjon" av

verdenen. En stargate seksjon, der fans av serien, og andre - kan se skip fra serien, mer eller mindre - og andre attraksjoner også videre. Som dere ser:

 

så vil jeg, trenge full støtte fra admins mer eller mindre. Jeg mener dette kunne vært ganske interessant, å tøft og hatt.

Det ville vært som nevnt, plass til å bo inni også - så da har det jo en funksjon, samt at det er jo "tøft"

 

 

isåfall, hvem skal være med på prosjektet?

Det ville vært meg, humbbuq2k og flere som kanskje kunne vært interessert - kanskje ? Weir?

Flere frivillige folk hadde vært et must! Disse ville såklart fått gratis entre -

inn til skipet også videre.

 

Hvor hadde du sett for deg og hatt dette prosjektet?

Jeg har sett for meg og ha det rundt her:

post-140743-0-95753100-1296358378_thumb.jpg

hvor fjellet da ville blitt minet en del ned, jord og grønt ville blitt fjernet - og gå gater av stein ville vært rundt, og ledet til skipet. Jeg hadde ikke trengt fryktelig stor plass heller - men en del av fjellet måtte nok blitt fjernet.

 

Men? Har du bare tenkt å ha det som et skip, som eyecandy?

 

Nei. Det ville jeg ikke, inni skipet ville det vært rom, der folk kunne bodd og hatt tingene sine, med utsikt nokså høyt

over bakken. Samt, det ville vært et kontroll-rom, tro til serien, hvor sannsynligvis, de andre ikke ville hatt tilgang. Penger for å komme inn, hadde vært mer i betaling av en eller to gullbarrier, eller bare ting som ville blitt funnet interessant. Penger ville gått til en felles - kasse. Og, jeg synes dette hadde tilføyet en kul del til mappet. Et "skip" som ser tøft ut, og som en samtidig kan gå inni. Og, noe som kanskje kan være en start på en rekke av stargate relatere ting.

Skipet vil ikke være veldig høyt, er heller i lengde det er litt langt.

1131388878_64.jpg

 

Hvilken, status ville dette blitt betegnet som?

Et slags, stargate attraksjonssted, med hotel inni skipene med mer. (Merk, foreløpig vil det bare bli det skipet) Annet enn det, ville jeg ikke klassifisert det

som en "by" heller et stargate-attraksjonsted. Men, det trenger jo ikke være det. Kanskje dette kunne vært starten på, ikke noe bare jeg gjør - men flere, flere skip fra filmer, serier? hvem vet.

 

Sikker på at du ikke tar deg vann over hodet? Og, hvor lang tid beregner dere på dette?

Det kommer jo ann på hvor effektiv jeg, og andre er. Og, hvor mange som er interesserte i å delta. Selvfølgelig -

dette er ikke et lite prosjekt, selve skipet er forholdvis stort. Men, når en ser på byer som "metropolis" og andre ting -

da skjønner en at dette er nok gjennomførbart. Dette vil ta tid, så jeg vil ikke si hvor mange dager det vil ta - da jeg rett og slett ikke vet.

 

Hva trenger du av oss admins for å bygge dette?

Jeg kunne trengt en stor del diamanthakker, samt diamantspader og økser - samt clay,stone,"svarte" stener, obsidian, og iron. Glass, samt lys,stone slab.. Og mer som måtte trenges. Med diamanthakker,spader, og økser så ville jeg nok trengt 15 + slike. Når det gjelder resten, kanskje få en masse kister fulle av byggematrialer. Et eksakt antall er vanskelig å nevne.

 

Håper dette, samt ressurser og stedet jeg anvises (eventuelt et bedre sted) godkjennes ;)

med vennlig hilsen - Quakecry.

P.S Alltid vært dårlig på slike søknader;P men budskapet kom vell fram :p Endret til et annet skip, da jeg eventuelt tar anubis sitt skip senere..

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2wmjl0l.jpg

 

Bygde denne for noen dager siden. Vil gjerne komme på serveren og se meg litt rundt, for så å bygge en hai som er halvveis over og under vannet hvor en minecart går inn i munnen. Jeg lagde forsiden av haien på serveren min men beregna for dårlig og innså at halen ville treffe et fjell som ville tatt flere timer å fjerne.

 

Kan lett branchmine ressurser selv.

 

Halibaws er brukeren min.

 

For å legge til et pretensiøst preg på en lite engasjementfylt post: Jeg er hva filosofen Kierkegaard ville ha klassifisert som en etiker. Jeg liker å forholde meg til langvarige ting å forplikte meg for skapergleden du opplever når du ser på sluttresultatet.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...